Phew
Kvinna ·
03 aug, 2024
Bröstoperation i oktober 2024!
BröstförstoringDet börjar närmar sig! Vilka fler opererar sig i oktober och hur känns det? ❤️
Sortera efter
LisaaB
Kvinna ·
13 okt, 2024
Emmav93
Kvinna ·
13 okt, 2024
Joinar oktober klubben. Opererade in 825cc i januari. Ska byta ut dom den 28 oktober till 1050cc, är nervös men förväntansfull ?
Så kul med någon med större implantat.La du in 825 direkt?profil? Jag ska gå från dropp 485 till round 725 el 825 sjukt orolig för att de ska bli för stora eller att jag återigen ska tycka att de inte blev tillräckligt?
LisaaB
Kvinna ·
14 okt, 2024
Joinar oktober klubben. Opererade in 825cc i januari. Ska byta ut dom den 28 oktober till 1050cc, är nervös men förväntansfull ?
Så kul med någon med större implantat.La du in 825 direkt?profil? Jag ska gå från dropp 485 till round 725 el 825 sjukt orolig för att de ska bli för stora eller att jag återigen ska tycka att de inte blev tillräckligt?
Ja, började starkt med 825. Jag är rätt så liten till kroppen så självklart är dom stora. Motiva corse har jag ? är supernöjd med dom, men man vänjer sig fort med storleken ?
Phew
Kvinna ·
14 okt, 2024
Emmav93
Kvinna ·
14 okt, 2024
Ja, började starkt med 825. Jag är rätt så liten till kroppen så självklart är dom stora. Motiva corse har jag ? är supernöjd med dom, men man vänjer sig fort med storleken ?
Har du bionät nu om inte kommer du få sätta in det nu pga storleken?
Boobmom
Kvinna ·
14 okt, 2024
Hej allihop. Allt har gått bra. Jag har fått lite muskelavslappnande nu och ätit en god måltid … Har haft en fin upplevelse hittills. Narkosläkaren var helt fantastisk och jag kände mig så trygg. Och Patrik med.
Hade väldigt ont precis när jag vaknade, men nu känns det mycket bättre. Tror Storleken blev perfekt. De är ganska hårda och svullna just nu, så tror att slutresultatet kommer bli precis vad jag önskade. Fina fasta bröst som inte ser helt galna ut ? och som kan gå för mina egna under en tröja eller dylikt!
Smärtan är lite jobbig men den går att uthärda och jag känner mig just nu väldigt stolt över att jag vågade och otroligt tacksam över att allt har gått bra såhär långt ❤️
Katharina
Kvinna ·
14 okt, 2024
Phew
Kvinna ·
14 okt, 2024
Vad skönt att allt har gått bra! Så roligt att höra att du redan nu tycker att det verkar som rätt storlek? vila mycket nu så håller jag tummarna för att du inte kommer ha allt för ont!
Hej allihop. Allt har gått bra. Jag har fått lite muskelavslappnande nu och ätit en god måltid … Har haft en fin upplevelse hittills. Narkosläkaren var helt fantastisk och jag kände mig så trygg. Och Patrik med.
Hade väldigt ont precis när jag vaknade, men nu känns det mycket bättre. Tror Storleken blev perfekt. De är ganska hårda och svullna just nu, så tror att slutresultatet kommer bli precis vad jag önskade. Fina fasta bröst som inte ser helt galna ut ? och som kan gå för mina egna under en tröja eller dylikt!
Smärtan är lite jobbig men den går att uthärda och jag känner mig just nu väldigt stolt över att jag vågade och otroligt tacksam över att allt har gått bra såhär långt ❤️
björnis
Kvinna ·
14 okt, 2024
LisaaB
Kvinna ·
14 okt, 2024
Har du bionät nu om inte kommer du få sätta in det nu pga storleken?
Nej, jag varken har eller planerar att sätta in bionät, tycker det låter som en onödig utgift när en stadig BH har ungefär samma funktion. Jobbar i vården så jag bor i stortsett i min sportBH ändå ?
LisaaB
Kvinna ·
14 okt, 2024
Den 27 december! Och du? ?
björnis
Kvinna ·
15 okt, 2024
Tjenixen! Jag joinar gänget här! Opererades idag, också av patrik höijer! Stor bukplastik och bröstlyft med motiva 725 hp.
Så himla svullen, var inte alls berred på det. Båda brösten är svullna upp till nyckelbena och det är tungt att andas ?
LisaaB
Kvinna ·
15 okt, 2024
Tjenixen! Jag joinar gänget här! Opererades idag, också av patrik höijer! Stor bukplastik och bröstlyft med motiva 725 hp.
Så himla svullen, var inte alls berred på det. Båda brösten är svullna upp till nyckelbena och det är tungt att andas ?
Men gud denna ihopblandning av fabrikat haha, skyller på seg hjärna på morfin det som står på min lilla lapp på nattdukbordet här är: mentor 725cc sitlex round high profile extra gel breast inplant
björnis
Kvinna ·
15 okt, 2024
Så himla svullen, var inte alls berred på det. Båda brösten är svullna upp till nyckelbena och det är tungt att andas ?Men gud denna ihopblandning av fabrikat haha, skyller på seg hjärna på morfin det som står på min lilla lapp på nattdukbordet här är: mentor 725cc sitlex round high profile extra gel breast inplant
Åh synd du inte är silvermedlem så man kunde få se bilder??
Phew
Kvinna ·
15 okt, 2024
Phew
Kvinna ·
15 okt, 2024
björnis
Kvinna ·
15 okt, 2024
Hej! Jag opererades igår också! Och av Patrik! Vilket sammanträffande. Hur har det gått för dig? Sovit ngt? Jag har sovit rätt bra! Två långa pass så jag känner mig ganska pigg idag :) Men ja … man är inte van vid att gå på droger såhär ?
quote=björnis]
WNR
Kvinna ·
15 okt, 2024
Jag har op 7/11 hos Jonas och vi diskuterade inte heller profil ? jag vill ha små bröst fortfarande så blir runt 200-225 cc.
Spännande! Då tänker vi typ samma! Jag satte in 205cc motiga runda i miniprofil framför muskeln igår, Jag ville också ha små bröst som inte är ivägen för träning. Jag velade supermycket mellan två storlekar, valde tillslut att ta den mindre trots att alla säger att man ska ta den större, annars ångrar man sig oftast. Men jag kunde inte vara mer nöjd att jag tog den mindre, just nu känns de mycket större än vad ja trodde att de skulle bli! Ska bli kul att se hur de faller på plats.
Op gick bra och jag har knappt inte ont, spänner bara över brösten men klarar mig hur bra som helst på endast avedon?
Härligt att höra! Är livrädd att dom ska bli för stora så hellre känna att dom blev lite små.
Hur kommer det sig att ni satte dom framför?
Ja, det var jag också rädd för? att jag valde framför var mest pga att jag är aktiv och inte ville riskera någon som helst muskelpåverkan. Sedan i och med att implantaten är så ”små” så såg jag inte några fördelar med att placera bakom alls faktiskt?♀️
Men det börjar närma sig för dig! Har du landat mer i storlek? Eller känns det fortfarande svårt att välja?
LisaaB
Kvinna ·
15 okt, 2024
Tänkte på dig igår Liza!, på alla bilder du tog och herregud. Du måste vara så modig. Jag vågar inte ens öppna lite för att titta ? Huuuur fann du modet till det?
björnis
Kvinna ·
16 okt, 2024
Tänkte på dig igår Liza!, på alla bilder du tog och herregud. Du måste vara så modig. Jag vågar inte ens öppna lite för att titta ? Huuuur fann du modet till det?
Första gången jag skulle ta av mig och duscha höll jag på att svimma, helt skakig min kille fick ta av allt när jag låg på soffan. Fy alltså och när jag rörde mig var jag så framåtböjd(kutryggad)?Hade aldrig klarat det själv. Vi tog mkt bilder för att kunna visa andra här under läkningens gång även om de första bilderna är riktigt otäcka?