Bobbielina
Kvinna ·
23 aug, 2017
Bukplastik hösten 2017
BukplastikHej! Tänkte det var dags att starta en ny tråd då vi alla som ska göra en Bukplastik under hösten 2017 kan samlas! Vem är då jag? 33 årig sjuksköterska och 2-barns morsa som avskyr sin mage efter 2 graviditeter och vägrar gå med på att leva med den för resten av livet. Det hindrar mig otroligt mycket i vardagen och i mitt samliv med min partner. Så jag har under många år planerat att göra denna operation och nu är dagen snart kommen. 20 september gör jag en full Bukplastik plus fettsugning hos Tuve Mårtensson på nyöppnade Refromkliniken i Malmö! Och jag är sååååå nervös, förväntansfull och totalt livrädd!
Sortera efter
Carrakaramell
Kvinna ·
25 aug, 2017
Miss_C
Kvinna ·
25 aug, 2017
Bobbielina
Kvinna ·
27 aug, 2017
Vettan
Kvinna ·
28 aug, 2017
Miss_C
Kvinna ·
29 aug, 2017
Ansluter mig till denna tråd. Är 46 år och har 2 barn. Har vid varje graviditet gått upp ca 30 kg och magen har tagit rejält med stryk. Senaste graviditeten var för 10 år sedan. Har samlat mod i flera år och nu är det snart dags. Opereras den 5/9 på Citadellkliniken av Helena Sveinsdottir. Längtar men är samtidigt supernervös. Lycka till!
MSP
Kvinna ·
29 aug, 2017
Jolly
Kvinna ·
29 aug, 2017
Jag är lite nyfiken på Helena Sveinsdottir som kirurg. Hur har du upplevt henne hittills? Ska bli spännande att få höra om ditt resultat sedan!
MSP
Kvinna ·
29 aug, 2017
Jag är lite nyfiken på Helena Sveinsdottir som kirurg. Hur har du upplevt henne hittills? Ska bli spännande att få höra om ditt resultat sedan!
Hej! Kan säga att Helena är fantastisk på alla sätt :) Gjorde full bukplastik hos henne i maj, och hon är en trygghet all the way. Skicklig och kunnig kirurg samt ödmjuk och varm som person. Finns där dygnet runt och svarar på alla frågor. Kan verkligen rekommendera henne!
Vettan
Kvinna ·
29 aug, 2017
Vettan
Kvinna ·
29 aug, 2017
Vettan
Kvinna ·
29 aug, 2017
Bobbielina
Kvinna ·
19 sep, 2017
Vettan
Kvinna ·
19 sep, 2017
Hej tjejer!
Hur har det gått för er som lagt er under kniven redan? Hur mår ni? Blev ni nöjda med resultatet? Hur var den första tiden efteråt?
Det är dags för min operation imorgon bitti och jag är så nervös så jag knappt vet vad jag ska ta mig till!!!!
Uskan
Kvinna ·
19 sep, 2017
somegirl89
Kvinna ·
20 sep, 2017
Bobbielina
Kvinna ·
20 sep, 2017
Carrakaramell
Kvinna ·
22 sep, 2017
Vettan
Kvinna ·
22 sep, 2017
Bobbielina
Kvinna ·
22 sep, 2017
Snart 2 veckor sedan min op och jag har mått förvånansvärt bra. Hade ställt in mig på värsta tänkbara smärtan, men har inte alls haft så ont. Värsta smärtan kommer från ryggen, av att gå som en ostbåge och enbart sova på rygg.
Tog bort 2,2 kg hud och fettsög lika mycket.
Var tvungen att ta tåget till Malmö i går för att tömma magen på serom, 4,5dl sög han ut. Vilken härlig känsla efteråt.
Är verkligen hatkärlek till gördlarna. Sjukt obekväma att ha på sig, men så läskigt att ta av sig. Lite läskig känsla med känselbortfallet på magen, känns som en tandläkarbedövning som inte släpper.
Är sjuk nöjd med resultatet hitintills och ser framemot hur slutresultatet blir
Miss_C
Kvinna ·
22 sep, 2017