Limpo
Kvinna ·
30 jan, 2014
Bukplastik i april 2014
BukplastikHejsan!
Jag har äntligen bokat tid för en bukplastik. Jag kommer dock att få vänta enda tills i April. ;) Är det någon/några andra som också ska opereras i vår? :)
Sortera efter
Miss Boob
Kvinna ·
29 mar, 2014
Alma
Kvinna ·
30 mar, 2014
Magen ska bort
Kvinna ·
30 mar, 2014
På Strandkliniken syr de alltid musklerna sa Oya till mig. Det ingår, men å andra sidan är de lite dyrare.
Vad jag har förstått så fettsuger man helst inte i samband med op eftersom det riskerar läkningen och kan orsaka vävnadsdöd. Jag ville fettsuga venusberget och fick höra den förklaringen.
Att fettsuga helt annat område rekomenderade de inte heller eftersom en full bukop är en väldigt stor operation i ett stort område. Kroppen behöver läka innan man gör det.
Nu ska jag göra en mindre korrigering och då kunde man fettsuga ryggen, vilket jag nu ska göra.
9 dagar kvar!
Slutar med alla tillskott, bla omega 3 från och med i morgon. D-vitamin kanske man inte behöver nu när solen visar sig igen :-)
Mibelle
Kvinna ·
30 mar, 2014
På Strandkliniken syr de alltid musklerna sa Oya till mig. Det ingår, men å andra sidan är de lite dyrare.
Vad jag har förstått så fettsuger man helst inte i samband med op eftersom det riskerar läkningen och kan orsaka vävnadsdöd. Jag ville fettsuga venusberget och fick höra den förklaringen.
Att fettsuga helt annat område rekomenderade de inte heller eftersom en full bukop är en väldigt stor operation i ett stort område. Kroppen behöver läka innan man gör det.
Nu ska jag göra en mindre korrigering och då kunde man fettsuga ryggen, vilket jag nu ska göra.
9 dagar kvar!
Slutar med alla tillskott, bla omega 3 från och med i morgon. D-vitamin kanske man inte behöver nu när solen visar sig igen :-)
Miss Boob
Kvinna ·
30 mar, 2014
Magen ska bort
Kvinna ·
30 mar, 2014
Jo, kärlekshandtagen tog hon lite på även på mig.
Får inte betala nåt för korrigeringen, men fettsugningen är ju ett helt nytt område/operation så det får jag betala. Slipper ju betala extra för narkosen vid korr som annars är brukligt. Det ingår ju i fettsugningspriset :-)
Alma
Kvinna ·
30 mar, 2014
Leacn
Kvinna ·
30 mar, 2014
Hejsan!
Jag har äntligen bokat tid för en bukplastik. Jag kommer dock att få vänta enda tills i April. ;) Är det någon/några andra som också ska opereras i vår? :)
Hej, jag väntar på att få en tid till bukoperation om mina porover ser bra ut.
hoppas få svar i veckan som kommer. :). längtar.
Alma
Kvinna ·
30 mar, 2014
Limpo
Kvinna ·
31 mar, 2014
Leacn: Hoppas att du får svar på proverna snart och att de är bra!! :)
I morgon är det 1 vecka kvar tills det är min tur! Fjärilar i magen? Japp!!👍
Limpo
Kvinna ·
31 mar, 2014
STORT LYCKA TILL I MORGON POFF!!!!Hoppas att operationen går bra!!👍
Alma
Kvinna ·
31 mar, 2014
pappersdrake
Kvinna ·
31 mar, 2014
Alma
Kvinna ·
01 apr, 2014
Leacn
Kvinna ·
01 apr, 2014
Leacn: Hoppas att du får svar på proverna snart och att de är bra!! :)
I morgon är det 1 vecka kvar tills det är min tur! Fjärilar i magen? Japp!!👍
aaaa vad avis jag blir, inte hört något idag heller om proverna, men i morgon kanske.
lycka till limpo.
prutten
Kvinna ·
02 apr, 2014
Jag har massa mardrömmar om operationen. Är ni enbart positiva och förväntansfulla? Jag undrar lite vad jag gett mig in på...
pappersdrake
Kvinna ·
02 apr, 2014
Jag har massa mardrömmar om operationen. Är ni enbart positiva och förväntansfulla? Jag undrar lite vad jag gett mig in på...
Magen ska bort
Kvinna ·
02 apr, 2014
Prutten och Pappersdrake:
Jag som har gjort en bukop för ett år sen och nu "enbart" ska göra en korr kan lugna era nerver: DET ÄR DET BÄSTA JAG GJORT!!!!!
Själva smärtan var uthärdlig och de som gör bröstförstoring har mycket ondare än oss! Det som var lite besvärligt var att inte kunna räta upp sig, men det är blir ju bättre vecka för vecka.
Jag ångrar mig inte och är inte det minsta orolig för den korrigering som jag ska göra på tisdag. Då ska jag även fettsuga ryggen lite.
aronnax
Kvinna ·
02 apr, 2014
Trots att jag har haft ganska ont så är det redan värt det. Det är iofs. bara en vecka sedan, men så fint!
Jag var jättorolig innan, hade dödsångest och var rädd men det gick över i det samma jag åkte in på operation.
prutten
Kvinna ·
02 apr, 2014
Härligt med lite lugnande ord :).