Anonym användare
03 okt, 2011
Byte av implantat från 410 till 500? Citadell
BröstförstoringHej! Jag har beslutsångest. Har Opat mig på Citadellkliniken av Tuve och är verkligen jätte nöjd, la in 410 cc i varje Mellan plus profil. Dock blev ena bröstet något större och Tuve vill att vi ska Korra så jag tänkte passa på att byta implantat till större och funderar på 500 och i det andra 550 tycker Tuve. Blir detta för stort till min kropp? Jag har 70 E/F nu och är 174 cm lång och väger ca 63 kg. Jag vill inte att det ska bli Porrtuttar utan att det ska se naturligt ut som det gör nu. Någon som har tips på storlek som är bra till min kropp?
Sortera efter
Anonym användare
03 okt, 2011
Anonym användare
03 okt, 2011
Anonym användare
03 okt, 2011
Jag e 171 cm och väger 69 kg nu och har 550 hp framför nu och jag an lätt dölja mina.Hade 450 mpp innan men det såg för platt ut. Sen ångrar många sig att dom inte tog större så kör på 500 tycker jag
Anonym användare
03 okt, 2011
Anonym användare
03 okt, 2011
Anonym användare
03 okt, 2011
Ok ja vi är väldigt jämnlånga. Mäter du G/H i bh storlek nu eller?
Ja så känner jag med med 410, har lite bredare mellanrum mellan brösten och jag känner att just bröstet övre del är för platt, jag vill ha mer fyllighet och volym. Men tvekar om jag ska ta mitt emellan kanske 475cc?
Ok vilken bh storlek mätte du i 450 mpp?
Ja jag tänker tillbaka på innan min Op i aug, då ville jag bums ha 375 mp men Tuve övertalade mig med att välja 410 mpp. Men precis som du säger här är jag nu och kan ändå tänka mig större :)
Anonym användare
03 okt, 2011
Rosa86: Oj ja det var stort på en gång :) Är det din första Op då? Ja men Tuve testar ens gränser har jag märkt ;) jag hade sett bilder på 375 sillisar mellan profil som jag skulle ha och han sa att allt ser olika ut på alla och att man inte ska stirra sig blind på bilder. Tillsist sa han att 410 skulle passa mig bäst men om jag tvunget ska ha 375 kan han inte hindra mig. Men nu när jag har mina 410 känns de liiite för liten :) är just att jag vill ha mer volym i övre delen. De kan vara nån storlek till känns de som.
Hur lång är du?
Tuve är jätte bra! var först på konsulation på viktoriakliniken och där kände jag direkt att jag inte ville opa mig. Tuve är bara bäst gjort skit snygga bröst och är hur härlig som person som helst. känns mer som man går till en vän än till sin kirurg :)
Tvekar du på 600 eller känns det ok?
Anonym användare
03 okt, 2011
Anonym användare
03 okt, 2011
Ja jag förstår dig precis :) Provade först 350 mellan profiloch jag kände mig helt platt som när jag hade min 75 B bh med instoppade gel inlägg såg det ut som :P sen tog han fram 410 mellan plus profil och det kändes gigantiskt då tyckte jag och jag hade läst mycket om att allt över 400 var jätte stort :) men glad att jag lyssnade på honom för om jag tagit 350 eller 375 hade jag tyckt det var på tok för litet.
Ok vi har rätt så lika mått då, är 174 cm lång väger 63 kg och har även jag breda axlar och höfter. Kurvig i mig själv så jag kan bära upp lite bröst även så att det ser symmetriskt till kroppen.
Om du är osäker fyll ris i påsar 1 dl motsvarar 100 cc ungefär så om du fyller ena bröstet med 5 dl andra med 5,5 dl och en annan med 6 dl kan du se vilken som du känner dig mest bekväm med. 500 cc, 550 cc eller 600 cc.
600 cc är väldigt stort. Men om det kändes bra ska du köra på det! mycket försvinner in i kroppen också ca 10 cc minst, men upp till 50 cc.
annars kan du alltid åka till Tuve igen dagen innan din Op och prova igen :) se vilken du känner passar bäst. Då kan du prova 500, 550 och 600 se vilken som känns bäst :)
Jag har bokat korr 1 nov, det ska helst gå 3 månader efter op innan man kan korras säger Tuve.
Jag som är rädd för att välja 500/550 :D känns gigantiskt tycker jag :) men vi kommer ångra oss annars.
Jag gillar mina 410 mellan plus profil också. Men kan tänka mig mer volym så är de totalt perfect :)
Anonym användare
03 okt, 2011
Jag tycker problemet med mpp e att dom e breda men har lite proj drf bytte jag. Men det e giivetvis en smaksak
Anonym användare
03 okt, 2011
Jag tycker att på mig kunde de vart aningen bredare, men jag har en lite bredare överkropp. Håller med att projektionen kunde vart mer också. Funder på Högprofil.
Anonym användare
03 okt, 2011
Jag har oxå breda axlar och höfter så det såg bara löjligt ut på mig, jag e glad att jag bytte till hp.
Anonym användare
03 okt, 2011
Ja det är så jag kan känna också att som Tuve säger att jag kan bära upp mer. Längtar till korren :) Har det gått bra med dina nya? känner du dig nöjd?
Anonym användare
03 okt, 2011
Det har gått bra faktiskt fast höger bröst vill inte riktigt läka på 2 ställen mem jag e positiv. Synd att jag inte tog större bara, hehe!
Anonym användare
03 okt, 2011
Ok hoppas det ordnar sig så det läker tillsist! :) hehe jasså du vill ändå ha större. Tror det alltid kommer vara så att man blir storleksblind och kan tänka sig lite större :) Det är det jag tänker att om Tuve går in och Korrar ena bröstet nu, att jag ändå måsta göra om en operation kan jag lika gärna byta till lite större annars kommer jag ändå göra lite större om något år eller så. Nu är det somsagt billigare så ja jag funderar 500 hp låter lockande hehe :)
PowerS
Kvinna ·
03 okt, 2011
Kolla mina bilder , vi är typ lika långa o väger typ lika mycket. jag har 500 i ena och 550 i andra :-)
Malin88
Kvinna ·
04 okt, 2011
Jojjo
Kvinna ·
04 okt, 2011
Jobbigt att vela med storleken, jag håller också på med det lite. mellan 400 MX och 475 MP.
Tuveboobies: Vi har samma op-datum hos Tuve.....
Hur bred är du under bröstkorgen?
Anonym användare
04 okt, 2011
Malin 88: Ok ja men det låter jätte bra! :) Precis du är lite mindre än mig så kanske blir bra ändå.
Jag hade bara 100 cc i vardera bröst i egen vävnad.
Har ju 410 nu och känner att jag kan bära upp lite till.
Anonym användare
04 okt, 2011
Jojjo: Ja men visst är det :) Jag är så himla velig, var lika velig första OP.
Ok ja vi är ganska lika i vikt och längd.
Jag är ca 76 cm under bysten i omkrets.
Jag har även funderat på 475 cc men jag tycker att att om du funderar mellan dem ska du ta den största 475 mp jag tycker att den profilen är bra, Mx blir ännu plattare. Jag kan tänka mig att ha aningen mer i profil än 410 Mp som jag har idag.
Så med dina mått skulle jag minst ha tagit 475 :)
Man vill alltid ha större för du vänjer dig väldigt fort med storleken!
Men jag har också beslutsångest! rädd att 500 ser för stort ut! vill att de ändå ska se naturliga ut inte att "oj ha su skaffa sillisar"!
Jasså men vad skoj! har vi op samma dag!! har du också den 1 nov? vilken tid?
Hej jag tycker du ska lyssn på Tuve det låter som en bra atrl, du e rätt lång oxå.