Anonym användare
03 okt, 2011
Byte av implantat från 410 till 500? Citadell
BröstförstoringHej! Jag har beslutsångest. Har Opat mig på Citadellkliniken av Tuve och är verkligen jätte nöjd, la in 410 cc i varje Mellan plus profil. Dock blev ena bröstet något större och Tuve vill att vi ska Korra så jag tänkte passa på att byta implantat till större och funderar på 500 och i det andra 550 tycker Tuve. Blir detta för stort till min kropp? Jag har 70 E/F nu och är 174 cm lång och väger ca 63 kg. Jag vill inte att det ska bli Porrtuttar utan att det ska se naturligt ut som det gör nu. Någon som har tips på storlek som är bra till min kropp?
Sortera efter
Anonym användare
08 okt, 2011
Men tack vad roligt att du tycker det :) ja jag är väldigt nöjd med dem tycker också de passar bra på min kropp och är rädd att om jag väljer 500/550 att det blir på tok för stort. Det syndes mer nu den 29:e sept då jag var till tuve. Han sa att jag skulle fortsätta längre än 4v med tortyrbhn och bandaget och jag hade de innan jag åkte till han då såg man mer skillnad som att de tryckte ner rejält. Är så kluven hur jag ska göra. :)
Gilla