Anonym användare
20 nov, 2014
endast 190-200 cc = någon ??
BröstförstoringHej tjejer! Jag var på en konsultation idag och jag har fått lite att tänka på…! Jag undrar om det gömmer sig någon liten person därute som är omkring min längd och har erfarenhet av att bara lägga in ca 190-200cc?? Jag hittar inga bilder här inne på forumet, men tänker att det kanske finns någon därute som ev inte vågat lägga ut bilder eller något i den stilen? Du får gärna PMa mig!!:)
Sortera efter
indianen92
Kvinna ·
20 nov, 2014
Anonym användare
20 nov, 2014
Å hej! mhmm vad intressant. Ja, jag har ju väldigt små..:) Vet inte om det säger dig något, men siffror på ca 88-90 tror jag i "egen vävnad" enl kirurgen. Dock är jag inte heelt platt. Ja gärna!! PMar min mail till dig ?
Petite
Kvinna ·
20 nov, 2014
Anonym användare
20 nov, 2014
Fina!:) Nä precis, de är ju stora, men absolut inte enorma. Jaa hmm, jag testade hur det kändes m 250cc och det kändes verkligen för stort! I det märket jag vill ha så är det antingen 190 eller typ 225 (inte helt säker) och det är ju rätt nära 250... Har dock hört andra som säger att om man velar ska man ta det större för att en del "försvinner". Men aa, knepigt..
Flisan.93
Kvinna ·
20 nov, 2014
Jag operade mig nyligen, eller aa för 2 veckor sen. Jag har tidigare varit nästan platt, funnits liite att ta i men inte mycket alls. Innan jag opererade mig var det ända jag var rädd för att de skulle bli för stora då jag är väldigt smal. Min kirurg tyckte 275cc skulle passa mig och blev först lite orolig att det skulle bli för mycket då jag tidigare på en annan klinik hade prövat 195cc. Men jag litade på han och är såå glad att jag inte valde 195cc då jag känner att jag faktiskt hade kunnat gå upp någon storlek större :)
Beauty
Kvinna ·
20 nov, 2014
Anonym användare
20 nov, 2014
Mhmm, oj ok! Ser dock att du är ganska lång jämfört med mig, så 195 på dig vore kanske lite litet ändå...:) men vad bra att du känner att du gjorde rätt val! Svårt att veta efter 2 veckor också det exakta resultatet;)
Petite
Kvinna ·
20 nov, 2014
Petite
Kvinna ·
20 nov, 2014
Fina!:) Nä precis, de är ju stora, men absolut inte enorma. Jaa hmm, jag testade hur det kändes m 250cc och det kändes verkligen för stort! I det märket jag vill ha så är det antingen 190 eller typ 225 (inte helt säker) och det är ju rätt nära 250... Har dock hört andra som säger att om man velar ska man ta det större för att en del "försvinner". Men aa, knepigt..
Anonym användare
20 nov, 2014
Oj vilken tur, verkligen i sista stund! ;) Jo, det är ju liksom deras jobb, de håller ju på med det där hela dagarna!
Anonym användare
20 nov, 2014
Men undra om 3D bilden "vet" och inräknar att de borde bli lite mindre, eller om man får tänka på det själv ? :P
Pygme
Kvinna ·
20 nov, 2014
Anonym användare
21 nov, 2014
Åå tack för ditt svar! Detta ger mig hopp... :) Du har verkligen superfina bröst måste jag säga! Trodde du lade in mer än så av någon anledning..
För om du är genrellt lite större än mig så borde ju 190 vara lagom på mig kanske :)
Lilleskutt1
Kvinna ·
21 nov, 2014
Lillajag
Kvinna ·
21 nov, 2014
Anonym användare
21 nov, 2014
Ja det är lite roligt det där, 255 låter ju ganska "lite"- men det är ju inte det! Det är ju ändå 255 mer än vad man hade innan liksom;)
Anonym användare
21 nov, 2014
Det låter ju helt perfekt! Och så har vi varit hos samma herre också! haha:)
Lillajag
Kvinna ·
21 nov, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
22 nov, 2014
Zinya
Kvinna ·
22 nov, 2014