Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

20 nov, 2014

endast 190-200 cc = någon ??

Bröstförstoring

Hej tjejer! Jag var på en konsultation idag och jag har fått lite att tänka på…! Jag undrar om det gömmer sig någon liten person därute som är omkring min längd och har erfarenhet av att bara lägga in ca 190-200cc?? Jag hittar inga bilder här inne på forumet, men tänker att det kanske finns någon därute som ev inte vågat lägga ut bilder eller något i den stilen? Du får gärna PMa mig!!:)

60

Sortera efter

indianen92

Kvinna ·

20 nov, 2014

Hej på dig! Jag var också inne på den linjen först! 190-200, men jag är längre än dig så det hade nog sett för litet ut. Har du inga bröst alls nu? Skulle rekommendera dig att gå upp till 200-225 iaf. Jag ligger med mina dagsfärska 250- bröst och de är verkligen INTE stora alltså. Jag jade kunnat ha mycket mycket större men ville inte ha det. Hittade dock ett par bilder på en tjej som gjort 190-bröst som jag kan maila dig om du vill?
Gilla

Anonym användare

20 nov, 2014

Å hej! mhmm vad intressant. Ja, jag har ju väldigt små..:) Vet inte om det säger dig något, men siffror på ca 88-90 tror jag i "egen vävnad" enl kirurgen. Dock är jag inte heelt platt. Ja gärna!! PMar min mail till dig ?

Gilla

Petite

Kvinna ·

20 nov, 2014

Jag är ungefär som du, några cm längre bara. Jag fick se ett implantat med 100cc för o se hur mycket det var. Men det täckte inte ens ett bröst. Tror nog oxå att du måste upp i iallafall 225. Jag har 450 HP i mina. Var rädd att det skulle bli jätte stort, men det är lagom! Absolut inga små bröst, men inte enorma heller. Kolla bilder på min sida. Lita på din kirurg :)
Gilla

Anonym användare

20 nov, 2014

Fina!:) Nä precis, de är ju stora, men absolut inte enorma. Jaa hmm, jag testade hur det kändes m 250cc och det kändes verkligen för stort! I det märket jag vill ha så är det antingen 190 eller typ 225 (inte helt säker) och det är ju rätt nära 250... Har dock hört andra som säger att om man velar ska man ta det större för att en del "försvinner". Men aa, knepigt..

Gilla

Flisan.93

Kvinna ·

20 nov, 2014

Jag operade mig nyligen, eller aa för 2 veckor sen. Jag har tidigare varit nästan platt, funnits liite att ta i men inte mycket alls. Innan jag opererade mig var det ända jag var rädd för att de skulle bli för stora då jag är väldigt smal. Min kirurg tyckte 275cc skulle passa mig och blev först lite orolig att det skulle bli för mycket då jag tidigare på en annan klinik hade prövat 195cc. Men jag litade på han och är såå glad att jag inte valde 195cc då jag känner att jag faktiskt hade kunnat gå upp någon storlek större :)

Gilla

Beauty

Kvinna ·

20 nov, 2014

Petite skrev:
Jag är ungefär som du, några cm längre bara. Jag fick se ett implantat med 100cc för o se hur mycket det var. Men det täckte inte ens ett bröst. Tror nog oxå att du måste upp i iallafall 225. Jag har 450 HP i mina. Var rädd att det skulle bli jätte stort, men det är lagom! Absolut inga små bröst, men inte enorma heller. Kolla bilder på min sida. Lita på din kirurg :)
Tycker dina är så sjukt fina.. :-) va tvungen att säga de bara! ;-)
Gilla

Anonym användare

20 nov, 2014

Mhmm, oj ok! Ser dock att du är ganska lång jämfört med mig, så 195 på dig vore kanske lite litet ändå...:) men vad bra att du känner att du gjorde rätt val! Svårt att veta efter 2 veckor också det exakta resultatet;)

Gilla

Petite

Kvinna ·

20 nov, 2014

Beauty skrev:
Petite skrev:
Tycker dina är så sjukt fina.. :-) va tvungen att säga de bara! ;-)
Men tack! Vad glad jag blir :)
Gilla

Petite

Kvinna ·

20 nov, 2014

tronto skrev:

Fina!:) Nä precis, de är ju stora, men absolut inte enorma. Jaa hmm, jag testade hur det kändes m 250cc och det kändes verkligen för stort! I det märket jag vill ha så är det antingen 190 eller typ 225 (inte helt säker) och det är ju rätt nära 250... Har dock hört andra som säger att om man velar ska man ta det större för att en del "försvinner". Men aa, knepigt..

Tack :) jag frågade oxå min kirurg om det stämde att 10% försvinner, då sa han att det stämmer, MINST 10% sa han då. Sen är det ju olika med olika implantat med. Men somsagt, ta liite mer än du känner är lagom, det försvinner. Jag blev livrädd när han sa 450, efter att vi redan hade ritat in 425. Men han tyckte att det skulle bli bättre, o jag är superglad att jag lyssnade på honom. Dom vet vad dom gör :)
Gilla

Anonym användare

20 nov, 2014

Petite skrev:
tronto skrev:

Tack :) jag frågade oxå min kirurg om det stämde att 10% försvinner, då sa han att det stämmer, MINST 10% sa han då. Sen är det ju olika med olika implantat med. Men somsagt, ta liite mer än du känner är lagom, det försvinner. Jag blev livrädd när han sa 450, efter att vi redan hade ritat in 425. Men han tyckte att det skulle bli bättre, o jag är superglad att jag lyssnade på honom. Dom vet vad dom gör :)

Oj vilken tur, verkligen i sista stund! ;) Jo, det är ju liksom deras jobb, de håller ju på med det där hela dagarna!

Gilla

Anonym användare

20 nov, 2014

Men undra om 3D bilden "vet" och inräknar att de borde bli lite mindre, eller om man får tänka på det själv ? :P

Gilla

Pygme

Kvinna ·

20 nov, 2014

Jag är också liten och la in 225. Tycker det blev för stort, men jag var ute efter små bröst. Jag har helkroppsbilder på min sida om du vill se. Jag tyckte inte ett smack försvann :) Det är lite olika det där. Hade jag fått välja idag hade jag valt 175 mellanprofil i stället. Samma bredd som nu men mindre put för ett mer naturligt resultat.
Gilla

Anonym användare

21 nov, 2014

Pygme skrev:
Jag är också liten och la in 225. Tycker det blev för stort, men jag var ute efter små bröst. Jag har helkroppsbilder på min sida om du vill se. Jag tyckte inte ett smack försvann :) Det är lite olika det där. Hade jag fått välja idag hade jag valt 175 mellanprofil i stället. Samma bredd som nu men mindre put för ett mer naturligt resultat.

Åå tack för ditt svar! Detta ger mig hopp... :) Du har verkligen superfina bröst måste jag säga! Trodde du lade in mer än så av någon anledning..

För om du är genrellt lite större än mig så borde ju 190 vara lagom på mig kanske :)

Gilla

Lilleskutt1

Kvinna ·

21 nov, 2014

Jag la in 255 och provade idag en bh, fick ha 70D så jag tycker mina blev ganska stora, haha! Men jag har vant mig vid dom och älskar dom! Silikonbröst sägs ju ge lite större kupa än naturliga, så visuellt kanske dom är mer en stor C :)
Gilla

Lillajag

Kvinna ·

21 nov, 2014

Jag la in mina 225cc för 1 vecka och 1 dag sedan nu. Är jättenöjd änsålänge. Dem är inte stora men absolut inte små. Lagom och perfekta enligt mig. Tror det kan bli jättebra med 190-225cc på dig med tänkte på att jag är längre och väger mer än dig om du inte är ute efter jätte stora bröst. :)
Gilla

Anonym användare

21 nov, 2014

Lilleskutt1 skrev:
Jag la in 255 och provade idag en bh, fick ha 70D så jag tycker mina blev ganska stora, haha! Men jag har vant mig vid dom och älskar dom! Silikonbröst sägs ju ge lite större kupa än naturliga, så visuellt kanske dom är mer en stor C :)

Ja det är lite roligt det där, 255 låter ju ganska "lite"- men det är ju inte det! Det är ju ändå 255 mer än vad man hade innan liksom;)

Gilla

Anonym användare

21 nov, 2014

Lillajag skrev:
Jag la in mina 225cc för 1 vecka och 1 dag sedan nu. Är jättenöjd änsålänge. Dem är inte stora men absolut inte små. Lagom och perfekta enligt mig. Tror det kan bli jättebra med 190-225cc på dig med tänkte på att jag är längre och väger mer än dig om du inte är ute efter jätte stora bröst. :)

Det låter ju helt perfekt! Och så har vi varit hos samma herre också! haha:)

Gilla

Lillajag

Kvinna ·

21 nov, 2014

Ja, vad kul! Patrik är ju verkligen jättebra! :))
Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

22 nov, 2014

Tror 190 blir fint på dig! Är själv inne för mindre implantat på 225 fick annat alt. av min kirurg igår men vant mig vid tanken av 225 :) Roligt att höra många är nöjda med dem! Att inte alla vill ha större :) hehe.. Lycka till med din kommande op :)
Gilla

Zinya

Kvinna ·

22 nov, 2014

Innan konsultationerna (en med sköterska + en med kirurg) tänkte jag mig 200 cc. Provade 225 cc och 255 cc, och bägge alternativen skulle ge ett fint resultat utifrån mitt önskemål enligt kirurgen. Han rekommenderade dock 255 cc, vilket blev mitt slutliga val. Och jag är väldigt nöjd! :) Har en del bilder under min profil ifall du vill kolla.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem