Anonym användare
20 nov, 2014
endast 190-200 cc = någon ??
BröstförstoringHej tjejer! Jag var på en konsultation idag och jag har fått lite att tänka på…! Jag undrar om det gömmer sig någon liten person därute som är omkring min längd och har erfarenhet av att bara lägga in ca 190-200cc?? Jag hittar inga bilder här inne på forumet, men tänker att det kanske finns någon därute som ev inte vågat lägga ut bilder eller något i den stilen? Du får gärna PMa mig!!:)
Sortera efter
Anonym användare
02 jan, 2015
Anonym användare
03 jan, 2015
Jag skriver i din tråd här, kan inte komma på vad den andra tråden hette där vi pratade storlekar.
har nu varit på konsultation! kolla min tråd "*3d bild* lång konsultionsberättelse" med helkroppsbilder etc.
jag prövade 200 och det var ALLDELES förlitet... jag velar därför mellan 275 MP+ och 325 HP... 325 lär bli kaosmkt till min lilla kropp... men vill verkligen inte ha försmå.. ;P vill ha lagom med en hint av förstora ju :P
kolla gärna min tråd och säg vad du tycker :) har även lagt upp bilder där jag prövar 200cc!
Anonym användare
03 jan, 2015
Ja jag såg nu! Vad kul-långt inlägg! Ska läsa igenom hela :)
hejsanhoppsam
Kvinna ·
04 jan, 2015
Anonym användare
04 jan, 2015
Vad kul- det vart runda till slut! De ser ju redan skitsnygga ut!:) Nöjd än? Inte för stora "bomber"? heheh
hejsanhoppsam
Kvinna ·
04 jan, 2015
Anonym användare
04 jan, 2015
Ok, så kommer jag nog också göra haha
hejsanhoppsam
Kvinna ·
04 jan, 2015
Anonym användare
07 mar, 2015
Hej igen allesammans!:) Tänkte bara säga att nu har det gått en månad sen min op och har nu lagt upp lite bilder på hur det ser ut. Det blev precis under 200 till slut! Så om ni är intresserade av små storlekar kan ni ju ta en titt :)
Pygme
Kvinna ·
07 mar, 2015
Anonym användare
07 mar, 2015
Åå tack Pyggis ;) önskar dock att de var lite mindre ut i sidorna (mer i mitten) och att underpoolen var lite större, men det kan ju fortfarande förändras... kanske. (Ska fråga om det).
Som det ser ut nu skulle jag faktiskt kunna tagit lite mindre ändå känner jag, de ser faktiskt väldigt stora ut vissa i bh:ar! Jag skulle lyssnat på dig! Men det är ju så svårt när det inte finns någon att jämföra med.. ja du vet ju hur det är:)
Pygme
Kvinna ·
08 mar, 2015
Zinya
Kvinna ·
08 mar, 2015
Hej igen allesammans!:) Tänkte bara säga att nu har det gått en månad sen min op och har nu lagt upp lite bilder på hur det ser ut. Det blev precis under 200 till slut! Så om ni är intresserade av små storlekar kan ni ju ta en titt :)
Anonym användare
08 mar, 2015
Pygme: Ja hoppas hoppas! Tack för peppen:))!
Zinya: Tack så jättemycket, blir superglad för enligt mig bästa komplimangen! :)
therese88
Kvinna ·
26 mar, 2015
Finns det möjlighet för mig att se de bilderna på 190? Om du har kvar dem . Det är så sällsynd med så små och det är det jag funderar på och blivit rekommenderad :) vore så snällt
Anonym användare
27 mar, 2015
Absolut:) Dom finns på min sida! Men du är inte silvermedlem ser jag... du kanske har glömt att skriva en signatur under kontoinställningarna? Om du gör det som står i PMet du fick av admin när du startade kontot har du möjlighet att se hur många bilder som helst;) om du fortfarande inte förstår så kan du PMa mig:)
Pygme
Kvinna ·
27 mar, 2015
Anonym användare
28 mar, 2015
Det börjar kanske arta sig här borta. Dock känner jag lite som förut- att om jag fick välja om skulle jag nog välja lite mindre trots allt! Jag konstaterar att jag kommer förvånansvärt långt med 190cc... Men jaja, alla har vi olika förutsättningar och de är ju trots allt inte monsterstora :)
Tror att min bh-storlek är cirka en stor 60D(=65C) i nuläget (eller egentligen 55E i och med att han sänkte bröstvecket och därmed fick ännu mindre bh-omkrets... (hjälp, hej sy mina egna bh-ar i resten av livet )). Storleken antar jag är ganska normal/kanske på gränsen till stor till min kropp!
Pygme
Kvinna ·
01 apr, 2015
Anonym användare
03 apr, 2015
Haha ja jag vet vad du menar. Känns som att de kan växa till dubbel storlek bara man tar på sig ett visst klädesplagg/en annan bh och behöver inte ens vara en med pushup!
Kanske kan jag säga mer om storleken efter kanske en sommarsäsong, känns som att man har på sig så mycket kläder hela tiden just nu så det är svårt att se ordentligt.. :P
har också bokat op hos patrik nu och ska på konsultation imorgon : ))))))
men är också väldigt liten så jag följer denna tråd ifall ngn skulle skriva ngt nytt :)