Anonym användare
20 nov, 2014
endast 190-200 cc = någon ??
BröstförstoringHej tjejer! Jag var på en konsultation idag och jag har fått lite att tänka på…! Jag undrar om det gömmer sig någon liten person därute som är omkring min längd och har erfarenhet av att bara lägga in ca 190-200cc?? Jag hittar inga bilder här inne på forumet, men tänker att det kanske finns någon därute som ev inte vågat lägga ut bilder eller något i den stilen? Du får gärna PMa mig!!:)
Sortera efter
Anonym användare
22 nov, 2014
Anonym användare
22 nov, 2014
Aa ok, jag kollade och de ser verkligen naturliga ut på dig!:) så man kommer alltså troligtvis väldigt långt med att bara lyssna på kirurgens rekommendationer, som någon annan tidiagre här sa ;)
hejsanhoppsam
Kvinna ·
22 nov, 2014
Anonym användare
22 nov, 2014
Ja men det är klart. Det går säkert bra! Du får uppdatera oss om hur det går sen:)
Trebarnsmor
Kvinna ·
24 nov, 2014
Jag har lagt in 190 cc. Hade dock ca 325 eller nåt i egen vävnad. Men jag är nöjd med storleken. Ville ha ett naturligt resultat till min kropp.
Anonym användare
24 nov, 2014
A men titta, då är det någon som har gjort det trots allt! Vi har lite olika utgångslägen, men ändå:) Skulle du säga att resultatet blev som du hade förväntat dig?
Trebarnsmor
Kvinna ·
27 nov, 2014
A men titta, då är det någon som har gjort det trots allt! Vi har lite olika utgångslägen, men ändå:) Skulle du säga att resultatet blev som du hade förväntat dig?
Nu har det ju bara gått 4 veckor, så de är ju inte "färdiga" än, men jag är väl så gott som nöjd i alla fall. De är fortfarande lite "tomma" upptill, märks när jag lutar mig framåt. Men storleken är jag nöjd med.
Cocco
Kvinna ·
27 nov, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
27 nov, 2014
Ja men det är klart. Det går säkert bra! Du får uppdatera oss om hur det går sen:)
hejsanhoppsam
Kvinna ·
27 nov, 2014
Lillajag
Kvinna ·
27 nov, 2014
Anonym användare
27 nov, 2014
Trebarnsmor: Nej jaha, då är det ju verkligen lite tidigt att veta ännu- men härligt att höra att du är nöjd med storleken!:)
Anonym användare
27 nov, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
28 nov, 2014
Anonym användare
28 nov, 2014
I mitten av feb, så jag måste vara nervös mycket längre än du! :'/ På L&E ska jag:)
hejsanhoppsam
Kvinna ·
28 nov, 2014
Anonym användare
29 nov, 2014
Hmm ok, tror båda blir fina- gå på magkänslan!:)
hejsanhoppsam
Kvinna ·
29 nov, 2014
Anonym användare
30 nov, 2014
Skönt att höra! Ja vi får se, hoppas! :)
dzoris
Kvinna ·
30 nov, 2014
Indianen92, vilken bh-storlek hamna du på efter op:en? Ska nämligen också opas av Peter i februari och enligt honom ska jag ta 275 cc för ett så naturligt intryck som möjligt. Känner du dig nöjd med val av cc och märker någon i omgivningen av att du har förstorat dem?
Tack:) Ja men precis! Detsamma, din är ju snart;)