Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MissCharlotte profilbild

MissCharlotte

Kvinna ·

26 okt, 2013

Finns det bara dom i 910cc?! +Smått orolig!

Bröstförstoring
Funderar bara över om det verkligen bara är perthese som finns i 910cc?! 
Enligt Bellakliniken är det bara det, asså som dom har inne som är 910cc.
Vet om att allergan inte finns i större än 800cc.
Ska nämligen byta implantaten på måndag och jag är inte 100 nöjd med att jag måste byta märke men för min del så spelar det roll att jag vill veta att jag har 910cc.
Sen undras jag med, är verkligen perthese så "negativt" som folk "försöker få dom till att framstå"? 
Menar kollat runt lite och det är 50/50.
Men blir lite smått orolig för ex rippling osv, någon skrev det va lättare att få det med perthese?!
Haha ja ni hör det snurrar runt i skallen.
Är smått stressad inför måndag och nervös.
Vill verkligen inte det ska bli värre eller så.
46

Sortera efter

Anki

Kvinna ·

26 okt, 2013

Tror du verkligen att Johan skulle använda sig av "dåliga" implantat? Jag tror knappast det. Du ska inte tro på allt du läser här inne.
Gilla

Anonym användare

26 okt, 2013

Det finns andra märken som gör större än 900 men då får du specialbeställa :)

Perthese är ju underfyllda vilket kan göra att dom ripplar sig lättare eftersom dom sjunker ihop mycket. Plus att dom inte är FDA-godkända ifall du tycker det är viktigt. Presley har bilder på hennes uttagna perthese. 
Gilla

MissCharlotte

Kvinna ·

26 okt, 2013

Jo vet, men skulle jag specialbeställa had ejag fått lägga 60 eller mer och där höll inte ekonomin direkt :P. 
+ Ska korra nu med så kände tar förstoring på samma gång. 

Jo kollat det. 
Men sen hittade jag en brud, hennes hade inte tappat något eller så sjunkt ihop.
Men nej asså det jag är mest rädd för nu för att jag läste är ripplingen :P.
Asså är det säkert 100% att man får dte med perthese eller det kan vara 50/50?
Gilla

Anonym användare

26 okt, 2013

MissCharlotte skrev:
Jo vet, men skulle jag specialbeställa had ejag fått lägga 60 eller mer och där höll inte ekonomin direkt :P. 
+ Ska korra nu med så kände tar förstoring på samma gång. 

Jo kollat det. 
Men sen hittade jag en brud, hennes hade inte tappat något eller så sjunkt ihop.
Men nej asså det jag är mest rädd för nu för att jag läste är ripplingen :P.
Asså är det säkert 100% att man får dte med perthese eller det kan vara 50/50?
Oj shit vad dyrt :P
Nej är väl inte säkert att du får rippling alls om du har tur men risken ska ju öka av underfyllda implantat :) 

Gilla

MissCharlotte

Kvinna ·

26 okt, 2013

Ah! 
Aja får hålla tummarna, har egentligen inte direkt haft komplikationer denna gången förutom att V bröst sitter 2mm högre -.-'
Jo dte är inte det billigast :P. 
Lite synd, tror flera hade specialbeställt annars :O. Haha
Gilla

Äntligen2013

Kvinna ·

26 okt, 2013

Anki skrev:
Tror du verkligen att Johan skulle använda sig av "dåliga" implantat? Jag tror knappast det. Du ska inte tro på allt du läser här inne.
[/quote ? Klart man ska läsa här, det här är verkligheten och den kan kirurgerna göra så mycket reklam de vill. Den bästa kunskapen får man genom att läsa fakta!
Gilla

MissCharlotte

Kvinna ·

26 okt, 2013

Nej nej jag tror def inte på allt som skrivs här inne.
Men när man sitter typ ca 48h kvar blir man helt ja, jag e redan nervös över narkosen så tankarna far iväg :P. 
Men nej sen så som du säger, jag tror dock inte Johan skulle välja dåliga implantat, han är special utbildad i plastikirurgi så jag litar på han 100%.
Men det va mest asså tankar osv som dök upp och jag e ganska stressad :P.
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

26 okt, 2013

Är det samma pris som annan storlek på de 910 du ska lägga in på bellakliniken? Eller får du betala extra? Vad betalar du? Jag vill lägga in 800 cc minst har 595cc arion runda nu. Nyfiken på priser mått cc i andra märken :))
Gilla

MissCharlotte

Kvinna ·

26 okt, 2013

Nej allt från 50cc till 910cc kostar 42. 
Fast det är bara perthese som finns i 910cc, ska man ha annat så måste man specialbeställa och då kostar dte minst 60 tusen :). 
Nej jag betalar bara halva denna gången pga att jag ska göra en korr samtidigt :). 

Gilla

sussipussi

Kvinna ·

27 okt, 2013

Okej, låter bra för din del ;) Ska till min läkare 4 nov och vad största är för normalpris i det nya märket han jobbar med Silimed tror jag det heter. Annars pratade han om mentor 800cc, skulle kosta mig ca 32000kr :( Eftersom han inte har mentor annars. Stort lycka till till dig :))
Gilla

Anonym användare

28 okt, 2013

Ursäkta om jag låter hård nu men dina tuttar är REDAN gigantiska.😲 Skulle du byta skulle du riskera mycket PLUS att det skulle se groteskt ut. Kom igen, öppna ögonen dina boobs är på gränsen nu. Tror du kmr ångra dig för det är verkligen inget snyggt och sjukt obekvämt. Ont i ryggen och fyy..Vill du komma med i Guiness rekord bok eller vad är det frågan om kvinna? 🤭
Gilla

MissCharlotte

Kvinna ·

28 okt, 2013

Asså inte för att vara sån men nu är jag den som tycker om större boobs :). Jag är nöjd att jag gick upp och ska gå upp mer sen,de är mitt val :). Och nej jag tycker inte de väger något :). Du får tycka hur groteskt de än är,jag bryr mig inte. De är min kropp :). Ja det finns risker med att byta men de är 50/50! Jag gjorde korr samtidigt. Sen möjligen ja,det finns en del som tycker de ser stort ut,andra inte :). Personligen kunde jag inte bry mig mindre :)
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

28 okt, 2013

wini skrev:
Ursäkta om jag låter hård nu men dina tuttar är REDAN gigantiska.😲 Skulle du byta skulle du riskera mycket PLUS att det skulle se groteskt ut. Kom igen, öppna ögonen dina boobs är på gränsen nu. Tror du kmr ångra dig för det är verkligen inget snyggt och sjukt obekvämt. Ont i ryggen och fyy..Vill du komma med i Guiness rekord bok eller vad är det frågan om kvinna? 🤭
Ja nu är du hård ;)Smaken är som baken måste man komma ihåg!! och bara för att du inte tycker det är snyggt så kanske det är bäst att hålla det för dig själv pga. att mottagaren kan ta illa upp,om inte annat kanske det inte är så roligt att läsa.Viktigt "forumhyfs" att tänka på hur /vad man skriver för att inte såra nån och inga konflikter ska uppstå :)
Gilla

Smileon

Kvinna ·

28 okt, 2013

Tror att MissCharlotte är mycket medveten om att hennes bröst är stora utan att du klankar ner på henne. Håller med Opti, det är hennes kropp och hennes val! Hoppas allt går bra och att du slipper extra komplikationer... big boobies big problems säger man ju. :)
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

28 okt, 2013

Tur att vi alla är olika ;) Jag vill själv ha big boobies , och tycker inte att åsikter som groteskt mm hör till vanligt vett!! Man skriver inte så på ett forum som detta. Vi är alla olika och gillar man inte det ena då kan man hålla det för sig själv.
Gilla

Anonym användare

28 okt, 2013

Ber om ursäkt. Jag var nog lite för brutalt ärlig. 🙁
Gilla

Anonym användare

28 okt, 2013

Är ny här på POF också så visste inte. Sorry.   🙁
Gilla

MissCharlotte

Kvinna ·

28 okt, 2013

wini: Nu är de tur att jag inte tar illa upp och bryr mig inte om vad folk tycker. Men du får nog tänka på som dom andra skriver,vad du skriver. Kan vara andra som faktiskt tar illa upp och blir ledsna.
Gilla

MissCharlotte

Kvinna ·

28 okt, 2013

För övrigt gick allt bra idag! Knappt ont förutom min rygg som börjat verka igen -.-' Fast satt nog fel i soffan! Men de va def mycket bättre än första gången!
Gilla

sussipussi

Kvinna ·

29 okt, 2013

Åhhhhh... 👍
Måste vara gött att ha det gjort?

All lycka till med läkningen och ser fram emot att se bilder sen, tror det blir kanon bra!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem