Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MissCharlotte profilbild

MissCharlotte

Kvinna ·

26 okt, 2013

Finns det bara dom i 910cc?! +Smått orolig!

Bröstförstoring
Funderar bara över om det verkligen bara är perthese som finns i 910cc?! 
Enligt Bellakliniken är det bara det, asså som dom har inne som är 910cc.
Vet om att allergan inte finns i större än 800cc.
Ska nämligen byta implantaten på måndag och jag är inte 100 nöjd med att jag måste byta märke men för min del så spelar det roll att jag vill veta att jag har 910cc.
Sen undras jag med, är verkligen perthese så "negativt" som folk "försöker få dom till att framstå"? 
Menar kollat runt lite och det är 50/50.
Men blir lite smått orolig för ex rippling osv, någon skrev det va lättare att få det med perthese?!
Haha ja ni hör det snurrar runt i skallen.
Är smått stressad inför måndag och nervös.
Vill verkligen inte det ska bli värre eller så.
46

Sortera efter

MissCharlotte

Kvinna ·

15 jan, 2014

geléhallon:

Tack! 
Knappt inne direkt eller s ofta just nu men slängt upp 2 bilder :). 
Dock är dom inte klara dels i läkningen just nu men sen så ska vänta tror minst ca 2 år iaf och sen så ska jag faktiskt slänga i upp till 1300cc eller 1500cc :P. 
Men inte riktigt bestämt mig vilket jag vill ha, för det ska iaf bli sista operationen :P. Haha
Gilla

Lindi

Kvinna ·

16 jan, 2014

Lägg gärna ut ännu fler bilder, är intressant att se någon som har så stort :) Vilken storlek har du nu?

Oj, ska du lägga i så mycket :O Varför vill du ha såååå stora om man får fråga?

Gilla

MissCharlotte

Kvinna ·

16 jan, 2014

Lindi:

Ah! Nu har jag i 910cc :)?
Eller menade du i bh?

Yes! 
Nej en dröm och sen så visst andra kan tycka mina jag har nu är stora/gigantiska men enligt mig så är dom inte riktigt så stora jag vill ha dom :). 
Tycker om stora bröst när dte gäller silikon :)
Gilla

Lindi

Kvinna ·

16 jan, 2014

Ja det var BH storleken jag tänkte på, 910 låter mkt större än dina 700 som du hade innan. :) Är det svårt att hitta snygga underkläder som passar bra? Jag tycker det är mkt tantiga stilar i många butiker. Hittills har nog change haft de snyggaste undekläderna, har ännu inte beställt något på nätet.

Jo jag kan bara hålla med, det är kanonsnyggt med stora bröst. Fast jag skulle nog inte våga lägga in mer än 800cc om jag skulle ökat. Dina ser ju inte ut att ha blivit negativt påverkade på något sätt, jag måste fortfarande gå med Tortyr för att dela klyftan lite. De är väldigt täta och därför vågar jag inte göra om dem "bara för att". Har inåt lutande bröstkorg, vilket gör att implantaten söker sig mot varandra.

Kan du inte lägga ut några helkroppsbilder? Tycker det är jättekul att någon vågar lägga i så mycket men man ser sällan bilder då jag tror det är få som har så stora :)

Gilla

geléhallon

Kvinna ·

18 jan, 2014

Ser bra ut! Själv hade jag nog också velat ha större om det inte vore för åldern och att man har kids. Men det hade nog fått stanna på 6-700cc. Säger som lindi, lägg gärna upp lite mer bilder i olika poser.
Gilla

MissCharlotte

Kvinna ·

22 jan, 2014

Lindi:

Ah! Du vet faktiskt inte vad jag har i BH, kan iaf säga att en 75F iaf inte passar.....testade min gamla BH och ja....täckte inte bröstvårtorna....hahaha x). Nja asså mycket störrre är dte la inte men 2-3st större i BH kan jag tro :). 
Ohja, jag har iaf svårt att hitta snygga underkläder :/. 

Ah! 
Oj, okej nej men då kan jag förstå! 
Fast sen kan man be kirurgen göra klyftan större och mindre :). 

När jag är frisk kan jag absolut göra det :). 
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem