Anonym användare
20 mar, 2011
Finns här någon som har lagt in små implantat? Jag ska lägga in 220cc och känner mig ganska ensam om det:)
BröstförstoringJa, finns här någon mer än jag som ska eller har lagt in små implantat?
Har ni blivit nöjda?
Blir det färre komplikationer med mindre implantat eller har det ingen betydelse?
Sortera efter
Anonym användare
31 maj, 2011
Antonium74
Kvinna ·
31 maj, 2011
Har lagt in 300 framför muskeln för en vecka sen. Känns bra,vill inte bara va ett par bröst utan bara känna mej lite mer kvinnlig.
Jenka76
Kvinna ·
31 maj, 2011
Tjohooo! Träffade kirurgen idag och det kändes superbra! Jag ska lägga in 285 cc high profile och detta redan 8/6. Nu känns det verkligt!!! Pirrig som bara den ;)
Anonym användare
31 maj, 2011
Oj, så snart! :)
Lycka till Jenka! :)
Lavendel
Kvinna ·
31 maj, 2011
Joyce
Kvinna ·
01 jun, 2011
Jag har också små implantat, 225 cc koksalt bakom muskeln, op:ade mig för 8 år sedan. Funderar dock nu på att byta till runda silikon framför muskeln (har muskelpåverkan nu som jag vill slippa), och skulle då samtidigt göra dem lite större :) Tror inte det skulle se konstigt ut eftersom jag även gått upp några kilo sen jag op:ade mig sist (var 20 år då).
Anonym användare
04 jun, 2011
Hej!
Ska du lägga framför eller bakom muskeln? Eller du kanske redan hunnit genomgå operationen? :)
AngelBoobs
Kvinna ·
18 jun, 2011
Anonym användare
18 jun, 2011
e 150 cc en kup storlek? trodde att de va 250 cc ..
håller ,med er tjejer de e fint med små :)
Lavendel
Kvinna ·
18 jun, 2011
100-150 har jag hört ska vara en kupstorlek. :)
Anonym användare
18 jun, 2011
men om ja har liten A och vill ha liten b då ska jag alså ha 150 ..de e ju en kupstorlek ja vill gå upp
men min bröst bredd e för bred för att ha de och ju bredare man har destu mindre ser dom ut va ?
e de inte så? föresten minskar risken för kapsel bildning om man gör midnre eller e det bara häng och ripping? :)
Summer dress
Kvinna ·
19 jun, 2011
Anonym användare
12 aug, 2011
Summer dress jag är lite inne på samma spår som dig. Att kanske välja lite större just för att slippa känna sen att dom blev lite för små. Ska man lika punga ut med pengarna har jag nog hellre lite för stora ist för tvärt om. =)
Anonym användare
12 aug, 2011
Min kompis har 150 cc, liten b, jättenöjd :)
Anonym användare
13 aug, 2011
Jag har lagt in 100 cc i ena och 125 cc i andra (framför) och är supernöjd, storleksskillnaden jämnades ut och de passar jättebra till min kropp (jag var inte platt innan, men hade lite tubulära bröst samt storleksskillnad. jag är smal och vältränad) Men jag har känt mig ganska ensam om att lägga in så pass lite.
Små fasta sillisar är också skitsnygga! ;)
Anonym användare
06 sep, 2011
vad fina era bilder e tjejer :) blir så avundsjuk på er
men nu har jag kommit fram till att ja har typ 60-70 cc egen vävnad , en liten A kupa, därför tänkte jag fylla på med 220 cc för att få en liten/mittmellan b kupa. e det rätt mängd tror ni?
länkar en tjej som va helt platt innan och la in 310 cc jag vill se ut som hon , hur mycke tror ni jag ska lägga in ? http://www.qvinna.info/pages/patresult.asp?PageNo=3&PageItems=1&ID=95&Search=True&srchOption01=F%F6rstoring&srchText=&srchTextSize=&srchTextCC=310&patientID=0
för visst e dte en b kupa hon har ?`:)
Anonym användare
06 sep, 2011
Anonym användare
06 sep, 2011
Jag tycker hon ser ut som en fyllig b, precis så vill jag också se ut ;)
Jag har också en liten a och tänker fylla på med 250cc, hoppas det
blir ungefär den storlek man vill ha!!
Anonym användare
08 sep, 2011
Anonym användare
08 sep, 2011
Lavendel; Ja, bredd och egen vävnad på ett ungefär... Jag har som sagt ingen direkt vävnad alls, bara skinn.
Att det ska vara så svårt alltså. :P
Vissa tjejer med väldigt lite vävnad får ju jättestora med 350cc, och andra inte... Jag tycker jag har ganska tunn bröstkorg också, fast det är ju svårt att jämföra sig med andra eftersom det inte är enbart själva längden runt bröstkorgen som räknas utan även formen på bröstkorgen... Känns som lite av ett lotteri detta med op, men mina bröst kan å andra sidan inte bli värre än vad de är idag;P
Jag ska nog annamma ditt råd att inte kolla på för mkt bilder!