Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lisa82 profilbild

lisa82

Kvinna ·

22 jun, 2011

Mina 1 månads bröst, 500cc framför muskeln.

Bröstförstoring

Här kommer en bild på mina 500 cc bröst. Är fortfarande nöjd. Det ända är väl att det ena bröstet är ganska mycket mindre än det andra. Känns tråkigt då jag inte vet om man orkar å igenom en till op. Men som sagt det är ju ganska stor skillnad så vi får väl se vad Calle säger. Svårt att se på bild då det är tydligare i verkligheten. Men ärren är verkligen superfina, tunna som bara den =) Och det är ju super eftersom dem läkte så dåligt sist och de sa att jag troligtvis var allergisk mot tråden.

45

Sortera efter

Anonym användare

22 jun, 2011

Tycker de är SUPERFINA! Fin underpol du har, har du fått det nyligen, eller har du haft det sedan du opade dig?
För jag har inte mycke underpol alls och är nu inne på dag 9, läängtar 😛

Gilla

lisa82

Kvinna ·

22 jun, 2011

Tack snälla =)

Jag hade ganska mycket underpol direkt efter operationen men självklart har det blivit mera... Hade ännu mera innan omoperationen men då var det för mycket dessvärre så bröstvårtorna hoppade ur bhn ibland. Nu tycker jag att det är bra som det är så hoppas inte att det blir mera...

Det lär nog hända endel på dej med =) Jag håller tummarna för din skull =)

Gilla

Anonym användare

22 jun, 2011

Åhh vad kul att höra! Vill ha som du, as snyggt! 😀 Får se vad kroppen bjuder på..

Ja verkligen, det har redan hänt massor på 9 dagar faktiskt 😲 Hur kul som helst!

Gilla

lisa82

Kvinna ·

22 jun, 2011

Ja visst är det spännande =)

Har du inga nya bilder på dina? 

Gilla

Anonym användare

22 jun, 2011

Jo på datorn 😇. Vill helst lägga upp bilden här i en ny tråd. Men är lite otecknisk, vet inte hur man lägger upp en bild här, haha!

Gilla

lisa82

Kvinna ·

22 jun, 2011

haha ok... först laddar du upp bilden i din profil, sen när du skapar en ny tråd så är det bara att bifoga den =)

Gilla

Anonym användare

22 jun, 2011

TACK! Fixade det, kolla gärna om du vill! 😀

Gilla

gagge

Kvinna ·

22 jun, 2011

Super snygga :-D och ärren är ju nästan obefintliga... hoppas mina ärr blir lika fina.

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

22 jun, 2011

Dom är så sexy ,fortfarande mina favoriter ;-)
Gilla

lisa82

Kvinna ·

22 jun, 2011

gagge skrev:

Super snygga :-D och ärren är ju nästan obefintliga... hoppas mina ärr blir lika fina.

Tack =)

Nu har jag ju tejp överallt förutom runt vårtgården.. gjorde ju lyftet för 2 1/2 år sedan men gjorde en ärrkorrigering nu för en månad sen. Men visst ärren har blivit superfina och jag ångrar inte en dag att jag gjorde lyft. Låg på gränsen...

Gilla

lisa82

Kvinna ·

22 jun, 2011

JennyJones skrev:
Dom är så sexy ,fortfarande mina favoriter ;-)

Ååå tack gulliga du =)

Gilla

lisa82

Kvinna ·

22 jun, 2011

Men hörrni tjejer =)

Vad säger ni om storleksskillnaden då? syns inte så jättebra men man ser ju ändå att det vänstra bröstet är mindre. Ska försöka lägga in flera bilder som visar tydligare...

Gilla

Anonym användare

22 jun, 2011

Verkligen skitsnygga tuttar! :D
Gilla

Anonym användare

22 jun, 2011

Jag kan säga att om du inte hade påpekat storleksskillnaden hade jag ALDRIG lagt märkte till det! :)

Gilla

lisa82

Kvinna ·

22 jun, 2011

Marey skrev:
Verkligen skitsnygga tuttar! :D

Tack vad glad jag blir =)

Gilla

Anonym användare

22 jun, 2011

Wow vilka snygga bröst, nu blir jag jätte motiverad till att göra ett lyft och lägga framför=)

Gilla

lisa82

Kvinna ·

22 jun, 2011

Tack =)

Är du inte nöjd med din operation? 

Gilla

Anonym användare

22 jun, 2011

lisa82

Tyvär inte, jag har ont känner hur implantaten rör på sej när jag gör vissa saker gissar att det är muskelpåverkan och så har jag db Brösten ser inte kloka ut. Men ska tillbaka nästa vecka för något måste jag göra, och funderar på ett lyft och flyttafram dom=)Hoppas på att jag kan få ett bra pris för den här open blev helt misslyckad tråkigt nog

blev ju mer inspererad av dina fina boobisar

Gilla

Anonym användare

22 jun, 2011

Jag e inte silver medlem så kan tyvärr inte se, men jag tycker att du har riktigt fina bröst på pressbilden, precis sådana vill jag ha!! :D

Gilla

guttan08

Kvinna ·

22 jun, 2011

Ännu finare har dom blivit :) Riktiga drömbröst!!!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem