lisa82
Kvinna ·
22 jun, 2011
Mina 1 månads bröst, 500cc framför muskeln.
BröstförstoringHär kommer en bild på mina 500 cc bröst. Är fortfarande nöjd. Det ända är väl att det ena bröstet är ganska mycket mindre än det andra. Känns tråkigt då jag inte vet om man orkar å igenom en till op. Men som sagt det är ju ganska stor skillnad så vi får väl se vad Calle säger. Svårt att se på bild då det är tydligare i verkligheten. Men ärren är verkligen superfina, tunna som bara den =) Och det är ju super eftersom dem läkte så dåligt sist och de sa att jag troligtvis var allergisk mot tråden.
Sortera efter
lisa82
Kvinna ·
22 jun, 2011
lisa82
Kvinna ·
22 jun, 2011
Jag e inte silver medlem så kan tyvärr inte se, men jag tycker att du har riktigt fina bröst på pressbilden, precis sådana vill jag ha!! :D
Tack snälla, hoppas du får ett silver snart så du kan kika runt=)
lisa82
Kvinna ·
22 jun, 2011
Ännu finare har dom blivit :) Riktiga drömbröst!!!
tack =) blir alldeles rörd av alla fina kommentarer =)
Anonym användare
22 jun, 2011
Jag hade en liten ur ammad, tom b-kupa ca 20, 21 cm från halsgropen det e på gränsen till lyft.
Örjan propsa inte på lyft han nämde det lite smått men sa han kunde sänka mina bröstveck så behövdes det inget lyft. Jag var jätte orolig över detta men han menade att Han inte skulle göra något som ser knasigt ut.
Men tyvär det blev det.
Det kan ju vara något som blivit knas under läkningen det lär jag ju få veta nästa vecka.
Hade jag vetat att det skulle bli det här resultatet hade jag definitivt lyft på engång.
alla på proforma är ju jätte duktiga så inget ont mot dom.
Anonym användare
22 jun, 2011
Verkligen jättesnygga!!! :))
lisa82
Kvinna ·
22 jun, 2011
Jag hade en liten ur ammad, tom b-kupa ca 20, 21 cm från halsgropen det e på gränsen till lyft.
Örjan propsa inte på lyft han nämde det lite smått men sa han kunde sänka mina bröstveck så behövdes det inget lyft. Jag var jätte orolig över detta men han menade att Han inte skulle göra något som ser knasigt ut.
Men tyvär det blev det.
Det kan ju vara något som blivit knas under läkningen det lär jag ju få veta nästa vecka.
Hade jag vetat att det skulle bli det här resultatet hade jag definitivt lyft på engång.
alla på proforma är ju jätte duktiga så inget ont mot dom.
Vad tråkigt =( Men det löser sej nog, det brukar ju vara generösa på korrigeringar. Det kanske tom räcker med att flytta fram dem? Annars får du se till så att du bara behöver betala mellanskillnaden för lyftet och inte fullt pris...
lisa82
Kvinna ·
22 jun, 2011
Verkligen jättesnygga!!! :))
Tack flisan!
Dina var ju jättesnygga med =)
Anonym användare
22 jun, 2011
LISA82
Det blir allt spännande och se vad som säger och vilka åtgärder det blir, säger der igen sjukt snygga bröst!!! vill också ha:)
annzz
Kvinna ·
22 jun, 2011
Otroligt snygga! Hade gjort vad som helst för att få ett par så perfekta bröst! Tro mig :)
Malin88
Kvinna ·
22 jun, 2011
lisa82
Kvinna ·
22 jun, 2011
LISA82
Det blir allt spännande och se vad som säger och vilka åtgärder det blir, säger der igen sjukt snygga bröst!!! vill också ha:)
Ja verkligen, hoppas de är tilmötesgående... du måste skriva och berätta vad som sägs.
Lycka till!!
lisa82
Kvinna ·
22 jun, 2011
Otroligt snygga! Hade gjort vad som helst för att få ett par så perfekta bröst! Tro mig :)
Tack va gullig du är =)
Men du, dina är ju verkligen snygga... du ska vara mer än nöjd =)
lisa82
Kvinna ·
22 jun, 2011
Tack Malin!
Nä det kanske är svårt att se, jag ser men det är väl bara för att jag vet om det... det är faktiskt ganska stor skillnad både framifrån och på sidan. Men nu i efterhand så kanske det inte är så konstigt, han tog ju bort ganska mycket hud på det bröstet då han gjorde ärrkorrigeringen. Inte tänkte jag på det då.... men det borde väl han ha gjort eller? Ska ringa till han och höra efter sommaren.
honelin
Kvinna ·
22 jun, 2011
Men så snygga! tycker inte man tänker på att dom är lite olikstora, verkligen jättefina!
Funderar oxå på framför, vad jag läst osv verkar det bättre för mitt utgångsläge och tycker faktikst att många framförbröst är snyggare än bakom det jag sett :)
lisa82
Kvinna ·
22 jun, 2011
Men så snygga! tycker inte man tänker på att dom är lite olikstora, verkligen jättefina!
Funderar oxå på framför, vad jag läst osv verkar det bättre för mitt utgångsläge och tycker faktikst att många framförbröst är snyggare än bakom det jag sett :)
Tack =) Nä man gör väl kanske inte det, fast jag gör det tyvärr....
Jag är så nöjd över att ha lagt framför. Känns nästan som ens egna bröst. Nu vet jag iofs inte hur det känns med bakom...
honelin
Kvinna ·
22 jun, 2011
Jo jag vet ju själv hur man är med allt, märker och stör sig på allt som kanske ingen annan lägger märke till.
Vad kul att du är nöjd :)
plastikmamma
Kvinna ·
22 jun, 2011
Hur snygga som helst :) Har varit osäkerr på om jag ska våga göra ett lyft eller inte men när jag ser dina bröst så vill jag absolut göra de!! Dina ärr är jättefina, hur lång tid tog de efter lyftet innan ärren bleknade och blev så där fina?
Malin88
Kvinna ·
22 jun, 2011
lisa82
Kvinna ·
23 jun, 2011
Hur snygga som helst :) Har varit osäkerr på om jag ska våga göra ett lyft eller inte men när jag ser dina bröst så vill jag absolut göra de!! Dina ärr är jättefina, hur lång tid tog de efter lyftet innan ärren bleknade och blev så där fina?
Jag var oxå väldigt osäker på lyft innan men kan säga att idag är jag glad över att jag gjorde det. Stör mig inte det minsta på ärren då de bara syns om man tittar nära ... jag kommer faktiskt inte ihåg hur lång tid det tog efter lyftet men jag har för mej att det gick relativt snabbt. De var aldrig riktigt röda heller. Men ärren bleknas ju för varje år som går =)
lisa82
Kvinna ·
23 jun, 2011
Jo man kanske gör det... fast det är ganska stor skillnad, ska försöka lägga upp bättre bilder som visar det. Identiska bröst vet jag är en omöjlighet att få men någorlunda lika i storlek borde väl gå =)
lisa82
Tyvär inte, jag har ont känner hur implantaten rör på sej när jag gör vissa saker gissar att det är muskelpåverkan och så har jag db Brösten ser inte kloka ut. Men ska tillbaka nästa vecka för något måste jag göra, och funderar på ett lyft och flyttafram dom=)Hoppas på att jag kan få ett bra pris för den här open blev helt misslyckad tråkigt nog
blev ju mer inspererad av dina fina boobisar
Vad tråkigt.. vem vart du opererad av?
Vad roligt ändå att jag kunde inspirera dig till att göra lyft. Det är inte så hemskt som alla tror och man kan absolut få fina bröst trots en massa ärr. De bleknar ju mer och mer för varje år som går. Stör mej inte alls på mina.
Har du häng så att du behöver lyfta och varför gjorde de inte det på en gång?