Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lisa82 profilbild

lisa82

Kvinna ·

22 jun, 2011

Mina 1 månads bröst, 500cc framför muskeln.

Bröstförstoring

Här kommer en bild på mina 500 cc bröst. Är fortfarande nöjd. Det ända är väl att det ena bröstet är ganska mycket mindre än det andra. Känns tråkigt då jag inte vet om man orkar å igenom en till op. Men som sagt det är ju ganska stor skillnad så vi får väl se vad Calle säger. Svårt att se på bild då det är tydligare i verkligheten. Men ärren är verkligen superfina, tunna som bara den =) Och det är ju super eftersom dem läkte så dåligt sist och de sa att jag troligtvis var allergisk mot tråden.

45

Sortera efter

Lillstrumpan

Kvinna ·

23 jun, 2011

Dina bröst ser ju verkligen jättefina ut!! :) Ser dock bara profilbilden än :(

Hade du i lika mycket i båda brösten? Har också olika stora som syns ganska mycket..

Men hoppas man kan lägga in mer i ena för att få det symetriskt?!

Gilla

lisa82

Kvinna ·

23 jun, 2011

Lillstrumpan skrev:

Dina bröst ser ju verkligen jättefina ut!! :) Ser dock bara profilbilden än :(

Hade du i lika mycket i båda brösten? Har också olika stora som syns ganska mycket..

Men hoppas man kan lägga in mer i ena för att få det symetriskt?!

Hej! Jo har 500cc i varje. Själva grejen är att han tog bort ganska mycket hud i och med ärrkorrigeringen så jag vet inte om det är därför den ena ser mindre ut. Borde ju vara därför. 

Vad gäller dej, har du olika redan från början så brukar dem lägga in mera i det ena. Så det behöver du inte oroa dej för =)

Gilla

AngelBoobs

Kvinna ·

23 jun, 2011

Hoppas på att bli silvermedlem snart för ville oxå se lite fler bilder...det jag ser på profilbilden är verkligen DRÖMBRÖSTEN :D Ett jättegrattis!!!

Gilla

lisa82

Kvinna ·

23 jun, 2011

AngelBoobs skrev:

Hoppas på att bli silvermedlem snart för ville oxå se lite fler bilder...det jag ser på profilbilden är verkligen DRÖMBRÖSTEN :D Ett jättegrattis!!!

Tack snälla du =)

Hoppas du blir silvermedlem snart....

Gilla

Micerou

Kvinna ·

10 okt, 2012

Så fina!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem