Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Liza82 profilbild

Liza82

Kvinna ·

01 maj, 2010

Mina 600cc bakom muskeln. 3 veckor :)

Bröstförstoring

Eftersom alla har flyttat hit till detta forum så får man väl följa flocken o göra detsamma :) Jag har fått lite förfrågningar om att lägga upp bilder på hur dom ser ut nu såhär ett par veckor senare så här kommer dom då 😀

Allt är toppen. Har inte haft ont alls sen dag 4 ungefär o inte ett blåmärke eller känselbortfall samt inga ärr på bröstet. Men fasen så fort man vänjer sig med storleken. När man fotar o tittar ser de dock ganska stora ut ändå så är asnöjd! Mjuka o fina.

Tar med några bikinibilder också så ni kan se hur det kan se ut med det med :P

Man kan ana ärret i armhålan på bilden med den svarta bikinin när jag håller upp kameran med högerhanden. Riktigt fint redan

Sortera efter

zezza profilbild

zezza

Kvinna ·

01 maj, 2010

Ser inga bilder

Gilla
 profilbild

Anonym användare

01 maj, 2010

fannn va snygga tjejen 😛

Gilla
Liza82 profilbild

Liza82

Kvinna ·

01 maj, 2010

Var lite seg med att lägga upp bilderna bara. Springer mellan datorn o TV:n och gör lite i pauserna mellan programmen :P Nu finns dom uppe iaf!

Gilla
zezza profilbild

zezza

Kvinna ·

01 maj, 2010

Så snygga! Grattis!

Gilla
eexact profilbild

eexact

Kvinna ·

01 maj, 2010

åhh vilka perfekta! :D 

Gilla
 profilbild

Anonym användare

01 maj, 2010

Wow! Bröst modell större är egentligen inte "min grej" men dina var ju faktiskt helt fantastiska! Grattis 🙂!

Gilla
 profilbild

Anonym användare

01 maj, 2010

skit snygga boobs!! Men VART har du köpt din svarta bikini? Vrålsnygg!! ;)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

01 maj, 2010

Jätte snygga :) ganska lika mina i formen! :D

Gilla
MissTake profilbild

MissTake

Man ·

02 maj, 2010

Yeeeey...hell girl vilka snygga...nu bidde man lite avis ;)

Gilla
Liza82 profilbild

Liza82

Kvinna ·

02 maj, 2010

Hej och tack alla ni :) Ja, jag är jättenöjd!

Den svarta bikinin är köpt på NewYorker i Skärholmen C i Stockholm. De har asmånga snygga lite annorlunda bikinisar. Åk o köp!

Gilla
Vanessa profilbild

Vanessa

Kvinna ·

02 maj, 2010

Jättefina! :) Det där är mina drömboobs ;) Jag kommer dock inte lägga i så mycket som 600 nu första gången, men formen och allt ser jättefint ut! :)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

02 maj, 2010

Skitsnygga!! Vad hade du för mått innan?

Jag velar ju mellan 400 cc och 450cc men nu får det nog bli 450.. Vill ju inte ångra mig efter.

Gilla
Kdan profilbild

Kdan

Kvinna ·

02 maj, 2010

Nu är jag övertygad om att jag ska ta 650cc, och inte 550 eller 600. :D

Vilket märke har du på implantaten?

Gilla
Tapioeira profilbild

Tapioeira

Kvinna ·

02 maj, 2010

*busvisslar* Sjukt snygga 😀

Gilla
 profilbild

Anonym användare

02 maj, 2010

Ser jättefina ut.

Vart har du köpt bikinisarna?

Gilla
Kdan profilbild

Kdan

Kvinna ·

02 maj, 2010

Det har hon redan svarat på :) Kopierar det hon skrev.

''Den svarta bikinin är köpt på NewYorker i Skärholmen C i Stockholm. De har asmånga snygga lite annorlunda bikinisar. Åk o köp!''

Gilla
Firefly profilbild

Firefly

Kvinna ·

02 maj, 2010

Men gud vad snygga! *dreglar* När jag först läste 600 cc i rubriken tänkte jag "Jaha, nu kommer detta väll vara riktiga badbollar.." men så var det verkligen inte alls! Visst, dom är stora, men dom passar absolut på din kropp! Dessa brösten hamnar i min önskelista :D

Gilla
 profilbild

Anonym användare

02 maj, 2010

Liza82 skrev:

Hej och tack alla ni :) Ja, jag är jättenöjd!

Den svarta bikinin är köpt på NewYorker i Skärholmen C i Stockholm. De har asmånga snygga lite annorlunda bikinisar. Åk o köp!

hoho, nära och bra :D Var ju faen där idag, synd att jag inte gick in i den affären! :p Har nästan lust att åka dit och köpa en bikini, trots att jag inte vet vilken storlek jag kommer ha sen, haha. sjukt snygg ju!

Gilla
 profilbild

Anonym användare

04 maj, 2010

hej e den rosa oxå från new yorker ? i vilken stl fick du köpa dom i där typ xl eller xxl ??=)

Gilla
cupcake profilbild

cupcake

Kvinna ·

04 maj, 2010

Åh! Jag hade velat ha så stora, tycker dina ser mycket större ut. Är 600 verkligen så mycket större än mina 550/500? Eller är det för att du är så liten o nätt? AVIS!

GRATTIS!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem