Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Liza82 profilbild

Liza82

Kvinna ·

01 maj, 2010

Mina 600cc bakom muskeln. 3 veckor :)

Bröstförstoring

Eftersom alla har flyttat hit till detta forum så får man väl följa flocken o göra detsamma :) Jag har fått lite förfrågningar om att lägga upp bilder på hur dom ser ut nu såhär ett par veckor senare så här kommer dom då 😀

Allt är toppen. Har inte haft ont alls sen dag 4 ungefär o inte ett blåmärke eller känselbortfall samt inga ärr på bröstet. Men fasen så fort man vänjer sig med storleken. När man fotar o tittar ser de dock ganska stora ut ändå så är asnöjd! Mjuka o fina.

Tar med några bikinibilder också så ni kan se hur det kan se ut med det med :P

Man kan ana ärret i armhålan på bilden med den svarta bikinin när jag håller upp kameran med högerhanden. Riktigt fint redan

48

Sortera efter

Anonym användare

06 dec, 2010

Men ja kan heller inte se nå bilder, och jag kan se andras, men en dels inte??
Gilla

Liza82

Kvinna ·

07 dec, 2010

Maria_S skrev:

Hej.

måste säga att du har sjukt snygga bröst.

Har en fråga dock, vet inte om du kanske redan svarat på den 1000ggr men varför har du gjort 2 op? eller du kanske inte ville ha 600 från början?

Kram

Hejsan!

Jag tänkte nog som de flesta som ska opa sina bröst att man är livrädd för att de ska bli för stora så man tänker "safe" o tar det som är lite mindre. Men som så många andra som opar sig så vänjer man sig efter ett tag. I mitt fall 3 dagar vid de nya brösten o de känns helt plötsligt inte alls stora längre. Om man då har betalt en jäkla massa pengar för det så vill man ju att det ska vara lite skillnad :P Så 3 år senare gjorde jag om dom.

Jag brukar ge som råd till alla som tvekar inför stl första operationen att ALLTID VÄLJA DET STÖRRE ALTERNATIVET. Ni kommer att vänja er! Det bara är så. Det kommer inte att kännas groteskt stort när ni väl har dom där :) Det finns nog många här som kan intyga detta också.

Ha det bäst! Kram

Gilla

Liza82

Kvinna ·

07 dec, 2010

Hejsan!

Jag tänkte nog som de flesta som ska opa sina bröst att man är livrädd för att de ska bli för stora så man tänker "safe" o tar det som är lite mindre. M

Gilla

Maria_S

Kvinna ·

07 dec, 2010

Liza82 skrev:

Maria_S skrev:

Hej.

måste säga att du har sjukt snygga bröst.

Har en fråga dock, vet inte om du kanske redan svarat på den 1000ggr men varför har du gjort 2 op? eller du kanske inte ville ha 600 från början?

Kram

Hejsan!

Jag tänkte nog som de flesta som ska opa sina bröst att man är livrädd för att de ska bli för stora så man tänker "safe" o tar det som är lite mindre. Men som så många andra som opar sig så vänjer man sig efter ett tag. I mitt fall 3 dagar vid de nya brösten o de känns helt plötsligt inte alls stora längre. Om man då har betalt en jäkla massa pengar för det så vill man ju att det ska vara lite skillnad :P Så 3 år senare gjorde jag om dom.

Jag brukar ge som råd till alla som tvekar inför stl första operationen att ALLTID VÄLJA DET STÖRRE ALTERNATIVET. Ni kommer att vänja er! Det bara är så. Det kommer inte att kännas groteskt stort när ni väl har dom där :) Det finns nog många här som kan intyga detta också.

Ha det bäst! Kram

Tack för ditt svar =)

jag har en förebild i mitt galleri, jag funderar just i dagsläget på att ta ca 450-500cc, tror du det skulle passa mig?

Gilla

Anonym användare

22 dec, 2010

Jättesnygga! :) hur lång är du och vad väger du? :)
Gilla

linn

Kvinna ·

31 jan, 2011

de blev jättesnygga!! :D

Gilla

Anonym användare

01 feb, 2011

Jättesnyggt!! Vill haaa!!

Gilla

tuttfis

Kvinna ·

21 maj, 2011

wwwow asfina bröst! asså 600 låter ju så mkt men det ser inte alls ut som jag skulle föreställa mig!

Har du breda axlar? Ovet du din bwd? jag kanske oxå ska satsa på 600 då :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem