Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Liza82 profilbild

Liza82

Kvinna ·

01 maj, 2010

Mina 600cc bakom muskeln. 3 veckor :)

Bröstförstoring

Eftersom alla har flyttat hit till detta forum så får man väl följa flocken o göra detsamma :) Jag har fått lite förfrågningar om att lägga upp bilder på hur dom ser ut nu såhär ett par veckor senare så här kommer dom då 😀

Allt är toppen. Har inte haft ont alls sen dag 4 ungefär o inte ett blåmärke eller känselbortfall samt inga ärr på bröstet. Men fasen så fort man vänjer sig med storleken. När man fotar o tittar ser de dock ganska stora ut ändå så är asnöjd! Mjuka o fina.

Tar med några bikinibilder också så ni kan se hur det kan se ut med det med :P

Man kan ana ärret i armhålan på bilden med den svarta bikinin när jag håller upp kameran med högerhanden. Riktigt fint redan

48

Sortera efter

Minanyatuttar

Kvinna ·

05 maj, 2010

Att dom ser så bra ut efter bara 3veckor,helt galet snygga ju!!

Vill oxå ha större,ge mig!!

Gilla

Liza82

Kvinna ·

06 maj, 2010

Hejsan. Ja alla är från Newyorker :) Stl XL är det i topparna o M alt S i underdelarna :)

Gilla

Anonym användare

08 maj, 2010

oki bra då vet jag att då kan jag oxå ha stl xl då vi båda har samma stl numera åå samma implantat hehe =)

Gilla

Flowerz

Kvinna ·

08 maj, 2010

Har du några bilder på när du hade 350?

Gilla

Liza82

Kvinna ·

08 maj, 2010

Har en tråd i plastikkirurgiforum där jag lagt upp dessa bilder. Länkar till den tråden :)

http://www.plastikkirurgiforum.se/broestfoerstoring/20309-da-var-det-gjort-fran-350cc-till-600cc-bilder.html

Gilla

Anonym användare

08 maj, 2010

skit snyggt tjejen!!!

hur mkt egen vävnad hade du innan?

jag funderar på 440cc nu.. kanske ska ta 500cc ändå:-)?har ju hullmidja sedan 2 graviditeter:-)

Gilla

Liza82

Kvinna ·

08 maj, 2010

Tack!!! :D Är asnöjd själv :)

Oj, jag vet inte hur mycket vävnad jag hade innan men jag hade en liten 75B iaf så inte så mycket tror jag men jag hade väldigt töjbar hud sa min kära kirurg så vet inte hur jag ska tolka det, haha!

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

01 jun, 2010

De var skit snygga!! Grattis! Blir lite avis, hoppas mina blir lika snygga 👍

Gilla

White Chocolate

Kvinna ·

09 jun, 2010

OMG, de där boobsen är riktigt snygga!!! 🤭 Verkligen PER-PEKTA!!

Gilla

Sukkubus

Kvinna ·

09 jun, 2010

Bland de vackraste jag skådat! 🙂

Gilla

natura

Kvinna ·

09 jun, 2010

Grattis till fin fina bröst :) Gillar!

Gilla

Anonym användare

18 jul, 2010

Åh du har ju värsta drömbrösten! Jättefina!

Gilla

Anonym användare

18 jul, 2010

du är ju (likt jag själv) ganska bred runt bröstkorgen, och jag undrar vad du har för diameter på dina implantat, samt projektion?

SKITFINA!

Gilla

Liza82

Kvinna ·

19 jul, 2010

Tack!

Camillimill: Ja det ser inte så ut på bilderna men jag är faktiskt bred som bara den. Har alltid tränat mkt simning så det ser smalare ut än det är :) Om jag har 75 i BH:stl gör det så ont o jag får blåmärken på revbenen av bygeln.

Jag har high profile med en diameter på 13.8 cm o projektion 6.0 cm :) Skulle kunna haft 650 eller 700c också utan problem...:)

Gilla

Anonym användare

02 aug, 2010

Oh vad kul att se. verkligen jättefina!
Jag ska själv opas nu 2 september, har inte bestämt mig för storlek än dock, men lutar mot nånstans mellan 450-550.
Jag har nästan samma mått som du så jag hoppas det ser lika snyggt ut på mig (fast de blir något mindre)

Kram J

Gilla

Anonym användare

03 aug, 2010

Riktigt snygga tuttar!!! Passar din kropp perfekt!!! 👍

Synd att man bor i Götet med tanke på bikinin!!!

E det någonsom vet en bra "bikiniaffär" i göteborg!!! 🤭

Gilla

Anonym användare

10 aug, 2010

Riktigt snygga! Fin bikini med🙂

Gilla

Maria_S

Kvinna ·

06 dec, 2010

Hej.

måste säga att du har sjukt snygga bröst.

Har en fråga dock, vet inte om du kanske redan svarat på den 1000ggr men varför har du gjort 2 op? eller du kanske inte ville ha 600 från början?

Kram

Gilla

Anonym användare

06 dec, 2010

Rikitgt riktigt snygga! 🙂

Tänkte också att hjälp vad stora de måste se ut, men de är verkligen jättefina och passar dig perfekt! 👍

Gilla

Angelica

Kvinna ·

06 dec, 2010

Oj oj oj!! Vilka fantastiska bröst!!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem