Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bizkit

Bizkit

Kvinna ·

mina bröst 4 dagar gamla. 450cc UHP bakom

Bröstförstoring

Idag är mina bröst 4 dagar gamla o jag tycker redan att dom fått en fin form. Ville mest dela med mig. Fler som har 450 cc som vill dela med sig av sina bilder? :)

49

Sortera efter

Skruuf

Skruuf

Kvinna ·

Snyggt :) vad har dina UHP för projektion ?
Gilla
Flisan69

Flisan69

Kvinna ·

Ser snyggt ut redan! Grattis! :)
Gilla
Bizkit

Bizkit

Kvinna ·

Skruuf skrev:
Snyggt :) vad har dina UHP för projektion ?
Tack:) Jag vet faktiskt inte. Får nog reda på det på återbesöket. :)
Gilla
Bizkit

Bizkit

Kvinna ·

Flisan69 skrev:
Ser snyggt ut redan! Grattis! :)
Tack så mycket! :)
Gilla
Aksjon

Aksjon

Kvinna ·

As fina :)
Gilla
Linnea81

Linnea81

Kvinna ·

Kan inte se dina bilder är det för att jag bara kan se bronsbilder?
Gilla
Bizkit

Bizkit

Kvinna ·

Aksjon: tusen tack!! :) Linnea81: mina bilder är avklädda o du kan inte se dom innan du själv blivit silvermedlem. Du bör ha fått ett mail om hur du går tillväga för att snabbare kunna bli silvermedlem:)
Gilla
Sosexymama

Sosexymama

Kvinna ·

Blir brösten spetsiga med uhp eller vad är för skillnad mellan hp o uhp utseendemässigt :)
Gilla
Sosexymama

Sosexymama

Kvinna ·

O såg nu att jag ska opas på samma klink fast jag ska opas av Marcus :D
Gilla
Bizkit

Bizkit

Kvinna ·

Nä, spetsiga blir dom väl inte.. hoppas jag inte iaf:) UHP står för ultrahög profil, alltså ännu mer put än hög profil. Dom på gerlee är helt underbara!! Jag är jättenöjd med allt där:) När ska du opereras?
Gilla
Sosexymama

Sosexymama

Kvinna ·

Ok funderar på o ta mellan hp , uhp ska opas 21 maj :D
Gilla
Bizkit

Bizkit

Kvinna ·

Det blir säkert bra! :) hur många cc ska du ha?
Gilla
sina

sina

Kvinna ·

Tja Bizit..Jag har 450 CC Bakom. Ser ut som dina typ :D
Gilla
Bizkit

Bizkit

Kvinna ·

sina skrev:
Tja Bizit..Jag har 450 CC Bakom. Ser ut som dina typ :D
När gjorde du dina? Är så nyfiken på hur dom kommer se ut när dom är "färdiga" :) Du har ingen bild du vill dela med dig av?
Gilla
pmsnordjylland

pmsnordjylland

Kvinna ·

Fine bryster.

Er Mary Knudsen ikke fra Danmark. Der har været en stor skandale med Glostrup privat hospital hvor hun arbedede, fordi patienterne fik lagt et andet implantat ind end de blev lovet. Af ringere kvalitet.
Så til sidst gik hospitalet konkurs.
Gilla
Nyabröst 2013

Nyabröst 2013

Kvinna ·

Jo hon är från Danmark pmsnordjylland. usch då tur att man inte ska till henne då. Hoppas hon nte gör samma sak här i Sverige bara och lär Marcus några dumheter
Gilla
Idaalisa

Idaalisa

Kvinna ·

Snygga booobs :)) jo Mary knudsen är från Danmark.. Men oj hoppas verkligen de inte e sådana inplantat då..
Gilla
Bizkit

Bizkit

Kvinna ·

Det har jag missat! Jag hoppas verkligen att jag fått rätt implantat. Det tror jag nog att jag fått också, man tycker ju att dom på gerlee borde veta om det som hänt i dk o därmed har extra "koll" :) Jag är iaf helnöjd hittills, idag är dom 5 dagar o jag är helt smärtfri. Har inte ens tagit akvedon på hela dagen! :)
Gilla
Nyabröst 2013

Nyabröst 2013

Kvinna ·

hittade en artikel när jag sökte på google men förstår ju inte danska så jättebra :P Hoppas hon inte gör något dumt här och smutsar ner hans klinik.

Gilla
Idaalisa

Idaalisa

Kvinna ·

Jag är inte orolig, skulle de mot förmodan hända så kan man enligt svensk lag stämma dem men jag tror nog dem är rädda om sin klinik och sina kunder.. Dem är ju hur goa som helst där :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem