Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bizkit profilbild

Bizkit

Kvinna ·

06 maj, 2013

mina bröst 4 dagar gamla. 450cc UHP bakom

Bröstförstoring

Idag är mina bröst 4 dagar gamla o jag tycker redan att dom fått en fin form. Ville mest dela med mig. Fler som har 450 cc som vill dela med sig av sina bilder? :)

49

Sortera efter

Skruuf

Kvinna ·

06 maj, 2013

Snyggt :) vad har dina UHP för projektion ?
Gilla

Flisan69

Kvinna ·

06 maj, 2013

Ser snyggt ut redan! Grattis! :)
Gilla

Bizkit

Kvinna ·

06 maj, 2013

Skruuf skrev:
Snyggt :) vad har dina UHP för projektion ?
Tack:) Jag vet faktiskt inte. Får nog reda på det på återbesöket. :)
Gilla

Bizkit

Kvinna ·

06 maj, 2013

Flisan69 skrev:
Ser snyggt ut redan! Grattis! :)
Tack så mycket! :)
Gilla

Aksjon

Kvinna ·

06 maj, 2013

As fina :)
Gilla

Linnea81

Kvinna ·

06 maj, 2013

Kan inte se dina bilder är det för att jag bara kan se bronsbilder?
Gilla

Bizkit

Kvinna ·

06 maj, 2013

Aksjon: tusen tack!! :) Linnea81: mina bilder är avklädda o du kan inte se dom innan du själv blivit silvermedlem. Du bör ha fått ett mail om hur du går tillväga för att snabbare kunna bli silvermedlem:)
Gilla

Sosexymama

Kvinna ·

06 maj, 2013

Blir brösten spetsiga med uhp eller vad är för skillnad mellan hp o uhp utseendemässigt :)
Gilla

Sosexymama

Kvinna ·

06 maj, 2013

O såg nu att jag ska opas på samma klink fast jag ska opas av Marcus :D
Gilla

Bizkit

Kvinna ·

06 maj, 2013

Nä, spetsiga blir dom väl inte.. hoppas jag inte iaf:) UHP står för ultrahög profil, alltså ännu mer put än hög profil. Dom på gerlee är helt underbara!! Jag är jättenöjd med allt där:) När ska du opereras?
Gilla

Sosexymama

Kvinna ·

06 maj, 2013

Ok funderar på o ta mellan hp , uhp ska opas 21 maj :D
Gilla

Bizkit

Kvinna ·

06 maj, 2013

Det blir säkert bra! :) hur många cc ska du ha?
Gilla

sina

Kvinna ·

07 maj, 2013

Tja Bizit..Jag har 450 CC Bakom. Ser ut som dina typ :D
Gilla

Bizkit

Kvinna ·

07 maj, 2013

sina skrev:
Tja Bizit..Jag har 450 CC Bakom. Ser ut som dina typ :D
När gjorde du dina? Är så nyfiken på hur dom kommer se ut när dom är "färdiga" :) Du har ingen bild du vill dela med dig av?
Gilla

pmsnordjylland

Kvinna ·

07 maj, 2013

Fine bryster.

Er Mary Knudsen ikke fra Danmark. Der har været en stor skandale med Glostrup privat hospital hvor hun arbedede, fordi patienterne fik lagt et andet implantat ind end de blev lovet. Af ringere kvalitet.
Så til sidst gik hospitalet konkurs.
Gilla

Nyabröst 2013

Kvinna ·

07 maj, 2013

Jo hon är från Danmark pmsnordjylland. usch då tur att man inte ska till henne då. Hoppas hon nte gör samma sak här i Sverige bara och lär Marcus några dumheter
Gilla

Idaalisa

Kvinna ·

07 maj, 2013

Snygga booobs :)) jo Mary knudsen är från Danmark.. Men oj hoppas verkligen de inte e sådana inplantat då..
Gilla

Bizkit

Kvinna ·

07 maj, 2013

Det har jag missat! Jag hoppas verkligen att jag fått rätt implantat. Det tror jag nog att jag fått också, man tycker ju att dom på gerlee borde veta om det som hänt i dk o därmed har extra "koll" :) Jag är iaf helnöjd hittills, idag är dom 5 dagar o jag är helt smärtfri. Har inte ens tagit akvedon på hela dagen! :)
Gilla

Nyabröst 2013

Kvinna ·

07 maj, 2013

hittade en artikel när jag sökte på google men förstår ju inte danska så jättebra :P Hoppas hon inte gör något dumt här och smutsar ner hans klinik.

Gilla

Idaalisa

Kvinna ·

08 maj, 2013

Jag är inte orolig, skulle de mot förmodan hända så kan man enligt svensk lag stämma dem men jag tror nog dem är rädda om sin klinik och sina kunder.. Dem är ju hur goa som helst där :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem