Bizkit
Kvinna ·
06 maj, 2013
mina bröst 4 dagar gamla. 450cc UHP bakom
BröstförstoringIdag är mina bröst 4 dagar gamla o jag tycker redan att dom fått en fin form. Ville mest dela med mig. Fler som har 450 cc som vill dela med sig av sina bilder? :)
Sortera efter
Sebbzis
Kvinna ·
20 maj, 2013
Dem ska du vara riktigt nöjd med! Jättefina!
Gilla
Sebbzis
Kvinna ·
20 maj, 2013
Det var till dig MissTitts! Haha...
Gilla
Daniii
Kvinna ·
20 maj, 2013
Har ni fått eller fått köpa tejpen till ärren? Villeb tejp använder gerlee sig av ? :)
Gilla
MissTitts
Kvinna ·
21 maj, 2013
Tack! :) De har verkligen förändras mycket till utseendet under två veckor. Längtar tills de har intagit sin form riktigt :) Men jag är nöjd med allt!
Kram
Gilla
glas
Kvinna ·
27 maj, 2013
jag har också lagt i 450cc har bilder. dock köpte jag min första BH idag och till min besvikelse hamnade jag på en 75C från början hade jag 70B så jag undrar om det verkligen är 450cc
har sagt sedan operations dagen att dom såg små ut, men hoppas hoppas dom blir lite större! tänker knappt på det nu förutom att det känns och syns när dom är nakna :)
Gilla
Spero
Kvinna ·
07 jun, 2013
Oj, nu blir jag nervös när jag läser alla inlägg. Men vad jag förstår verkar de som op sig hos Mary vara nöjda med sitt slutresultat.
Vad hade du räknat med för storlek Glas efter operation?
Gilla
Soffan94
Kvinna ·
07 jun, 2013
Jag har opererats av Mary och är jätte nöjd! Tycker inte någon borde vara orolig... Inte så länge alla är nöjda!
Gilla
Sebbzis
Kvinna ·
08 jun, 2013
Jag opererades av Mary hos Gerlee idag och är suuupernöjd!!! hon är så go och varm som person och inbringar en trygghet som man behöver där! Tycker ingen ska va orolig. Jag jar klarat mig på endast panodil idag/inatt så det finns dom som inte får så ont oxå! Kram till er från en lycklig tjej
Gilla
Spero
Kvinna ·
08 jun, 2013
Skönt att läsa era omdömen soffan94 och sebbzis. Tack
Gilla