tinkerbell1
Kvinna ·
04 maj, 2011
Mina nya boobs 380 cc mp Perthese
BröstförstoringLägger in någon bild på mina alldeles nya,bilderna tog jag på rummet efter op precis. Ser mindre ut på bild än i verkligheten tycker jag=)
Sortera efter
Anonym användare
04 maj, 2011
tinkerbell1
Kvinna ·
04 maj, 2011
Tack=)..ovanifrån ser dom ut som strutar som står rakt ut=)) opades 2a maj,i måndags,bilderna är från när jag klev ur sängen där=) så några timmar gamla alltså=)
Tina
Kvinna ·
04 maj, 2011
Tyckte att du hade fin form på dem direkt...de kommer att bli supersnygga..👍
Anonym användare
04 maj, 2011
tinkerbell1
Kvinna ·
04 maj, 2011
Hej tiina o mattis,blir så glad at ni tror det blir bra sen....sitter utan bh en halvtimme nu,det var ju inte helt lätt att tvätta i armhålor...nu börjar jag balla ur,har ont nu o allt trycker...blåmärkena är hemska rygg armhålor halva brösten o axlarna skär bh: in i nåt hemskt..rädd det går hål snart så jag får sår överallt....=( är det vanligt att det krisar 3dje dagen idag är det ont ont ont o JOBBIGT
Anonym användare
04 maj, 2011
Anonym användare
04 maj, 2011
Tråkigt att höra att du har så ont nu :( Det var så för mig med, blev värre och värre fram till dag 4 eller 5, sen vände det plötsligt. Skillnaden mellan Jörg och Cosmo är nog att Cosmo tejpar längst byglarna och Jörg sätter Compeedplåster (skoskavsplåster). Jag hade plåster mellan brösten och under, och jag satte dit några extra själv där det gjorde ont, och de hjälpte faktiskt jättemycket!
Men jag lovar, det går över, och det är klart värt det! 😉
optimus
Kvinna ·
04 maj, 2011
guttan08
Kvinna ·
04 maj, 2011
Grattis till dina nya superfina tuttisar!!!!!
tinkerbell1
Kvinna ·
04 maj, 2011
Tack allihopa=)! Så bra du skrev det mattis,då har jag en max två djävliga dagar kvar,jag tyckte ju jag mådde oförskämt bra o ahde inte alls någon katastrofsmärta men idag o inatt har jag känt lite panikkänsla av trycket mellan brösten o bh:n...samma om man rör sig "fel" aj man tror bröstet ska brista..värsta mjölkstockn känslan idag också...men dom blir sommarglada..i alla färger=)) snacka om blåmärken,det är ingenting på mina bilder mkt mer nu...ser misshandlad ut..MEN det är VÄRT det helt klart=) när jag tog av bh:n så tänkte jag...men vad stora haha...dom ser inte så stora ut med bh + band=) har lagt bomullsrondell under varje axelband nu är så nära att huden får sår illrött
tinkerbell1
Kvinna ·
04 maj, 2011
Vad roligt att höra från dig!=) ja bh:n ÄR jobbig,tror jag får ha den längre också för att jobba ner överpoolen då bröstvecket inte sänktes pga att mina var lågt ansatta från början..peter har verkligen gjort det bra=) aa man kan inte röra sig "fel" det känns! spännande att se när du lä'gger ut dina bilder=) krya på dig! kram
Tina
Kvinna ·
04 maj, 2011
Vad roligt att höra från dig!=) ja bh:n ÄR jobbig,tror jag får ha den längre också för att jobba ner överpoolen då bröstvecket inte sänktes pga att mina var lågt ansatta från början..peter har verkligen gjort det bra=) aa man kan inte röra sig "fel" det känns! spännande att se när du lä'gger ut dina bilder=) krya på dig! kram
Ahh jaa...det var synd att du inte kunde va med....stackars dej att springa på toa så mycket😐. Det gör fruktansvärt ont att röra sig "fel". Satt i lugnan ro vid datorn i morse när det knackade på dörren och i nästa sekund hör jag hur någon sätter i nyckeln i låset(dom håller på att renovera badrummen) fattar inte hur jag fick på mig tröjan så snabbt...sen hade jag ONT! Ska bli kul att se dina bilder ..kram
guldskor
Kvinna ·
04 maj, 2011
fin färgpallett :D haha!
dom ser fin fina ut! tycker som ssk att du inte skulle valt mindre dess är perfekta för dig!
annzz
Kvinna ·
04 maj, 2011
Snygga du! :) Äntligen! Tänk att du gjort de nu, helt ofattbart. haha! Grattis!
emme
Kvinna ·
04 maj, 2011
Nu har jag lagt upp mina bilder med. Ja det va synd att vi missade dig smile2you. Ska bli kul att se varandras utveckling iom att vi opades samma dag alla 4 :)
tinkerbell1
Kvinna ·
04 maj, 2011
Tack annzz o guldskor..superglad att jag inte tog mindre,då hade jag ångrat mig,fått lite känsel tillbaka på ovansidor nu,men man vill inte få nåt emot bröstvårtorna askänsliga...får lägga in andra bilder sen..dom blev lite konstiga för jag tyclker inte dom ser ut så i spegeln hemma=))))
Anonym användare
04 maj, 2011
Stort grattis Tinkerbell1!!! Tänk, nu är det gjort, otroligt! :) Hoppas verkligen smärtan ger med sig snart! Ser ju väldans lovande ut!! :)
tinkerbell1
Kvinna ·
04 maj, 2011
Tack flisan,roligt att höra...räknar dagarna tills jag slipper citadell bh:n men vet ju inte hur långt jag ska räkna=))😕 kliar som sjutton under byglarna ut mot sidorna..
Anonym användare
04 maj, 2011
o vad fina!!! GRATTIS ;D👍
Anonym användare
04 maj, 2011
Tack flisan,roligt att höra...räknar dagarna tills jag slipper citadell bh:n men vet ju inte hur långt jag ska räkna=))😕 kliar som sjutton under byglarna ut mot sidorna..
Åh, kan inte vara lätt med smärta och allt kliande, hoppas verkligen det ger med sig snart och att du vänjer dig vid Bh:n! :) Känner du dig nöjd med storleken, är du glad nu ändå att du valde 380 istället för 345? Och det gick bra med att byta?
Ser fint ut, mina var hemska när jag såg dem första gången, stod rakt ut som trattar! Dina ser ju ut att ha form! :)
Jag tolkar det som att du just precis nyss har blivit opad, hoppas du mår bra och att du är nöjd än så länge!🙂