tinkerbell1
Kvinna ·
04 maj, 2011
Mina nya boobs 380 cc mp Perthese
BröstförstoringLägger in någon bild på mina alldeles nya,bilderna tog jag på rummet efter op precis. Ser mindre ut på bild än i verkligheten tycker jag=)
Sortera efter
Tina
Kvinna ·
09 maj, 2011
emme
Kvinna ·
09 maj, 2011
Jag fick också en mindre, 65 F. USCH.. vill inte. Men slipper bröstbandet iaf, så det är skönt. Är det ena bröstet som inte har åkt ner än? eller vad beror skillnaden på?
tinkerbell1
Kvinna ·
09 maj, 2011
Vilken lyx prompen,hade velat ha en till också men jag glömde fullkomligt av att prata om den saken...hade fokus på skidbacken o hur man gör sina övningar,vilken sorts bh när var hur osv osv=))) här har jag skrivit om återbesöket i min andra tråd=)...om nån vill läsa🙂
https://plastikoperationsforum.se/forum/kropp/brostforstoring/mina-nya-boobs-380-cc-mp-perthese-cosmo-dag-5hant-en-del-redan?page=1#comment-92618
Tina så bra du fick ny bh...inte kul att något ska krångla pga en bh=((( håller tummarna att det ordnar upp sig o jag tror det gör det!kram
ps kan den blivit för stor pga du svullnat ner mer än ha trodde? tur det är återbesök efter en vecka så sånt upptäcks tidigt/snabbt/fort!
tinkerbell1
Kvinna ·
09 maj, 2011
Gud vad skönt att slippa bandet emme!....jag får ha mitt tre veckor till o ännu lite hårdare..tror det behövs jobbar mer med skidbacken bara för att jag inte vill sänka vecket..men vad gör tre veckor....snart har man glömt det=) skit att jag inte bad om en bh till ..arrrrgh..=(
Tina
Kvinna ·
09 maj, 2011
Det hade blivit så för att bygeln kasat ner eftersom den inte suttit tillräckligt hårt runtom.
Anonym användare
10 maj, 2011
nepp det får man inte.. så vida den första inte sitter bra.
Jag fick en till fast min gamla satt bra.
Hade fått en vit vid op och ville ha en svart med, så jag fick en svart med i samma storlek :)
Är väl olika vilken kirurg man har.
Tina
Kvinna ·
10 maj, 2011
nepp det får man inte.. så vida den första inte sitter bra.
Jag fick en till fast min gamla satt bra.
Hade fått en vit vid op och ville ha en svart med, så jag fick en svart med i samma storlek :)
Är väl olika vilken kirurg man har.
Attans oxå...jag ville ju ha en svart 😕
tinkerbell1
Kvinna ·
11 maj, 2011
Ville också ha svart...crap😕 allt bra Tina? Hur går det med nya bh:n?Ser du förbättring? Kram
Tina
Kvinna ·
11 maj, 2011
Ville också ha svart...crap😕 allt bra Tina? Hur går det med nya bh:n?Ser du förbättring? Kram
Ja den sitter som gjutet och jag ser redan skillnad...bara efter 2 dagar, det kommer säkert att bli bra igen.
tinkerbell1
Kvinna ·
11 maj, 2011
Åh så roligt att höra!=) toppen! Funderar på...har ni tejpen kvar el har ni tagit bort den??? den är inte så mysig när man trycker ihop brösten😕
emme
Kvinna ·
11 maj, 2011
Vi har ingen tejp (tuve använder sig inte av det) men däremot så känns det lite underligt att trycka ihop implantaten vid massagen..
tinkerbell1
Kvinna ·
11 maj, 2011
Underligt är understatement=) mitt vänsterbröst gör mig knäpp,drar mig för det då det åker kana så konstigt=( syns inget men känns just vid rörelsen att pressa ihop.
va??!! skulle ju oxå behövt en ju😐