Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
tinkerbell1 profilbild

tinkerbell1

Kvinna ·

04 maj, 2011

Mina nya boobs 380 cc mp Perthese

Bröstförstoring

Lägger in någon bild på mina alldeles nya,bilderna tog jag på rummet efter op precis. Ser mindre ut på bild än i verkligheten tycker jag=)

72

Sortera efter

tinkerbell1

Kvinna ·

04 maj, 2011

flisan skrev:

tinkerbell1 skrev:

Tack flisan,roligt att höra...räknar dagarna tills jag slipper citadell bh:n  men vet ju inte hur långt jag ska räkna=))😕  kliar som sjutton under byglarna ut mot sidorna..

Åh, kan inte vara lätt med smärta och allt kliande, hoppas verkligen det ger med sig snart och att du vänjer dig vid Bh:n! :) Känner du dig nöjd med storleken, är du glad nu ändå att du valde 380 istället för 345? Och det gick bra med att byta?

Bh:n är faktiskt RIKTIGT jobbig o sitter som ett skruvstäd....ja,jag är jättenöjd=)  jag behövde inte vela för dom avgjorde åt mig där=)) sköt sa att du kan absolut inte ha mindre än 380,du har ju ingenting nu..så sa hon o Peter höll med att det var bra val till min längd på 173cm,så då blev det 380=) känner att det blir bra när dom fått sjunka ner på ovansidan o fått mjukna hur länge det nu tar?=)

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

04 maj, 2011

Julklapp skrev:

o vad fina!!! GRATTIS ;D👍

Tack snälla julklapp!=)

Gilla

Anonym användare

04 maj, 2011

Supersnygga!! Förstår att du är nöjd :) ska bli kul å följa utvecklingen på dem, hihi
Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

05 maj, 2011

Ni som haft tortyren innan..jag är helt svedd /knallröd på axlarna nu...vä axel gör riktigt ont inuti...inne i leden..måste ju kunna släppa efter lite,man ska väl inte bli helt handikappad eller..får vänta innan jag får hjälp till kvällen ändå..puuuuh=(  har era suttit så hårt??

Gilla

optimus

Kvinna ·

05 maj, 2011

Kommer bli bättre ska du se, jag har bara haft sportBH, men den satt hårt så in i helvete första dagarna, kunde knappt andas...

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

05 maj, 2011

Ok,ska kanske ändå ringa,är som jag fått en smäll inne i axeln nu..inga värktabletter kvar utom alvedon nu heller..och så morfin till natten då...tog det inatt..gud vad skönt att slippa bry sig om smärtan...kan knappt andas heller optimus..hade man inte vetat ni andra haft samma så skulle man ju undra alltså=)

Gilla

Tina

Kvinna ·

05 maj, 2011

Alltså hur hårt sitter ditt !!??? Det låter ju riktigt jobbigt, fast då kanske mitt sitter för löst???

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

05 maj, 2011

tina  det sitter STENHÅRT som berget,bygeln under bröstet in mot revben så det blir ett veck över till implantatet sen runt om så man knappt kan andas och bandet hårt så man kan tro att boobsen ska säga poff=) man får inte in ett finger under någonstans(byglarna sitter så hårt in att du inte kan rucka dom alls utan att knäppa upp) sen skulle bandet dras över bh bandet bak(så det sitter UNDER) o högt uppe på tuttarna fram så det blir maxat spänn...hur har du ditt?? o hur mår du?=)

Gilla

Tina

Kvinna ·

05 maj, 2011

Oj...så hårt sitter det inte på mig😲 Jag har ju läst av många andra att det sitter så in i bombens hårt...så då måste mitt vara FÖR löst. Jag är lite orolig för strecken under brösten där bygeln ska sitta....jag har svårt för att få de att sitta rätt på strecken å snart är strecket bort tvättade å då blir det ännu svårare. Hur viktigt är det att det sitter precis rätt egentligen??  Tycker att jag mår hyfsat bra annars förutom på morgonen när man ska upp....FY TUSAN VILKEN SMÄRTA!!

Gilla

emme

Kvinna ·

05 maj, 2011

Jag har också lite problem med strecket under mitt ena bröst. det är precis vid kanten på bygeln, men jag kan verkligen inte flytta det högre upp bröstet sitter ju fan där, jag kommer mosa implantatet. Uff, det är en hel vetenskap det här med bröstförstoring. helst av allt hade jag velat ha en sköterska med mig dygnet runt. har tuuusen frågor hela tiden.. paniiik.

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

05 maj, 2011

Det är in i helsicke viktigt att det sitter exakt där det ska..som min kirurg sa..man ändrar inte på något som fungerar..o det är ju rätt..men axelbrott haha....fick hjälp att släppa efter någon mm nu  SÅÅÅ SKÖNT...Men det funkar nog bra iaf  tycker vecket under är bra på G o jag har aldrig haft något sånt=))) ser roliga ut ovanifrån men i spegeln framifrån fina...nu ska överpoolen ner..slåt vad om att jag får ha bandet länge men skit samma...ville ju inte sänka=)  äter ni bara alvedon och ipren nu?? vill ha en stor Irish imorgon men det kan man glömma .... hur länge??? står faktiskt inte i papperen?

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

05 maj, 2011

La just in en bild från idag,3dagar gamla nu...fina märken va=)? haha😕

Gilla

Anonym användare

05 maj, 2011

Ja, vi tampas verkligen m samma typer av symtom. Har gått en kort promenad idag, men jag frös så brösten spände mer än vanligt. Känns som om bröstbenet gått av. Har svårt att förstå att man ska kunna jobba nästa vecka. Men det hinner nog hända en hel del tills dess. Hur har ni gjort m bröstvårtorna? Mina är Jätteömma.
Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

05 maj, 2011

Jag har inte ens varit ute...varit totalt utmattad sen jag kom hem i tisdags...orkar bara äta,tvätta mig o se lite på tv/datorn...sen sovit....fattar inte hur jag kan sova så mkt???  men tycker jag känner mig lite mer vaken o piggare idag..ena axeln har dock fått sig något för svinont i leden där   avleder från brösten*S'   känns verkligen som mjölkstockning  bara sticker i dom ibland=)  tror vi mår bättre nu i helgen..hoppas det!

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

05 maj, 2011

Tänkte på det du sa smile2u  fryser...fryser mkt mer än normalt...gör du det också?? Japp bröstvårtor ömma man vill inte komma mot dom...har slät tunn bomulls t-shirt som inte väger något=)

Gilla

Anonym användare

05 maj, 2011

Wow, så fina de är redan! Du kommer få skitfina bröst när de sjunkit ned! Vad sa Cosmo om att du inte ville sänka bröstvecket? Ville han det från början? Och hur mycket ville han sänka? 

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

05 maj, 2011

Cosmolly skrev:

Wow, så fina de är redan! Du kommer få skitfina bröst när de sjunkit ned! Vad sa Cosmo om att du inte ville sänka bröstvecket? Ville han det från början? Och hur mycket ville han sänka? 

Ja jag hoppas dom blir fina när dom är klara,men nöjd redan,inga konstiga svullnader eller så,var inte det från början heller...Peter sa inget om det men jag sa bara att jag önskar att han inte sänker om han inte känner han måste för jag vill inte få dom lägre än dom är...då sa han att han inte skulle sänka,och på undersökningen innan jag fick åka hem så visade han hur det blir...vete sjutton hur han gjorde för jag kan inte rubba dom men han fick upp o ut lite under o överdelen ner så bröstvårtorna blev höjda liksom..ja det blir nog bra=) han sa att det blir bra det här och han var nöjd så då är jag det också=)

Gilla

Anonym användare

05 maj, 2011

Hehe.. låter bra... men jag förstod inte riktigt vad du menade med "han fick upp o ut lite under o överdelen ner så bröstvårtorna blev höjda"... Jag funderar på att också säga att jag inte vill sänka. Är det standard att man gör det vid en förstoring, vet du det? Jag är så glad för din skull att allt gått bra och att resultatet blev så bra! Hoppas att du slipper tortyren snart också! Kram på dig.

Gilla

optimus

Kvinna ·

05 maj, 2011

Hmm, den kanske sitter lite väl hårt? Stackare!! men en sak är säker... snygga bröst!! :)

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

06 maj, 2011

Ja cosmolly,vete sjutton hur han gjorde men han gjorde så(blev mer droppform o vårtan högre) o sen sa han att såhär kommer det bli...yippii sa jag då för det blev jättebra=)..  hoppas också jag slipper tortyren snart  den är inte kul=(  fast mest ont i axeln..helt sjukt=)...roligt att höra att ni tycker det ser bra ut..det värmer helt klart,särskilt när man mest ser uppifrån..två strutar)(....är lite fram o tillbaka själv..längtar efter att det spända ska ge med sig så denna känslan av att dom ska spricka släpper=)  ja optimus  säkert väl hårt men det är säkert en anledning till det...börjar se veck under och det har jag ju aldrig haft=) längtar sååå efter att få köpa o ha vanlig bh  o att överpoolen sänker till backe.  kram båda två!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem