Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
tinkerbell1 profilbild

tinkerbell1

Kvinna ·

07 maj, 2011

Mina nya boobs 380 cc mp Perthese Cosmo dag 5..hänt en del redan=)

Bröstförstoring

Hej  Lagt in lite nya bilder från idag(tot 5st lägger någon här i tråden),dag 5,tycker det händer lite varje dag,ovansidor och sidor ut mot armarna mindre spänt,bröstvårtor o under spänt o bedövat,känner mig i det stora hela nöjd o glad för mina nya bröst=)

41

Sortera efter

Anonym användare

07 maj, 2011

Det ser fantastiskt ut redan efter 5 dagar!! :D NU är jag mer säker än nånsin på att jag vill opas av Peter :D
Förstår att du är så nöjd, det där är bröst att vara stolt över! :)

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

07 maj, 2011

Tack maneki....Ja jag är jätteglad och känner mig helt trygg med Peter som kirurg o kan rekommendera honom.

Gilla

Tinglan

Kvinna ·

07 maj, 2011

Tjusigt! Tror att det blir kanon!

Vet inte hur man skickar PM, men:

Har du själv tejpat under brösten och mellan? Dvs för att slippa skavsår vad jag försår? Och vad är det då du använt? :-) Skall också OPas av Peter. Fick du låna hem implantat??

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

07 maj, 2011

Tack Tinglan=)..Peter sätter dit tejp o ritar exakt vart byglarna ska sitta på bh:n så man vaknar med bh o tejp=)   du skickar pm genom att klicka på namnet så ser du PM i övre panelen. håll pekaren där så får du upp undermeny

Gilla

Anonym användare

07 maj, 2011

Vad är "Peter cosmos storleksskala"??

jätte snygga boobs btw!! :)

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

07 maj, 2011

Nej,fick inte låna hem,körde ristest som de flesta här=)

tack maja-a=)...  kika på citadell.com  under bröstförst  där finns en tabell  jag hade 12,5 i bredd på bröst o har implantat med 12,7 mp profil och 380cc

Gilla

Erika

Kvinna ·

07 maj, 2011

Ser jättebra ut redan :) hjälper den tejpen mot att bh:n inte ska skava? jag fick ingen sån tejp och tortyren är rent ut sagt förgävligt jobbigt xD

Gilla

Anonym användare

07 maj, 2011

Jo, det har jag koll på, jag tänkte mer på tinglans signatur "vill ha 3,2 på cosmos storleksskala" :) undrade vilken hon menar då?

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

07 maj, 2011

Erika  tejpen är kanske mot skav också men Peter har ritat exakt vart byglarna på bh:n ska sitta så det läker rätt i position

maja-a  3,2 är projektionen  putet på brösten   jag har mp så mer put men ändå medelput 4,9cm(tror det skiljde7- 8mm på mx o mp).. ville inte ha för lite o riskera att det såg platt o brett ut=)

kika här

http://www.citadellkliniken.com/operationer_broest_foerstoring.php

Gilla

Anonym användare

07 maj, 2011

Fina =)=)

Gilla

Anonym användare

07 maj, 2011

haha tack då är jag med! :)

Gilla

Anonym användare

07 maj, 2011

Försökte klicka på länken som du refererade till, men verkar som att sidan är nere? "Citadellkliniken.com expired on 04/30/2011 and is pending renewal or deletion". 

Gilla

Anonym användare

07 maj, 2011

Glömde skriva vad jag egentligen skulle skriva! Dina bröst ser fantastiskt fina ut! Hoppas han lyckas lika bra med mina! Jag undrar om du är nöjd med storleken? Jag är nu också ganska säker på att jag inte vill sänka mitt bröstveck. Det såg ju jättebra ut på dig! Men jag ska höra vad Peter säger...

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

07 maj, 2011

Tack snälla cosmolly,blir jätteglad..nej jag ville inte ha ny ficka gjord/sänkt då jag tycker själv mina sitter rätt lågt...21cm halsgrop till bröstvårta...Peter tyckte inte de satt lågt men när han mätte innan op så sa han  kanske något.   jag tycker strl är perfekt  känns faktiskt rätt stora!=) fast det är klart  hade ju inga innan=))) men jag sa till Peter att de känns som när jag ammade  då hade jag sånä här,fast då mest ena😕

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

07 maj, 2011

Jag tror också att kanske läker det fortare/bättre om man har sitt ursprungliga bröstveck än om det ska sänkas o sen läkas på nytt ställe...kanske lite genväg till snabbare återhämtning...detta är min egen teori=)))  ser att du kikar på 325 mx  som jag kikade på 300 mx från början.....sköterskan när jag kom på opdagen sa att jag ska absolut inte ta mindre än 380 om det ska bli något!  herregud  du har ju INGENTING -sa hon=)) helt sant var ju det också=)   tänk på  att du är lång... risk att mx blir lite väääl diskret men jag vet ju inte hur du vill ha det??? nu känns det som jag kan ha en cardigan t.ex så synd det inte mkt bröst o har jag tajt linne så syns det=) man kan välja alltså genom hur man klär sig.

Gilla

Anonym användare

07 maj, 2011

Jag har också 21 cm från halsgrop till bröstvårta. Och jag är lika lång som du, vilket bör betyda att jag också slipper sänka... Hoppas! :) Jag vet inte riktigt hur det här med fickor fungerar, men jag inbillar mig att om man slipper göra ny ficka så har man ett bekymmer mindre med att det blir komplikationer med fickan åtminstone. Eller tänker jag fel?

Gilla

Anonym användare

07 maj, 2011

Hehe.. skrev samtidigt som du... vi har samma teorier vad gäller att behålla sina ficka! :) Jag tycker det är jättesvårt... ska fundera lite till på vad det är för storlek jag ska ha... har 3 veckor kvar att fundera. :)

Gilla

Anonym användare

07 maj, 2011

Hehe.. skrev samtidigt som du... vi har samma teorier vad gäller att behålla sina ficka! :) Jag tycker det är jättesvårt... ska fundera lite till på vad det är för storlek jag ska ha... har 3 veckor kvar att fundera. :)

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

07 maj, 2011

Haha  ja  o snart lägger forumet ner också...trist  är så bra att sitta här o snacka medan man är hemma o läker brösten=)  men du..du får säga till om sänkning el inte sänkn...så du o Peter är överens. Tänk att vakna o brösten sitter lägre när man inte ville det=(

Gilla

Anonym användare

07 maj, 2011

Guuud vad snygga dom är TinkerBell!! :) Ser så himla fint ut redan!! Fantastiskt! Så väldigt kul och spännande att få följa utvecklingen, blir verkligen styrkt av det, otroligt motiverad till att genomföra projekt bröstförstoring! :)

Hur är det med smärtan idag, har den gett med sig något?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem