Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
tinkerbell1 profilbild

tinkerbell1

Kvinna ·

07 maj, 2011

Mina nya boobs 380 cc mp Perthese Cosmo dag 5..hänt en del redan=)

Bröstförstoring

Hej  Lagt in lite nya bilder från idag(tot 5st lägger någon här i tråden),dag 5,tycker det händer lite varje dag,ovansidor och sidor ut mot armarna mindre spänt,bröstvårtor o under spänt o bedövat,känner mig i det stora hela nöjd o glad för mina nya bröst=)

41

Sortera efter

tinkerbell1

Kvinna ·

10 maj, 2011

Varit o provat säkert 30 bh:ar idag på Abecita och Change...ville ha något att sola i på tomten samt något att ha över tortyren för att dölja strutvarningen,peter sa det gick bra....men,när byglarna var lagom stora var kupan för stor,vanligast var att bygeln hade för djupt U under så passformen blev skit o satt inte alls som dom skulle👎...sååå less o helt slut efter all provning men till sist hittade jag äntligen en rätt snygg slät svart lätt mjuk bygelbh med 3/4 kupa o den var i 65E samma som tortyren men övriga behövde jag upp i F,Köpte på Abecita och bh:n är en Salming Woman,NU blev det snygg rundning👍 mkt mjuk o skön på ömma bröst,lätt vadderad över hela kupan.lagom för att ge rund fin form utan att klämma el pusha,sitter super,fanns i vitt el svart.

....undrar nu då det är olika .... är risken storst att dom krymper lite tuttarna när dom sjunkt ner o mjuknat eller blir dom tvärtom en strl större???? Ni som kommit längre än jag...större el mindre bröst???

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem