Välkommen till nya Plastikoperationsforum
withasmile profilbild

withasmile

Kvinna ·

17 aug, 2014

Gjorde en övre ögonlocksplastik för 2 månader sen. I smyg. Big mistake. I mitt huvud hängde det jättemycket och kirurgen skulle bara ta bort lite sa han. Nu visade det sig att jag varit inbillningssjuk och hänget var inte alls så mycket som i min hjärna. Och så tog han 1cm. Jag blev sövd utan förvarning så hann inte stoppa det.  Mitt liv nu kan beskrivas med ett ord. Misär. Jag vill inte leva längre. Orkar inte. Allt är mitt fel och nu är allt förstört. Ni behöver inte påminna mig om att ja får skylla mig själv. Det jag behöver nu är positiv fakta. Om någon har sån fakta är det välkommet att ni hör av er. Typ någon som gjort operationen som märkt hur huden kommer tillbaka stegvis? Någon som hört talas om fettinjektion i övre ögonlocket? Jag skulle göra ALLT för att få tillbaka mitt gamla utseende igen. Resa världen runt, betala ovärderliga summor... snälla hjälp mig! Kan man försöka töja tillbaka huden själv eller göra något aktivt för att påskynda hudens åldrande typ?  Innan hade jag hooded eyes och såg aningen trött ut men mitt ansikte såg i alla fall mjukt ut. Nu ser allt hårt ut. Mina redan låga ögonbryn har kasat ner. Jag har fått deep set eyes och vilket suger för sminket syns inte så mkt och den djupa globen får ögonbrynen att se mer utskjutande ut. All volym är borta och jag fåt lätt dödskalleskuggor.  Snälla snälla snälla. Hjälp mig.

Sortera efter

profilbild

Anonym användare

17 aug, 2014

kan det inte också vara så att du även nu "inbillar" dig att det ser värre ut än vad det faktiskt är?

tar ju ett tag att vänja sig vid sitt nya utseende.. vad säger dina nära och kära? håller dom med dig?

0 Gilla

withasmile profilbild

withasmile

Kvinna ·

17 aug, 2014

Kommer kroppen försöka återställa sig? Kommer nytt fett bildas eller bara hud?

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

17 aug, 2014

kan du inte lägga upp en ny bild? kanske är jättefint men att du bara inte vant dig vid hur det ser ut??

0 Gilla

withasmile profilbild

withasmile

Kvinna ·

17 aug, 2014

Grejen är att det inte ser "dåligt" ut.. Rent tekniskt gick allt som de skulle. Ingen asymmetri och inga infektioner. Det är bara det att det ser så himla annorlunda ut och jag känner bara "det här är inte jag" När jag kollar i spegeln. Hade de bara sett snyggare ut hade jag kunnat leva med skillnaden men jag tycker jag passade mycket mer i min förra eyeshape och han har skapat helt nya ögon liksom. :/

0 Gilla

withasmile profilbild

withasmile

Kvinna ·

17 aug, 2014

Jag lägger upp bild senare ikväll :)

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem