Proformatuttar
Kvinna ·
09 feb, 2015
Någon annan, relativt smal, som lagt in runt 800cc?
BröstförstoringOroar mig för hur mitt resultat kommer bli! Vill ha stora bröst men inte vara uppenbart opererad! Inte med kläderna på, iaf!
Är lång och bredaxlad och tror att jag skulle bära upp det bra! Med ristestet är den enorm skillnad från bh till bh, men med en "farmorsbh" är det typ en visuell d-kupa typ? Medan det med tunn push-up såg porr-stort ut, vilket jag inte vill ha! ❤️
Hur har era resultat blivit?
Sortera efter
Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer
9April
Man ·
16 feb, 2015
9April
Man ·
16 feb, 2015
Marina
Kvinna ·
16 feb, 2015
Påverkade det din känsel att ta bort mjölkkörtlarna..?
Anonym användare
Anonym användare
Anonym användare
Proformatuttar
Kvinna ·
16 feb, 2015
Direkt man googlaer på engelska ökar standardstorleken fån typ 275cc till 1450cc.. hhaha.. de verkar ha ett helt annat ideal på andra sidan av atlanten! Känner jag mig för opassande storbystad efter min OP så vet jag ju vart jag ska åka om jag vill kunna känna mig oskuldsfull ;)
Från de amerikanska sidor jag läst verkar väldigt många lägga in typ 700-900 och verkar supernöjda med det! :)
9April
Man ·
16 feb, 2015
Anonym användare
Ophelia
Kvinna ·
17 feb, 2015
Mandelblom
Kvinna ·
17 feb, 2015
Har googlat lite och det är jättesvårt att hitta statistik om komplikationer i andra länder. Eftersom denna tråd har blivit lite kapad så startar jag en ny tråd där vi kan tipsa varandra om egna erfarenheter och sånt vi läst.
Mandelblom
Kvinna ·
17 feb, 2015
Oroar mig för hur mitt resultat kommer bli! Vill ha stora bröst men inte vara uppenbart opererad! Inte med kläderna på, iaf!
Är lång och bredaxlad och tror att jag skulle bära upp det bra! Med ristestet är den enorm skillnad från bh till bh, men med en "farmorsbh" är det typ en visuell d-kupa typ? Medan det med tunn push-up såg porr-stort ut, vilket jag inte vill ha! ❤️
Har du bestämt dig än?
Proformatuttar
Kvinna ·
17 feb, 2015
Oroar mig för hur mitt resultat kommer bli! Vill ha stora bröst men inte vara uppenbart opererad! Inte med kläderna på, iaf!
Har du bestämt dig än?
Ophelia
Kvinna ·
18 feb, 2015
Proformatuttar
Kvinna ·
18 feb, 2015
Tusen tack för att du tagit dig tiden att svara så utförligt! :D haha ja, denna tråden skenade iväg en hel del.. haha. Hmm. Ang min kroppsbyggnad, det låter inte som att jag "kan ta" så mycket, men har du kollat bilderna jag la upp på min kropp? www.pofpofpof.blogg.se, lösenord och användarnamn är båda: pof
Jag har breda axlar och är ganska altetiskt bygd, utan att för den delen vara tränad alls. haha. Jag sväljer otroligt mycket volym. Mina 500/550 ser inte mycket ut för världen i kläder utan bh under. tyvärr. från sidan står de knappt ut. Önskar att jag kunde svara på varför. men min kropp bara sväljer ALLT. Jag går jämt runt med pushupiga vadderade bhar, för att man ska se att jag har lite tuttar :) Det är den pushen jag vill fylla ut!
Jag tycker verkligen inte 800 ser stort ut på mig, förutom när jag satte på mig en vanlig bh (inte tunnis bh). Mina tuttar nu kan jag ha hur pushiga bhar som helst, det ser inte så stort ut. :P Du verkar ha en sund syn på detta, jag oroar mig lite för att jag blivit lite "blind", men ta gärna en titt på bilderna i bloggen jag gjort.. är jag helt fel ute när jag tror att 800 på mig inte är så fasligt stort?
Proformatuttar
Kvinna ·
18 feb, 2015
Ophelia, på samtliga bilder i första inlägget har jag också 2,5 dl ris. Kan det stämma att min kropp sväljer så mycket? Känner mig som en giant woman som kan se så "normalbystad" ut med tanke på den faktiska storleken.
Kan tillägga att min kirurg mer än en ggn häpnats över hur mkt volym jag sväljer :P
Proformatuttar
Kvinna ·
18 feb, 2015
Och jag har Double bubble, därav korrigeringen! Hoppas på att det ska funka att sätta bakom en ggn till, för vill verkligen inte ha framför :( Pga rippling (hade en liiten a-kupa innan op), känselbortfall, rädd att riskera amning, mm. plus rädd för symmastia/tenting.
starlet
Kvinna ·
18 feb, 2015
Igen: ristest säger absolut ingenting. Skillnaden med silikon är formen, det är det som gör att de ser fejk ut. Tanter kan ha jättetuttar motsvarande 1500 cc, men då de hänger vid naveln tror ingen att de är fejk. 800 som sitter vis hakan är en annan sak.
9April
Man ·
18 feb, 2015