Powerpuff
Kvinna ·
26 jan, 2012
Någon med 500cc eller mer?
BröstförstoringAv alla er som större implantat, hur har det fungerat för er, Hänger det, sitter dom där det ska? Ryggbesvär, nöjda eller onöjda? Andra komplikationer? har ni en mer naturlig look på era tuttar, eller man kan klart o tydligt se att det är sillisar? Någon som andvänt sig av koksalt och hur ser det ut, fungerar? Är lite inne på koksalt, om det nu skulle hända något. Jag vill ha rätt stora, men är rädd att det kommer bli för stort. Jag ska på kons. 2 feb. Men vill ändå höra från andra vad dom tycker o tänker. Har också hört (från kollegor o vänner) att väl efter Op. När man vant sig vid sina tuttar, så vill många ha större? Det är jag också rädd för att jag tagit rätt stora, o sen vill ha större. Att man blir "blind"?
Sortera efter
linnsan
Kvinna ·
26 jan, 2012
Powerpuff
Kvinna ·
26 jan, 2012
Jennyss
Kvinna ·
26 jan, 2012
Jag gjorde operation förra veckan, och när jag var på konsultation så var jag jätte osäker om jag skulle välja 425 eller 450. Jag bestämde mig för 450 vilket jag är mycket glad över. Under konsultationen var jag rädd för att det skulle se för stort, men nu efter tycker jag nästan att det blev för litet så om du är osäker tycker jag att man ska välja lite större, för det ser mindre ut när dom är väl inopererade än när man är där på konsultation.
linnsan
Kvinna ·
26 jan, 2012
Jennyss
Kvinna ·
26 jan, 2012
Det tycker jag att du gjorde rätt i, men tänk bara på att det kommer se mindre ut när dom väl är inopererade! Jag vet, jag hade också jätte stor bestlutsångest, men jag känner att jag gjorde rätt med att jag tog lite större, och jag hade gärna velat haft ännu större. Man vänjer sig jätte snabbt, och ja tror att dud kommer ångra dig om du redan nu är osäker på om du ska ta större, så ja råder dig att ta lite större än va du själv tror. :)
linnsan
Kvinna ·
27 jan, 2012
Det tycker jag att du gjorde rätt i, men tänk bara på att det kommer se mindre ut när dom väl är inopererade! Jag vet, jag hade också jätte stor bestlutsångest, men jag känner att jag gjorde rätt med att jag tog lite större, och jag hade gärna velat haft ännu större. Man vänjer sig jätte snabbt, och ja tror att dud kommer ångra dig om du redan nu är osäker på om du ska ta större, så ja råder dig att ta lite större än va du själv tror. :)
Jo jag kan tänka mig att dom ser lite mindre ut när dom väl är inne i kroppen, men jag var as nöjd med hur de såg ut på konsulationen under den dära super tighta tröjan. Men jag kanske ska ta lite större då, men är rädd att de kmr bli fööör stort. Ska jag öka med 50cc eller vad tycker ni? =)
Cool1
Kvinna ·
27 jan, 2012
Är i samma situation. Ska ta ut PIP och har 390 idag. Vill ha större och efter alla trådar här och på andra ställen så måste man ju gå upp iaf 100CC. Jag velar nu mellan 500 och 550. Kan jag ha bredden så tar jag 550, skillnaden är inte så stor, bara några millimeter så då tar jag större för att jag kan :-)
Malin88
Kvinna ·
27 jan, 2012
Casiopeia
Kvinna ·
27 jan, 2012
Jag har 500cc och är inte nöjd.
Jag har ju fått flera komplikationer osm jag tror delvis beror på implantat som är för stora för mig. Därtill trivs jag inte med såhär stora implantat. ville aldrig ha stora men lät mig övertalas av att kirurgen hävdade att det skulle hjälpa mina andra komplikationer till rätta om jag gick upp i storlek.
Så känn dig för. det är inte alls kul att ha implantat som manupplever är för stora.
Rosamoln
Kvinna ·
27 jan, 2012
Ja la in max det som gick vid första op. för mig och det var 550 cc. Jag var jätte rädd att det skulle bli för smått då jag ville ha riktigt stora bröst. Men idag är jag lättade att det inte gick in mer. Först kändes det stort och klumpigt men nu bara 4 veckor efter op så börjar jag vänja mig:) Hoppas de inte kommer hänga och håller sig så runda och fina som de är idag! Men det vet man ju aldrig... Lycka till:)
citadellboobisar
Kvinna ·
27 jan, 2012
Hej, fram till igår hade jag 650 cc, men nu har jag lagt i ytterliggare till 800 cc uhp.
med mina 650 upplevde jag inga som helst besvär, inga komplikationer som berodde på storleken och inga besv'r med ryggen, därför jag satsar stort på 800 och hoppas att den lilla skillnaden i tyngd inte ska påverka mig.
men klart, det syns inte med kläder att det e sillisar, men med bikini, bh och nude så syns det.....de sitter ju verkligen där de ska sitta och hänger inte alls som ordinarie bröst gör.
men i am happy.
Extasy
Kvinna ·
30 jan, 2012
vad är det som kostar 25 000? är det alltå om man inte blir nöjd med storleken och vill ha större?
Anonym användare
31 jan, 2012
Jag har 500cc i mina och jag tycker att dem är stora börjar redan få ont i ryggen och vill ha mindre...
CASIOPEIA: vad har du fått för komplikationer av dina 500cc implantat?
Sedan om jag byter dem till mindre så skulle jag vilja göra en ärrkorrigering under bröstvecket, undrar om det går?
CITADELLBOOBISAR: du skriver att du ska göra en ärrkorrigering i bröstvecken, är det i samband med implantat bytet?
Kommer dem istället göra bytet via armhålan då el hur går det till?
Man vill ju gärna bli av med ärren i bröstvecken...
önskar
Kvinna ·
31 jan, 2012
Jag la in 500 cc för 7 år sedan och domär fortfarande lika fina, men stooooora tycker jag nu och tänker byta ner till 300 cc. Man kan alltid ha en push-up bh om man vill vara extrem någon gång. Som det är nu kan jag inte ha vanliga kläder eller vanliga bh som man köper på typ kappahl utan måste gå till speciella affärer och sy in kläder.
Jag kan bli lite tung i ryggen men jag tränar så den är ganska stark och orkar nog hålla bysten.
Jag tycker det så klart syns att det är fake eftersom de är så pass stora för min kropp, och har inga slitningar som häng som man brukar ha i min ålder.
Mitt råd är: Vill du ha naturliga bröst och inte synas så mycket så ta mindre. Vill du visa dina bröst och gillar stora så ta 500 cc. Lycka till!
citadellboobisar
Kvinna ·
31 jan, 2012
cellenellen
Kvinna ·
31 jan, 2012
Jag har 550, ny gjorda, 16 dagar, så kan inte uttala mig om häng. Dessutom gjorde jag ett stort lyft också.
Det känns inte alls någon skillnad på tyngden, men jag har tränat rygg och axlar i gymmet, stenhårt inför detta i ca 1 år. Bara utifallatt det skulle bli tungt.
Däremot så var jag på återbesök igår. Hade en infektion i ena såret. Det blir det lättare ju större inplantat man har. Risken för komplikationer ökar med storlek. Men det beror ju på ditt eget utgångsläge också. Har du mycket hud att fylla ut är risken inte lika stor som när huden egentligen är för trång för de stora brösten.
Sanela
Kvinna ·
31 jan, 2012
Har fått 550cc, jag är 168 cm och 54kg. Det blev for stort. Nu är det gået 3,5 mdr och tycker fort. att dom är for stora.
Anonym användare
31 jan, 2012
Jag har 575cc och upplever själva implantatet som för stort. Man kan dölja eller framhäva beroende på kläder men det känns inte "bekvämt" för mig med själva inläggen. Upplever en tygnd över bröstkorgen ibland och kan inte ligga bekvämt på mage.
gasp
Kvinna ·
31 jan, 2012
gagge
Kvinna ·
31 jan, 2012
Ändrade du dig till Allergan?? *nyfiken* ;-)
Jo jag har samma problem jag med :( Testade 300-500 på konsulationen, med en tight tshirt med implantaten under så såg 500cc väldigt bra ut. Men är orolig att jag kmr ångra mig att jag inte tog lite större. Har tid för operation om 1 vecka. SKIT svårt. Funderar om jag kanske ska ta 550 istället :)