Powerpuff
Kvinna ·
26 jan, 2012
Någon med 500cc eller mer?
BröstförstoringAv alla er som större implantat, hur har det fungerat för er, Hänger det, sitter dom där det ska? Ryggbesvär, nöjda eller onöjda? Andra komplikationer? har ni en mer naturlig look på era tuttar, eller man kan klart o tydligt se att det är sillisar? Någon som andvänt sig av koksalt och hur ser det ut, fungerar? Är lite inne på koksalt, om det nu skulle hända något. Jag vill ha rätt stora, men är rädd att det kommer bli för stort. Jag ska på kons. 2 feb. Men vill ändå höra från andra vad dom tycker o tänker. Har också hört (från kollegor o vänner) att väl efter Op. När man vant sig vid sina tuttar, så vill många ha större? Det är jag också rädd för att jag tagit rätt stora, o sen vill ha större. Att man blir "blind"?
Sortera efter
Catalina
Kvinna ·
31 jan, 2012
gagge
Kvinna ·
31 jan, 2012
Rosamoln
Kvinna ·
31 jan, 2012
Jag la in 500 cc för 7 år sedan och domär fortfarande lika fina, men stooooora tycker jag nu och tänker byta ner till 300 cc. Man kan alltid ha en push-up bh om man vill vara extrem någon gång. Som det är nu kan jag inte ha vanliga kläder eller vanliga bh som man köper på typ kappahl utan måste gå till speciella affärer och sy in kläder.
Jag kan bli lite tung i ryggen men jag tränar så den är ganska stark och orkar nog hålla bysten.
Jag tycker det så klart syns att det är fake eftersom de är så pass stora för min kropp, och har inga slitningar som häng som man brukar ha i min ålder.
Mitt råd är: Vill du ha naturliga bröst och inte synas så mycket så ta mindre. Vill du visa dina bröst och gillar stora så ta 500 cc. Lycka till!
Jag måste bara fråga varför du inte kan använda vanliga kläder? Och 70 F finns väl i många butiker och mängder online? Jag hittar i alla fall både kläder och BH och jag har 65H idag. Anväder samma klädstorlek som innan om det töjer sig.
gasp
Kvinna ·
31 jan, 2012
gagge
Kvinna ·
31 jan, 2012
gasp
Kvinna ·
31 jan, 2012
Milia
Kvinna ·
31 jan, 2012
Jag har 500 cc och känner att det blev helt perfekt i storleken. Hade tänkt mindre cc först (man har ju ofta lite cc-skräck i början) men mitt mål var framför allt att bli proportionerlig och då rekommenderade kirurgen detta och jag litade på hans omdöme. Det är jag glad för!
Catalina
Kvinna ·
31 jan, 2012
550 UHP...har ju 500 egen, men kommer ta bort en del, hur mkt egen hade du gagge?? hur vet man om valt släta eller inte??
önskar
Kvinna ·
31 jan, 2012
Jag la in 500 cc för 7 år sedan och domär fortfarande lika fina, men stooooora tycker jag nu och tänker byta ner till 300 cc. Man kan alltid ha en push-up bh om man vill vara extrem någon gång. Som det är nu kan jag inte ha vanliga kläder eller vanliga bh som man köper på typ kappahl utan måste gå till speciella affärer och sy in kläder.
Jag kan bli lite tung i ryggen men jag tränar så den är ganska stark och orkar nog hålla bysten.
Jag tycker det så klart syns att det är fake eftersom de är så pass stora för min kropp, och har inga slitningar som häng som man brukar ha i min ålder.
Mitt råd är: Vill du ha naturliga bröst och inte synas så mycket så ta mindre. Vill du visa dina bröst och gillar stora så ta 500 cc. Lycka till!
Jag måste bara fråga varför du inte kan använda vanliga kläder? Och 70 F finns väl i många butiker och mängder online? Jag hittar i alla fall både kläder och BH och jag har 65H idag. Anväder samma klädstorlek som innan om det töjer sig.
Jag har för smal midja i förhållande till min byst. Jag tar 36/38 i midja och 42 över bysten... kanske till och med mer... Jag vill inte köpa mina bh:ar på nätet utan prova dom när jag ut och shoppar. I butikerna runt mig finns det inte 70F... knappt 70 DD
Delvisbakom600cc
/ ·
31 jan, 2012
Catalina
Kvinna ·
31 jan, 2012
Lindex har bra storlekar, jag har aldrig problem att hitta 70DD eller 70E...tips!
via_dolorosa
Kvinna ·
31 jan, 2012
Jag har 585cc just nu, upplever dem inte alls ivägen eller stora. Min kirurg tyckte även att de inte syntes att de var så stora. Inga problem alls mé ryggen. Kommer den 6 lägga in 650cc och é rädd för att jag kommer känna mig plattare än nu då mina nuvrande har högre pojektion, dock ska jag byta plasering och hoppas på at det ska jämna ut sig. Jag é en lång och kurvig tjej.
önskar
Kvinna ·
31 jan, 2012
Lindex har bra storlekar, jag har aldrig problem att hitta 70DD eller 70E...tips!
Fast om man har 70F så blir ju 70DD för litet :)
Catalina
Kvinna ·
31 jan, 2012
Jo det blir det ju :) Sorry...ja kommer nog köpa BH på nätet sen! Finns ju massa bra+en del affärer istan, men då är d inte Lindex eller HM:P
Powerpuff
Kvinna ·
03 feb, 2012
citadellboobisar
Kvinna ·
03 feb, 2012
beror på vad du är ute efter :D
Jag hade Hp tidigare....de såg ganska så platta ut....ville ha dem längre ut från kroppen så nu har jag UHP...ingen jätte skillnad, men lite.
Powerpuff
Kvinna ·
04 feb, 2012
Delvisbakom600cc
/ ·
04 feb, 2012
Opticruise
Kvinna ·
04 feb, 2012
Va har dom börjat med 65 i underband på bh:ar upp till F-kupa?? Har jag missat helt.. Det var ju bra isf :)
Nihilisten
Kvinna ·
04 feb, 2012
gagge, hur mår du med dom nya vännerna?=) ja ska fel till dig kommer lägga in uhp...