Powerpuff
Kvinna ·
26 jan, 2012
Någon med 500cc eller mer?
BröstförstoringAv alla er som större implantat, hur har det fungerat för er, Hänger det, sitter dom där det ska? Ryggbesvär, nöjda eller onöjda? Andra komplikationer? har ni en mer naturlig look på era tuttar, eller man kan klart o tydligt se att det är sillisar? Någon som andvänt sig av koksalt och hur ser det ut, fungerar? Är lite inne på koksalt, om det nu skulle hända något. Jag vill ha rätt stora, men är rädd att det kommer bli för stort. Jag ska på kons. 2 feb. Men vill ändå höra från andra vad dom tycker o tänker. Har också hört (från kollegor o vänner) att väl efter Op. När man vant sig vid sina tuttar, så vill många ha större? Det är jag också rädd för att jag tagit rätt stora, o sen vill ha större. Att man blir "blind"?
Sortera efter
Powerpuff
Kvinna ·
04 feb, 2012
Nihilisten
Kvinna ·
04 feb, 2012
Nallon
Kvinna ·
14 feb, 2012
Jag väljer mellan 500HP och 440MP och jag är 99% säker på att jag kommer välja det mindre av de 2 alternativen, ska på en ny provning i April. Jag vet att det ser olika ut på olika tjejer men jag tycker helt enkelt att alla 500 jag sett har sett för stora ut för vad jag är ute efter. Jag tror att en 440 MP blir helt perfekt, det är bröst jag vill ha, inga jättestora, inga jättesmå utan helt normala fina tuttar. =) Som man med hjälp av en pushig BH kan festa till på helgen om man vill. ;oP
tuttsan86
Kvinna ·
14 feb, 2012
Jag har 500cc och är än så länge toppen nöjd med mitt val! Jag är en ganska stor tjej och jag har inga problem att dölja dem, nu kan jag visserligen inte uttala mig för mycket då dom fyller 3 veckor om två dagar men just nu känns det toppen bra!! :D