SweetMelon
Kvinna ·
04 okt, 2014
Någon som ska operera sig december 2014?
BröstförstoringHej! Tänkte bara höra om det är fler som ska operera sig december i år? :) Jag har precis bokat konsultationstid 22 oktober, och en preliminär bokning av operation den 17e dec! Gud vet inte hur jag ska känna, för det känns helt ärligt så himla overkligt! Har tänkt på det i flera år, men det var först för ett par dagar sedan som ajg faktiskt bestämde mig för att göra detta. Så det hela har gått väldigt snabbt med andra ord, antagligen därför som det känns så overkligt haha :D Försöker komma på frågor jag ska fråga min läkare.. Några tips? :D
Sortera efter
MissL
Kvinna ·
04 okt, 2014
0 Gilla
SweetMelon
Kvinna ·
04 okt, 2014
Åh är du nervös? :D Hur känns det? :)
0 Gilla
mammae
Kvinna ·
04 okt, 2014
hej,
jag har en tid i borjan av december. Har tankt pa brostforstoring sedan jag var 15 sa det ar 30 ar nu.... har varit tveksam av flera skalmen det kan jag dra i en anna trad ;). Nu har jag tidigare opererats av Birgit Stark och kanner stor tilltro till henne och det har bidragit till att jag nu tagit steget och bokat in en operation. Hennes val ar att jag ska ha 280 respektive 300 cc anatomiska implantat ( assymetri)da jag inte efterlyser sa stora brost utan mer en kroppslig harmoni och slippa vadderad BH osv. Kanner nu anda att en viss tveksamhet infunnit sig. Tankar som "herregud, du har klarat dig utmarkt i 45 ar med sma brost, varfor riskera ens den minsta komplikation." Jag har nagra veckor till att vela pa men som bokningen ar nu saYES op i december :)
0 Gilla
Lumiess
Kvinna ·
04 okt, 2014
0 Gilla
Gudrun
Kvinna ·
04 okt, 2014
0 Gilla