SweetMelon
Kvinna ·
04 okt, 2014
Någon som ska operera sig december 2014?
BröstförstoringHej!
Tänkte bara höra om det är fler som ska operera sig december i år? :)
Jag har precis bokat konsultationstid 22 oktober, och en preliminär bokning av operation den 17e dec! Gud vet inte hur jag ska känna, för det känns helt ärligt så himla overkligt! Har tänkt på det i flera år, men det var först för ett par dagar sedan som ajg faktiskt bestämde mig för att göra detta. Så det hela har gått väldigt snabbt med andra ord, antagligen därför som det känns så overkligt haha :D
Försöker komma på frågor jag ska fråga min läkare.. Några tips? :D
Sortera efter
Joliine
Kvinna ·
22 nov, 2014
penelope
Kvinna ·
22 nov, 2014
Karin-m
Kvinna ·
23 nov, 2014
Karin-m
Kvinna ·
23 nov, 2014
nostradamuzs
Kvinna ·
23 nov, 2014
lola8
Kvinna ·
24 nov, 2014
Hej alla!
En liten uppdatering på den här fronten :) Är lite mindre nervös nu jämfört med för några dagar sedan då jag knappt kunde sova eller äta utan att tänka på operationen. Det jag går runt och tänker på mest just nu är oroliga funderingar kring risken att det blir ett för brett mellanrum mellan brösten på mig.
Jag är idag även 10 dagar snusfri! Hurra!
Om ni vill vore det jättekul att höra huruvida ni har någon kvinna som har "drömbrösten" enligt er. Kul att jämföra! Jag har hittat en sådan tjej som har lagt in 360cc, vi har ungefär samma utgångsläge och jag hoppas på att få en liknande storlek om mindre än en månad :)
Hon heter Karissa Pukas och figurerar mycket på Youtube, instagram osv:
nostradamuzs
Kvinna ·
28 nov, 2014
Angel14
Kvinna ·
28 nov, 2014
emmisen00
Kvinna ·
02 dec, 2014
Nina
Kvinna ·
02 dec, 2014
Kiwi85
Kvinna ·
10 dec, 2014
msfix
Kvinna ·
10 dec, 2014
Kiwi85
Kvinna ·
10 dec, 2014
Japp=) 17:e December=)👍 drömt om att göra bröst sen jag var tonåring och insåg att dem inte blev större, nu när jag är klar med barnafödande och amning skall jag äntligen få tuttar.
Känna mig kvinnlig för fösta gången! känns helt fantastiskt.
Min konsulation gick jätte bra trots att jag verkligen hatar att behöva visa mina små bröst för någon. Att han desutom mätte, tryckte, klämde och målade på mig var ju inte så kul men jag överlevde. Fråga vad som gäller om du får tex kapselbildning? (det har två av mina vänner fått) och en av dem fick bekosta komplikationen själv.
Det gick väldigt fort för mig att välja storlek på implantat så därför skall jag dit igen innan operation för att prova en gång till. Kan inte bestämma mig mellan två strl så ta god tid på dig det är ett tips=) Det enda jag tänker på just nu det är hur jag skall må och hur ont jag kommer ha efter op eftersom jag har två små barn. Lycka till=)🙂