Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
milike profilbild

milike

Kvinna ·

27 sep, 2010

Nån med 450cc anatomiska implantat?

Bröstförstoring

Ska operera mig 1e nov och min läkare tycker jag ska använda anatomiska implantat, men alla jag sett med bröst jag gillar har haft runda. Jag hör oxå till dem dom gärna vill att tuttarna ska se lite fejk ut och vill ha dem väldigt runda... E verkligen anatomiska rätt val då? Någon dom kan hjälpa mig? Please! Måste bestämma mig denna veckan. Jätte tacksam för svar

58

Sortera efter

Malin88

Kvinna ·

27 sep, 2010

om du vill ha mer fake o runda är nog inte anatomiska rätt val, eftersom de gjordes för att få ett mer naturligt resultat, då bröstet är droppformat. Man ska nog inte alltid lyssna på kirurgen tycker, om du vill ha lite mer fake blir runda nog bäst, fast man kan få naturliga med runda med, men är nog lättare att få fakelook med runda än anatomiska
Gilla

milike

Kvinna ·

27 sep, 2010

Tack för ditt snabba svar! Har nämligen opererat mig för 8 åt sedan men det blev alldeles för lite, så denna gång vill jag gärna vara så säker som möjligt. Har sagt åt läkaren flera ggr att jag vill ha så bolliga bröst som möjligt och skickat massa bilder men han tror fortfarande på anatomiska. Jag e dock väldigt tveksam... Hmm svårt

Gilla

Malin88

Kvinna ·

27 sep, 2010

okey men var ska du opereras? för vissa kliniker opererar oftast anatomiska o de kanske vill hålla sig till de. som victoriakliniken gör nog bara anatomiska. jag har svårt o säga om de blir fakelook med anatomiska men av bilder jag sett har de sett väldigt naturligt ut, och de blir ju lite mindre fyllnad upptill med anatomiska än runda. har du sett bilder på anatomiska?
Gilla

milike

Kvinna ·

27 sep, 2010

Har knappt sett några bilder alls på anatomiska, har 3 vänner som opererat sig på samma ställe, art clinic i Gbg men alla har använt sig av runda implantat. Det första jag sa till läkaren va att jag ville ha mer fyllnad upptill, låter så konstigt att han propsar på anatomiska. Kan ju inte se några bilder här heller då jag Just blivit medlem
Gilla

milike

Kvinna ·

27 sep, 2010

Såg dina bröst på din blogg, det är ju så jag vill ha! Supersnygga!
Gilla

Malin88

Kvinna ·

27 sep, 2010

ja de va konstigt, för de gör ju båda. och när du vill ha mer rund utseende. jag kunde se bilder efter bara nån dag om jag mailade bilder till marina(moderator) o sen la upp. har du läst hur man kan se bilder? annars tror jag man ska va aktiv i 10 dagar. men finns ju en genväg :) men de är nog mer chans för naturligt resultat med anatomiska än runda. fast anatomiska är den hårdaste sorten o formen ändras inte om du tex ligger ner eller så. därför jag valde runda
Gilla

Snyggo

Kvinna ·

27 sep, 2010

Malin var hittar du bra bilder på bröst med Anatomiska inlägg? Kikade på Akademiklinikenssite och det är få som är fina.

Jag måste få tag på något snyggt jag kan visa för kirurgen ska på konsultation den 5 okotober. 

Miiike, bolligt är snyggt!  Lycka till och ursäkta för att jag lånar din tråd!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

27 sep, 2010

Här inne har jag sett en del,kommer inte ihåg vad de heter :/ www.qvinna.info på deras forum kanske de finns, där kan man se bilder så fort man blir medlem.
Gilla

milike

Kvinna ·

27 sep, 2010

Behöver oxå hitta bilder med anatomiska , verkar skit svårt , de få jag hittat har inte varit snygga . Kan nog inte se bilder här förrens om några dar. Nån som hittat bra bilder?
Gilla

milike

Kvinna ·

27 sep, 2010

Tack!!
Gilla

Marina

Kvinna ·

27 sep, 2010

Ollie, Via_Dolorosa kommer jag på på rak arm.
Kanonfina båda två, en med framför- och en med bakomplacering.

Gilla

Malin88

Kvinna ·

27 sep, 2010

här på forumet kan man söka på bilder, o sökte på victoriakliniken för där lägger dom anatomiska. de har alla väldigt fina bröst som opererat sig där men inte speciellt runda som jag tror du vill ha det. på min blogg har jag länkar til före o efter bröst. finna massor med bilder, men de flesta är nog runda
Gilla

milike

Kvinna ·

27 sep, 2010

Var söker jag och hur bör jag mig åt för att ladda upp profilbild, försöker trycka på rutan där de står ladda upp bild eller liknande men den är ljusgrå och går ej att trycka på
Gilla

Malin88

Kvinna ·

27 sep, 2010

du kan nog inte söka bilder än för man måste va silvermedlem. vet inte varför du inte kan ladda up profilbild men detror jag du ska kunna. du kanske trycker på fel. ska nog stå ladda upp profilbild eller nåt.
Gilla

Malin88

Kvinna ·

27 sep, 2010

går du in på "ändra kontoinställningar" på din profil? längst upp till vänster. sen laddar man upp bilden
Gilla

milike

Kvinna ·

27 sep, 2010

Marina-kollade in ollie men hade gärna velat se fler, via_dolorosa hitta jag inte alls. Vet du fler?
Gilla

Snyggo

Kvinna ·

27 sep, 2010

Miiike, jag har samma lilla bekymmer som dig när det gäller profilbilden , skumt. Det brukar vara så enkelt på andra siter.

Kan något vara fel kanske?   Här ska det jagas tuttbilder , hihihi

Gilla

Malin88

Kvinna ·

27 sep, 2010

vio_dolorosa har bilder på på qvinna.info. om de inte var där du kollade :)
Gilla

milike

Kvinna ·

27 sep, 2010

Aha ok. Jag letade här orkar inte bli medlem på en sida till, allt tar mycket längre tid när man surfar med iphonen:(
Gilla

milike

Kvinna ·

27 sep, 2010

Snyggo- säg till om du hittar bra bilder
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem