Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
milike profilbild

milike

Kvinna ·

27 sep, 2010

Nån med 450cc anatomiska implantat?

Bröstförstoring

Ska operera mig 1e nov och min läkare tycker jag ska använda anatomiska implantat, men alla jag sett med bröst jag gillar har haft runda. Jag hör oxå till dem dom gärna vill att tuttarna ska se lite fejk ut och vill ha dem väldigt runda... E verkligen anatomiska rätt val då? Någon dom kan hjälpa mig? Please! Måste bestämma mig denna veckan. Jätte tacksam för svar

58

Sortera efter

Snyggo

Kvinna ·

27 sep, 2010

Jag får en känsla av att de "naturliga" anatomiska inplantaten ger lite "häng" känsla eller är jag ute och cyklar då? 

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

27 sep, 2010

milike skrev:
Marina-kollade in ollie men hade gärna velat se fler, via_dolorosa hitta jag inte alls. Vet du fler?

Jag har bilder på min profil, men på Qvinna kan man ju se bilder på en gång som vissa sagt här om du inte kan se dem 😎

Gilla

POFbrons

Kvinna ·

27 sep, 2010

Det skall fungera bra att byta eller lägga till profilbild.

Gå till "MITT-POF-menyn" och välj kontoinställningar (eller via profilen och välj kontoinställningar som Malin tipsade om).

Välj bild och glöm inte att spara längst ned sen. Ladda om sidan kan behövas ibland eftersom din webbläsare sparar en del information lokalt i minnet.

Här är en film om hur man laddar upp profibild. http://www.youtube.com/watch?v=B0QdrsaZeDc

PS! Om du kör Internet Explorer 6 fungerar inget på nätet så då är det dags att uppgradera webbläsaren. Men den är så gammal, så det är få som har den. DS!

Gilla

admin

Man ·

27 sep, 2010

Här är en film om hur man laddar upp profibild. http://www.youtube.com/watch?v=B0QdrsaZeDc

Du kan inte byta profilbild via iphone däremot.

Gilla

Anonym användare

28 sep, 2010

Zelecta har anatomiska! jätte snygga!!

själv kommer jag att lägga in anatomiska på art clinic den 21 oktober,, han sa till mig att vill jag ha mer fyllnad upptill skall jag ha anatomiska.. det känndes som att han viste vad han pratatde om,, jag hoppas att det blir bra!!! vem är det du har varit hos på art clinic gtb?

Gilla

Malin88

Kvinna ·

28 sep, 2010

undrar bara hur man kan få mer fyllnad upptill med anatomiska när anatomiska har den mesta volymen i nedre delen?
Gilla

Anonym användare

28 sep, 2010

ja det lät konstigt!! hum vet inte riktigt!!! jag e nästan säker på att han sa så till mig! men å andra sidan ville jag ha en skidbacke. och skulle jag då stoppa in runda hade det kanska inte blivit så bra på mig, han sa att min bröstkörg var bara skelet och ben och med anatomiska 332 som är lite smalare och längre inplantat så skulle det bli mer fyllnad på mig!! annars hade jag fortfarande varit helt platt på bröstkorgen och sen två runda bollar..

förstog du hur jag mena.. hi hi så svårt att förklara när man skall skriva...

"förlåt för min stavning", har dyslexsi, eller hur det stavas 💡

Gilla

Malin88

Kvinna ·

28 sep, 2010

hehe jo jag förstår vad du menar :) jo om du vill ha skidbacke blir säkert anatomiska jättebra. de kanske ger mer fyllnad upptill för implantatet är lite längre. men milike som startade tråden vill ha mer fakelook o mer runt utseende, så då tror jag runda är bättre.
Gilla

milike

Kvinna ·

28 sep, 2010

Jag har varit hos per windh på art clinic och det är oxå han som utför operationen . Han sa samma till mig att när jag ville ha bolliga tuttar med rund tydlig kant upp till , att det blir bäst med naturliga , mina ser ju helt älta ut nu fast jag har silikon i men jag försökte verkligen göra klart för honom att det r ju som jag har nu dom jag INTE ville ha. Hoppas verkligen han förstår vad jag menar
Gilla

milike

Kvinna ·

28 sep, 2010

Blir bäst med anatomiska skulle det va
Gilla

milike

Kvinna ·

28 sep, 2010

Zelecta! Du har inte lust att maila en bild på fina tuttar utan bh? Kan ju inte se nakna brästbilder här då jag bara e bronsmedlem.
Gilla

Anonym användare

28 sep, 2010

ok jag förstår! Jag skall också opereras av Per windh! jag tyckte att han verkade jätte bra!  Om jag får vara nyfiken! vad skulle du få betala?

Gilla

Malin88

Kvinna ·

28 sep, 2010

han tyckte kanske du hade så fina o ville att dom fortfarande skulle se ut så. Men säg en gång extra vad du är ute efter resultat, är ju ett bra tips o skicka han bilder på bröst du gillar.

Här finns massor av bilder på före o efter :)

www.justbreastimplants.com

http://www.tcclinic.com/photo_gallery/breast_images/index.html

http://www.loveyourlook.com/Before-After/

Gilla

milike

Kvinna ·

28 sep, 2010

Jag får betala 46700 för anatomiska. Tyckte oxå per windh verkade jättebra!
Gilla

Anonym användare

28 sep, 2010

ok det var skönt att höra om man får säga så! jag tyckte att det lät så dyrt jämfört med många andra. och jag trodde att han kanske sagt fel till mig,, men då är det nog rätt i alla fall :) jag hoppas att du kommer att bli nöjd med dina nya brön sen,, och att Per förstår vad det är du vill ha..

Gilla

milike

Kvinna ·

28 sep, 2010

Ja det hoppas jag med:) Det är ju dyrare med anatomiska, när jag opererade mig för 8 år sedan kostade det"bara" 31000 fast få va det ju vanliga runda implantat . När ska du operera dig och hur mycket ska du lägga in?
Gilla

Anonym användare

28 sep, 2010

Jag skall operera mig den 21 oktober,, och jag kommer att lägga in 305cc jag hoppas så att det kommer att bli bra, jag vill inte ha några jätte stora bröst,, men nu velar jag lite och vill ju inte ha för små heller ..😕 men men jag tror att det blir bra, jag var nöjd med dom  när jag provade,, jag har en sån klen nacke så skulle jag ta förstora är jag rädd att jag får ont!  hur mycket var det du skulle lägga in nu igen?

Gilla

Anonym användare

28 sep, 2010

Hahaha vad dum jag är!!! Rubriken gav ju en lite ledtråd!!!!!

Gilla

milike

Kvinna ·

28 sep, 2010

Jag har lagt in 350 tidigare men det är så himla olika på olika personer, 3 av mina vänner har 310 och de ser ut att ha mycket större än jag. Men jag tycker du ska fundera på att kanske lägga in lite mer än vad du först tänkt för alla ja pratat med ångrar sig att de inte tog lite större. Däremot har jag inte träffat en enda tjej som tyckt de ble för stora. Kram
Gilla

Anonym användare

28 sep, 2010

Har en lite fråga om anatomiska om någon vet :)

Är anatomiska alltid ch 3 eller kan man få dem i mjukare typ grad 1 eller två?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem