milike
Kvinna ·
27 sep, 2010
Nån med 450cc anatomiska implantat?
BröstförstoringSka operera mig 1e nov och min läkare tycker jag ska använda anatomiska implantat, men alla jag sett med bröst jag gillar har haft runda. Jag hör oxå till dem dom gärna vill att tuttarna ska se lite fejk ut och vill ha dem väldigt runda... E verkligen anatomiska rätt val då? Någon dom kan hjälpa mig? Please! Måste bestämma mig denna veckan. Jätte tacksam för svar
Sortera efter
Anonym användare
28 sep, 2010
ollie
Kvinna ·
28 sep, 2010
jag tror på runda bakom muskeln om du vill ha fejk.
jag har anatomiska och de ser inte ut som fejktuttar, eller ja de skulle väl kanske inte gå hem som naturliga alla gånger, men inom termen "fejk" som man menar på i detta sammanhang så ser de inte fejk ut alls!
milike
Kvinna ·
28 sep, 2010
Anonym användare
28 sep, 2010
jag har anatomiska och de ser inte ut som fejktuttar, eller ja de skulle väl kanske inte gå hem som naturliga alla gånger, men inom termen "fejk" som man menar på i detta sammanhang så ser de inte fejk ut alls!
Dina bröst är helt underbara med risk för att låta äcklig haha. Hur känns dem? Fick precis lära mig att anatomiska bara kan ha mjukhet 3? Är dina de också? Är de mjuka nästan som naturliga? Har själv presches bakom och de är inte speciellt mjuka.
Marina
Kvinna ·
28 sep, 2010
Dina bröst är helt underbara med risk för att låta äcklig haha. Hur känns dem? Fick precis lära mig att anatomiska bara kan ha mjukhet 3? Är dina de också? Är de mjuka nästan som naturliga? Har själv presches bakom och de är inte speciellt mjuka.
Snyggo
Kvinna ·
28 sep, 2010
Melike, Supersvårt att hitta fina. Dessa ser rätt bra ut tycker jag. Kanske lite stora men runda :)
Snyggo
Kvinna ·
28 sep, 2010
Milike, hittade denna bild , rätt fina ganska stora dock :)
Har du hittat några bilder. Supersvårt, det finns många konstiga bilder.
milike
Kvinna ·
28 sep, 2010
milike
Kvinna ·
28 sep, 2010
Anonym användare
28 sep, 2010
Snyggo
Kvinna ·
28 sep, 2010
Marina
Kvinna ·
28 sep, 2010
Tjejer, ett tips - istället för att skriva nya inlägg när ni missat att få med nåt, klicka på "redigera" på ert eget tidigare inlägg, och komplettera med det som fattades! Då blir tråden mer sammanhållen och lättare att följa - och mindre "scrollig".🙂
Marina
Kvinna ·
28 sep, 2010
FS Malmö, "Preshes" har jag aldrig hört om - är det Perthese du menar?
Visst är det möjligt att ha dem framför, men ju mjukare implantat desto större risk för rippling, så det är ju en balansgång.
Du hittar mer info om implantat och även produkt-pdf'er uppe under menyn Av intresse. :)
Anonym användare
28 sep, 2010
FS Malmö, "Preshes" har jag aldrig hört om - är det Perthese du menar?
Visst är det möjligt att ha dem framför, men ju mjukare implantat desto större risk för rippling, så det är ju en balansgång.
Du hittar mer info om implantat och även produkt-pdf'er uppe under menyn Av intresse. :)
Jo de är ju perthese jag menar haha, usel på att stava sorry. tack ska titta!
milike
Kvinna ·
29 sep, 2010
Malin88
Kvinna ·
29 sep, 2010
jag ahr sett de med 450 o de ser inte såstort ut. natasha är ju kort så därför ser de så stort ut på henne. Beror mkt på hur du är byggd. tror de blir jättebra :) man vill ju ha en skillnad med! och runda blir säkert jättebra med:)
milike
Kvinna ·
29 sep, 2010
ollie
Kvinna ·
29 sep, 2010
haha det är ingen fara :) De är super mjuka men de är PIP. PIPs anatomiska är lika mjuka som deras runda liket är typ mega mjukt. De känns som naturliga bröst när jag står upp och är betydligt mjukare än miina vänninor som har bakommuskeln och runda. Har inget att säga om Runda framför då jag aldrig känt på ett par såna :)
Mililke- ja jag skall fundera lite!! jag har inte heller hör någon förutom en tjej som tyckt att det blev för stora..
fsmalmo- jag är inte helt säker men jag tror att det bara finna i coh 3. det är för att den skall behålla formen..