Nile
Kvinna ·
27 jul, 2010
Ni som är runt 160cm långa......hur stora??
BröstförstoringGår med ristest dagligen numera ❤️ Funderar och funderar på hur mycket cc jag ska lägga in och vilken proj. Om det fnns fler här inne som är i samma storlek som mig, hur mycket tänker ni lägga in??
Jag vill ha ganska naturliga bröst och går nu runt med 2,5 dl ris, men...................jag gillar ju stora bröst och när man ändå ska operera sig kanske man lika gärna kan passa på att skaffa sig rejäla?? eller??? velar och velar....hur tänker/tänkte ni????
Mina mått: 159 cm och väger 51kg med liten A kupa idag.
Jag har läst om många som lagt in för lite och ångrat sig, vill inte välja fel🙁
Sortera efter
Nile
Kvinna ·
28 jul, 2010
Anonym användare
29 jul, 2010
Jag är 160 väger 54 och är 76 rumtom. Har lagt in 300 CC och det upplevs absolut inte som stort. Jag hade innan små urammade bröst på kanske 150 cc. Med tanke på min bredd runtom så hade jag nog lätt kunnat stoppa in 500 utan att det sett för fake ut. Men jag ville inte ha allt för stora utan bara fylla ut det som "fattades".
lajsa123
Kvinna ·
29 jul, 2010
elvira.... hur mjuka är dina ? mina är ju bara några dagar men är nyfiken på när era andras har mjuknat.
Anonym användare
29 jul, 2010
Jag är 166 cm väger mellan 57-58 kg, har höften!
Jag fylle ritne ut en A kupa i dag, jag ska sätta in MP 410 CC!
Anonym användare
29 jul, 2010
Lajsa123:
Mina är skapligt mjuka tycker jag. Fast när jag ligger på rygg är känns det som två hårda bollar som åker ut åt sidorna.
Anonym användare
29 jul, 2010
Är 163, 50kg och har 345cc. lagom på mig. hadekunnat ha 380cc utan att de hade sett sjukt ut.
Har faktiskt fått några frågor om de är fejk eller riktiga, kanske tre gånger, men vissa av mina kompisar som jag inte berättat de för har inte sagt någonting :)
Nile
Kvinna ·
29 jul, 2010
Är 163, 50kg och har 345cc. lagom på mig. hadekunnat ha 380cc utan att de hade sett sjukt ut.
Har faktiskt fått några frågor om de är fejk eller riktiga, kanske tre gånger, men vissa av mina kompisar som jag inte berättat de för har inte sagt någonting :)
Det låter lagom! Synd att du inte har några bilder, just nu letar jag bilder på Jörg bröst! Vill se så många som möjligt innan jag bestämmer mig:-)
Hur har allt gått för dig än så länge, med armhåls ärr och bakomplacering??
Nile
Kvinna ·
29 jul, 2010
Jag är 166 cm väger mellan 57-58 kg, har höften!
Jag fylle ritne ut en A kupa i dag, jag ska sätta in MP 410 CC!
Läste i en annan tråd om att du har mejlat Cosmo ang. framförplacering om bakom skulle bli "fel". Har du fått svar ännu??
Anonym användare
29 jul, 2010
Hej Liniis!
såg att du hade opererat dig på AK i Malmö och jag undrar bara om du vet om dem har både framför och bakomplacering? Jag är inne på en framförplacering med anatomiska impl.
ha det fint!
Liniis
Kvinna ·
30 jul, 2010
Hej Emmy21!
Tyvärr så vet jag inte hur dom ställer sig till framförplacering, frågade aldrig. Men maila Lotta Nilsson Möller som är patientinformatör.( Hennes mail finns på deras hemsida) Hon brukar vara ganska snabb med och svara..
Anonym användare
30 jul, 2010
Hej
Jaha okej, tack för ditt svar! :)
Anonym användare
30 jul, 2010
Nej jag har inte fått svar än!
Anonym användare
31 jul, 2010
162 cm lång, 53 kg. Väljer mellan 350cc och 375cc. 350 ser bra ut vid ristestet så då borde jag förmodligen ta 375 cc eftersom lite försvinner.
Anonym användare
01 aug, 2010
162 cm lång, 53 kg. Väljer mellan 350cc och 375cc. 350 ser bra ut vid ristestet så då borde jag förmodligen ta 375 cc eftersom lite försvinner.
vi har precis samma mått, jag har 76 cm under bröstkorgen hur mycket har du? Jag ska också ha 375 cc, så då känns det ju som man är rätt ute i alla fall :)
Anonym användare
01 aug, 2010
Alla Jörgs bröst jag har sett är så jävla snygga :) Mina också haha. Nä men otroligt nöjd faktiskt.
Skicka ett mejl med din msn så kan jag gärna skicka över några bilder. Förstår inte hur man lägger upp dem här. Har ingen energi till de haha.
Malin88
Kvinna ·
01 aug, 2010
håller med :) Tycker med jörgs bröst är superfina, håller tummarna för lika fina :) Är också nyfiken på hur dina blev fsmalmo :) säkert jättefina :)
Nile
Kvinna ·
01 aug, 2010
Alla Jörgs bröst jag har sett är så jävla snygga :) Mina också haha. Nä men otroligt nöjd faktiskt.
Skicka ett mejl med din msn så kan jag gärna skicka över några bilder. Förstår inte hur man lägger upp dem här. Har ingen energi till de haha.
Jag skickar min mejl och ser fram emot att se dina fina!!!! (har ingen msn)
Anonym användare
02 aug, 2010
Är ca 160, väger 52-53kg och har 72cm runt bröstkorgen. Hade ungefär 70a innan.
La in 450cc High profile och bakom. Och jag upplever dom inte alls som stora, utan hade lätt kunna lagt in lite till. Ingen har ens märkt det (åtminstone har ingen sagt nått) Drar 70e i Bh nu, men de märks verkligen inte.
Så ska jag göra om dom nån gång i framtiden, så ska jag nog fundera på att lägga in lite till.
Anonym användare
02 aug, 2010
har lagt upp bilder i en annan tråd, fast länkad till den andra plastik sidan. Ska försöka få tid att lägga upp dem här också men har mycket nu plus en lite unge som inte tycker om att jag sitter vid datorn haha.
Anonym användare
02 aug, 2010
Gud vad snygga bröst du har, itt resultat kommer bli hur snyggt som helst med Jörgs hjälp kan jag lova. Läste att du ville ha rätt stora. Kom ihåg att stå på dig under konsultationen med Jörg. Han är en otroligt duktig kirurg men är nog gärna förskigktig med storlekarna.
Om jag hade varit du hade jag tagit med bilderna på tjejerna i bikinin från bloggen. De ger en tydligare bild än ett naket bröst. Poängtera att du vill ha en bred bas och minst 400cc (för att få samma volym som tjejrna på bilden)
För mina 345cc är inte riktigt så stora och jag är ändå liten som sagt.
Bara lite tipps på hur jag hade gjort om jag kunnat spola tillbax tiden (trots att jag är väldigt nöjd ändå)
Lycka till :D
Räknar du med att ca 25-50cc försvinner då?