Nile
Kvinna ·
27 jul, 2010
Ni som är runt 160cm långa......hur stora??
BröstförstoringGår med ristest dagligen numera ❤️ Funderar och funderar på hur mycket cc jag ska lägga in och vilken proj. Om det fnns fler här inne som är i samma storlek som mig, hur mycket tänker ni lägga in??
Jag vill ha ganska naturliga bröst och går nu runt med 2,5 dl ris, men...................jag gillar ju stora bröst och när man ändå ska operera sig kanske man lika gärna kan passa på att skaffa sig rejäla?? eller??? velar och velar....hur tänker/tänkte ni????
Mina mått: 159 cm och väger 51kg med liten A kupa idag.
Jag har läst om många som lagt in för lite och ångrat sig, vill inte välja fel🙁
Sortera efter
Malin88
Kvinna ·
04 aug, 2010
Lecta
Kvinna ·
04 aug, 2010
Jag är 164cm, 57,kg och har 72cm runt. Jag ska lägga in 420cc High profile anatomiska.
Anonym användare
09 aug, 2010
162 cm lång, 53 kg. Väljer mellan 350cc och 375cc. 350 ser bra ut vid ristestet så då borde jag förmodligen ta 375 cc eftersom lite försvinner.
vi har precis samma mått, jag har 76 cm under bröstkorgen hur mycket har du? Jag ska också ha 375 cc, så då känns det ju som man är rätt ute i alla fall :)
Jag verkar också ha typ 76 cm. Så svårt att mäta själv! Känns bra när någon annan gör likadant. När ska du opereras?
Sukkubus
Kvinna ·
09 aug, 2010
Kolla mått i min signatur! 😉
Mina är stora, tog i lite mer än tänkt från början så jag ångrar mig inte att de är för små. Känner mig väldigt nöjd faktiskt... dock blev de lite större vid framförflytten (något större implantaten) så jag är fortfarande lite ovan med de stora vännerna. 😎
Nile
Kvinna ·
09 aug, 2010
Sukkubus: Du har jättefina bröst!!!! Det låter så stort med 535cc till en sån liten kropp, men helhetetsintrycket på dig ser skitbra ut!! Kul att det blev bättre med framfylttet👍
Sukkubus
Kvinna ·
10 aug, 2010
Sukkubus: Du har jättefina bröst!!!! Det låter så stort med 535cc till en sån liten kropp, men helhetetsintrycket på dig ser skitbra ut!! Kul att det blev bättre med framfylttet👍
Tack! 🙂
Hehe de är stoora men inte för stora, precis som jag uttryckte för kirurgen och vi verkar ha samma åsikt om vad som är just stort kontra för stort.
Emellanåt får jag för mig att de är lite för stora men påverkas nog av att min kille skojar om det om jag går utanför dörren i sommarkläder, dessutom är de bara ett par månader så jag vänjer mig nog. 😉 Jag har även investerat i flera bra sporttoppar som jag tänker ha i formella sammanhang, på jobb och andra tillfällen då jag vill vara mer diskret. Hade de varit mindre hade jag nog tänkt att jag skulle tagit större antar jag haha. Men nu tänker jag inte operera mig igen om det inte blir ett måste, de känns ju super och jag är fullt rörlig.
Naken är brösten helt fantastiska iaf, love them. 😀
5cmc
Man ·
10 aug, 2010
JAG ÄR 163CM, 55 kg, Jag har 325 cc, hade lite a innan, nu 70D.77 cm runt bröstkorgen. Tycker det är jättelagom till min kropp. Tror jag skulle känna mig "stor" med större bröst och det skulle kännas obekvämt att träna med. Tycker att det blivit väldigt symmetrisk till min övriga kropp nu. Förut tyckte jag höfterna va för breda jämfört med min spinkiga bröstkorg. Hoppas du kommer fram till något som passar dig :)
Anonym användare
11 aug, 2010
Jag är 160 cm lång, väger 67 kg.Har 80 cm runt bröstkorgen och jag la in först 430 cc HP och nu har jag ökat till 600 cc HP framför.
Nile
Kvinna ·
22 okt, 2010
Väcker upp en gamal tråd....
När jag lade upp denna tråd i somras hade jag ristest på 2,5 dl.....nu har jag 3,5 dl och ska lägga in 380Mp (Perthese)
Jag tycker att detta visar på att det gäller att förbereda sig under en längre tid inför operationen. Tänk om jag hade lagt in 250 cc!!!!Då hade jag garanterat ångrat ihjäl mig!!!
vimijo
Kvinna ·
22 okt, 2010
Samma gäller för mig. Tänkte på runt 300 i början sedan 350 och det slutade med 450 :) Och va nöjd jag är med det. Tänk om jag hade tagit 300. Vilken besvikelse :(
Malin88
Kvinna ·
22 okt, 2010
samma va för mig. när jag kollade bilder först tänkte jag högst 300! men efter ha kollat på mer o mer bilder o känt på ristestet blev de 390cc fast skulle nog vilja ha runt 450 om jag fick välja, men de är inte så stor skillnad :)
så 300 hade jag inte blivit nöjd med, tur man fick tid o känna på:)
Anonym användare
22 okt, 2010
Åhhh vilket ångest. Jag ska ju opas på måndag och jag velar som bara den. Jag valde 380 MP men tänkt om det blir för lite?
Jag är 159 cm, väger 56. Har en urammat c kupa nu. Sa att jag skulle vilja testa strl igen innan OP men det är ju inte alla strlekar som finns "inne" Vill ju inte ångra mig sen GRRRRR
Anonym användare
22 okt, 2010
Hej
Jag är 1,59 och la in 325cc high profile. Som det verkar nu ser de normalstora ut i kläder men stora naket...
Anonym användare
22 okt, 2010
Jag e 157cm LÅNG och väger 49-50kg la in 400cc och tycker de ser lagom ut
Anonym användare
23 okt, 2010
Jag är 166 cm lång, väger 58 Kg, ja la in MP 410cc i vadera!!
Hade 100 cc i egen vävnad!!
Svårt o säga hur mycket du ska lägga in ju, när man inte sätt din kropp!
Jag tycker du ska lägg in så de passar med din kropp( rumpa och höften )
De va så jag tänkte!!
Skulle först sätta in 390cc, men ville bli riktigt nöjd så ag tog en st större=)
Nile
Kvinna ·
23 okt, 2010
Butterflylady: Ja, denna beslutsångest är inget kul..och i övermorgon är det ju dax för dig...:-)
Jag är ju också 1,59 och ska lägga in 380 MP med A-kupa nu. Jag tror att jag kommer att få ett ganska natruligt utseende men kanske stort naket. (Jag är ute efter normala men inte för små)..mycket av val av implantat ligger ju i vad man är ute efter för resultat.
Emami : du skriver ju att dina ser normalstora ut i kläder men stora naket. Efersom du lade 325 high och hade B-kupa innan. Mina borde ju bli ungefär lika stora.......väntar med spänning på bilder:-)
Butterflylady: Eftersom du har C-kupa nu och lägger in 380, så borde ju dina blir ännu större än våra andra som också är 1,59 långa.........:-)
Anonym användare
23 okt, 2010
Bilder kommer ;)
Anonym användare
23 okt, 2010
Butterflylady: Ja, denna beslutsångest är inget kul..och i övermorgon är det ju dax för dig...:-)
Jag är ju också 1,59 och ska lägga in 380 MP med A-kupa nu. Jag tror att jag kommer att få ett ganska natruligt utseende men kanske stort naket. (Jag är ute efter normala men inte för små)..mycket av val av implantat ligger ju i vad man är ute efter för resultat.
Butterflylady: Eftersom du har C-kupa nu och lägger in 380, så borde ju dina blir ännu större än våra andra som också är 1,59 långa.........:-)
Mmm, sant, men jag är bara såå rädd att tycka att de blir för små sen =/ Usch, imorgon natt åker vi mot Landskrona...Håller på att städa som galning här hemma nu
Gud vad snygga bröst du har, itt resultat kommer bli hur snyggt som helst med Jörgs hjälp kan jag lova. Läste att du ville ha rätt stora. Kom ihåg att stå på dig under konsultationen med Jörg. Han är en otroligt duktig kirurg men är nog gärna förskigktig med storlekarna.
Om jag hade varit du hade jag tagit med bilderna på tjejerna i bikinin från bloggen. De ger en tydligare bild än ett naket bröst. Poängtera att du vill ha en bred bas och minst 400cc (för att få samma volym som tjejrna på bilden)
För mina 345cc är inte riktigt så stora och jag är ändå liten som sagt.
Bara lite tipps på hur jag hade gjort om jag kunnat spola tillbax tiden (trots att jag är väldigt nöjd ändå)
Lycka till :D
Om de va mig du menade :) har också hört att han ärför lite mindre bröst, men får stå på mig :) Ska ta med bikinibilder också samt nakna, så får jag se om de får plats runt 400, är bara 70 cm runt brösten, och smala axlar o höfter :/ Hade varit kul o se dina bilder :) Kan inte se bilder på PKF. Men de är säkert skitfina :P