olzon
Kvinna ·
15 feb, 2019
Nordiska Kliniken våren 2019
BröstförstoringHej!
Några fler i detta forum som ska operera sig på Nordiska Kliniken i vår?? :)
Vore kul om vi kunde samlas i denna tråd och diskutera lite om våran kommande operation eller konsultation! Själv ska jag på konsultation på Nordiska hos Mattias, har konsultation om en månad.
Någon som ska till Mattias eller någon annan på Nordiska? 😀
Sortera efter
Pari
Kvinna ·
17 feb, 2019
Pari
Kvinna ·
17 feb, 2019
Yoshi
Kvinna ·
18 feb, 2019
Vill ha ett naturligt resultat. Men tycker jag ser ganska platt ut, upptill på min 3d simulering.
Yoshi
Kvinna ·
18 feb, 2019
Härligt med denna tråd. Var på konsultation hos Patrik 12/2 och bokade op 11/3 ! Kan inte vänta! Ser fram emot! :)))
Lolitamin
Kvinna ·
18 feb, 2019
Hej! har också op i vår på Nordiska kliniken.
Patrik rekommenderade Round Demi 525cc.
Men det verkar som att dom flesta här har full i profil?
Och nu känner jag mig jätte förvirrad. :(
Hur stor är skillnaden mellan Demi och full?
Tjd7319
Kvinna ·
18 feb, 2019
Tjd7319
Kvinna ·
18 feb, 2019
Hej! har också op i vår på Nordiska kliniken.
Patrik rekommenderade Round Demi 525cc.
Men det verkar som att dom flesta här har full i profil?
Och nu känner jag mig jätte förvirrad. :(
Hur stor är skillnaden mellan Demi och full?
525cc demi har en bredd på 14cm och en höjd på 4,5cm full med 14cm bredd är 5,7cm hög och är 625cc om du vill hålla dig runt 525cc finns 550 cc full med en bredd på 13,5cm och 5,5cm hög.
Du kan hitta tabellen på motivas hemsida.
Jag har väldigt lite egen vävnad och tycker att det är snyggt med mer put, fortfarande i en naturlig form. Jag kommer därför välja den högsta profilen och låta Mattias bestämma vilken bredd som blir bäst på mig för ett naturligt resultat.
Lycka till!
Carrooons
Kvinna ·
18 feb, 2019
Lolitamin
Kvinna ·
18 feb, 2019
Vill ha ett naturligt resultat. Men tycker jag ser ganska platt ut, upptill på min 3d simulering.
Man ska inte kolla på simulering . Det stämmer inte in på hur det kommer se ut på dig. Kommer bli mer fylligt och rundare. Min simulering ser förfärlig ut.
Yoshi
Kvinna ·
18 feb, 2019
Man ska inte kolla på simulering . Det stämmer inte in på hur det kommer se ut på dig. Kommer bli mer fylligt och rundare. Min simulering ser förfärlig ut.
Mina 3D bilder ser också förfärliga ut... mitt beslut om att köra på corsé bygger lite på det. Kanske jag har lagt för stor vikt vid 3D bilderna?
Lolitamin
Kvinna ·
18 feb, 2019
Jag har ju rätt stora bröst nu men skulle vilja ha lite större. Inte gigantiska men ändå större och lite fastare liksom :) Vad kul att vi är fler som ska opereras på nordiska! Hur vill ni ha det?? 🙂Jag ska opereras av Patrik Höijer på Nordiska i April :) var på min första och enda konsultation för en vecka sedan och allt kändes så rätt. Har väntat på och sparat till detta i flera år nu så jag är så exalterad!! Räknar ner dagarna :)
Vet du vad du vill uppnå på ett ungefär?
Annie96
Kvinna ·
18 feb, 2019
nugget
Kvinna ·
18 feb, 2019
Hej hej!
Hoppar in här i tråden jag med. Har varit på konsultation på Nordiska i vår men ska inte operera mig för än i Augusti. Velar likt många andra kring storlek och put. Har på sista tiden varit inne på mini profilen eftersom jag vill ha ett naturligt resultat och vill helst inte att det ska gå att se att de är förstorade. Men det kanske demi också funkar bra för? Tufft beslut det här!
olzon
Kvinna ·
19 feb, 2019
Så härligt med denna tråd! Ska bli kul! Jag var på konsultation 12/2 :) Bokade OP den 11 Mars! Ser fram emot!! :)))
olzon
Kvinna ·
19 feb, 2019
Mina 3D bilder ser också förfärliga ut... mitt beslut om att köra på corsé bygger lite på det. Kanske jag har lagt för stor vikt vid 3D bilderna?
Det kanske jag också gör. Mina ser så små ut på simuleringen men blir självklar mycket fylligare i verkligheten gör mig rädd eftersom 550 låter stort för mig.
Pitbull
Kvinna ·
19 feb, 2019
Esteten
Kvinna ·
19 feb, 2019
Linnsa
Kvinna ·
19 feb, 2019
Yoshi
Kvinna ·
19 feb, 2019
Kolla mina bilder, har både förebild, efterbilder samt 3D-simulering som ser hemskt ut, höll nästan på att avboka allt men läste sen här att man inte skall kolla så mycket på dem. Verkar som Patrik är bättre på att meddela patienter det än Mattias som inte sa något om att det inte var vad jag behövde förvänta mig.
Du och jag har även ganska samma förutsättningar så kan du se hur mina 500CC full blev (Mattias rådde starkt emot corsé även om jag också var sugen på det efter bilderna för att med så tunn hud/lite fett så riskerar man att kanterna blir väldigt synliga om jag förstådd det rätt)
Jag önskar jag aldrig ens fått se 3D-bilderna.
Yoshi
Kvinna ·
19 feb, 2019
Hej! Jag var på konsultation hos Patrik den 13/3, och kommer att opereras den 3/4. Blev väldigt bra bemött av alla där och känner mig trygg i mitt val av klinik och kirurg. Nu är jag mest nervös inför narkosen (första gången jag blir sövd).