Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
olzon profilbild

olzon

Kvinna ·

15 feb, 2019

Nordiska Kliniken våren 2019

Bröstförstoring

Hej!

Några fler i detta forum som ska operera sig på Nordiska Kliniken i vår?? :)

Vore kul om vi kunde samlas i denna tråd och diskutera lite om våran kommande operation eller konsultation! Själv ska jag på konsultation på Nordiska hos Mattias, har konsultation om en månad.

Någon som ska till Mattias eller någon annan på Nordiska? 😀

123

Sortera efter

Mmsmem

Kvinna ·

22 maj, 2019

sannisen skrev:

När opereras du Olzon? Jag gör min operation nu på torsdag!! Aaah.. Det känns jättepirrigt och nervöst. Jag har valt 375cc! Ska redan nu försöka förbereda så mycket som möjligt, tex handla och göra matlådor. Antar att jag inte kommer orka stå och laga mat sen efter operationen.

Lycka till, jag har tänkt välja samma som dig och har Patrik som utför. Ska du ha runda eller ergomix?
Gilla

olzon

Kvinna ·

03 sep, 2019

Mmsmem skrev:

sannisen skrev:

När opereras du Olzon? Jag gör min operation nu på torsdag!! Aaah.. Det känns jättepirrigt och nervöst. Jag har valt 375cc! Ska redan nu försöka förbereda så mycket som möjligt, tex handla och göra matlådor. Antar att jag inte kommer orka stå och laga mat sen efter operationen.

Lycka till, jag har tänkt välja samma som dig och har Patrik som utför. Ska du ha runda eller ergomix?

Vilka implantat blev det? :D
Gilla

Heja123

Kvinna ·

04 sep, 2019

Ni som opererade er i våras, är ni nöjda med resultatet? Har bokat op. i oktober!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem