olzon
Kvinna ·
15 feb, 2019
Nordiska Kliniken våren 2019
BröstförstoringHej!
Några fler i detta forum som ska operera sig på Nordiska Kliniken i vår?? :)
Vore kul om vi kunde samlas i denna tråd och diskutera lite om våran kommande operation eller konsultation! Själv ska jag på konsultation på Nordiska hos Mattias, har konsultation om en månad.
Någon som ska till Mattias eller någon annan på Nordiska? 😀
Sortera efter
Mariaspång
Kvinna ·
26 apr, 2019
Mmsmem
Kvinna ·
26 apr, 2019
Pixa
Kvinna ·
01 maj, 2019
Hej ni som redan opererats. En fråga som dök upp. Får man önska färg (svart eller vit) på stödbh och den andra? Har så många små saker som dyker upp så här på kvällen.
Mattipatti
Kvinna ·
02 maj, 2019
Allting har gått jättebra me har inte riktigt vant mig än att jag har bröst och att det inte är helt platt där framme. Hade som mest ont andra och tredje dagen tycker jag sen har det gått bra. Världens bästa beslut att operera mig och Mattias är min ängel!!! Fråga om ni undrar nått:D
Anonym användare
02 maj, 2019
Pinkleopard
Kvinna ·
03 maj, 2019
Mariaspång
Kvinna ·
04 maj, 2019
Mariaspång - Hur funkade det för dig att ha telefonkonsultation och sedan "riktig" på opdagen? Jag funderar nämligen på samma då jag bor långt ifrån kliniken. Upplevde du det som att Patrik kunde bedöma dina bilder och önskemål på ett bra sätt, eller sa han någon annorlunda när du var där irl? Och upplevde du inte stress eller dylikt över att det kunde bli ett förhastat beslut av att känna och klämma på implantatet samt välja storlek samma dag? Eller är det kanske snarare en fördel att inte ha möjligheten att vela lika mycket?
Om någon av er andra tänker i samma banor får ni gärna säga vad ni tycker.
Mariaspång
Kvinna ·
04 maj, 2019
Tjejer,
Här är en till som ska opereras den 29/5 hos Patrik. Har fått Ergonomix 320 eller 340 cc, demi rekommenderat då jag har en bred bröstkorg och axlar men vill inte att det blir för ”putigt” så överväger mini - någon som stått inför samma val? Har inte fött barn ännu så kanske lika bra att ta lite i överkant på storleken?
Pinkleopard
Kvinna ·
04 maj, 2019
Mariaspång
Kvinna ·
05 maj, 2019
Tack snälla för svaret, jag är ju kortare än dig, väger lika mycket så resultatet borde det inte bli helt olikt från ditt resultat:) kanske lika bra att tänka långsiktigt som du säger - jobbigt att behöva göra om efter 5-10 år..
Ekbröst
Kvinna ·
05 maj, 2019
Tack snälla för svaret, jag är ju kortare än dig, väger lika mycket så resultatet borde det inte bli helt olikt från ditt resultat:) kanske lika bra att tänka långsiktigt som du säger - jobbigt att behöva göra om efter 5-10 år..
Ja men precis! Blir du snart silvermedlem kan du se bilderna jag lagt ut på mina. Visserligen nygjord men då får man kanske en idé om hur det kan se ut :)
Pinkleopard
Kvinna ·
05 maj, 2019
Mmsmem
Kvinna ·
06 maj, 2019
Ja men precis! Blir du snart silvermedlem kan du se bilderna jag lagt ut på mina. Visserligen nygjord men då får man kanske en idé om hur det kan se ut :)
Mariaa
Kvinna ·
06 maj, 2019
Mariaspång
Kvinna ·
08 maj, 2019
Herregud vad snygga dina bröst blev. Och dem gjorde du bara för 1,5 vecka sedan? Good job bästa Patrik!!
sannisen
Kvinna ·
10 maj, 2019
olzon
Kvinna ·
12 maj, 2019
Mmsmem
Kvinna ·
13 maj, 2019
sannisen
Kvinna ·
19 maj, 2019
Ciara
Kvinna ·
21 maj, 2019
Hej jag funderar på denna klinik men de är långt att åka för en konsultation men ja gillar resultat av bröst operationerna de gjort och de verkar lyssna på hur man vill ha sina bröst, många pratar gott om kliniken också.