lisa82
Kvinna ·
21 maj, 2011
*Nya bilder* Byte från 345 till 500cc
BröstförstoringSå nu har jag äntligen gjort min omoperation samt ärrkorrigering och det känns så bra, är verkligen supernöjd. Har inte haft det minsta ont denna gång och konstigt nog är jag fullt rörlig... Men försöker att ta det lugn ändå.
Här kommer lite bilder... vad tycks? Hade tidigare gjort lyft samt lagt in 345 cc. Har nu 500cc...
De två första bilderna är på de "gamla" brösten.
Sortera efter
Opticruise
Kvinna ·
21 maj, 2011
Anonym användare
21 maj, 2011
Verkligen snygga, grattis!
Anonym användare
21 maj, 2011
Snacka om snygga !! Ska själv lägga in 550 eller kanske 600💡
lisa82
Kvinna ·
21 maj, 2011
Åå tack =) vad gulliga ni är... är faktiskt supernöjd... med tanke på att man från början inte hade det bästa förutsättningarna och har gjort lyft och så...
Man blir lätt blind faktiskt... tycker inte att de är speciellt stora faktiskt. Calle tyckte t om att jag var knäpp =) Men däremot känns det som att de blir större för varje dag som går...
Anonym användare
21 maj, 2011
Åååh, du har ju skitfina bröst, med mycket underpool! Precis som jag älskar det och vill ha själv 😀
tjo
Kvinna ·
22 maj, 2011
Åh, ser jätte bra ut! Calle ska få göra mina imorgon..
Hehe, så han tyckte du va knäpp!? 💋 Han är inte den som håller inne med vad han tycker o tänker! Han är nog en rätt kul prick.
Men verkligen, jättefina tuttar!👍
tinkerbell1
Kvinna ·
22 maj, 2011
Skitsnygga verkligen!
sassy
Kvinna ·
22 maj, 2011
Skitsnygga!!! GRATTIS :)
måste bara få fråga, varför bytte du? känndes dina förra väldigt små lr? jag velar nämnligen mellan 380 och 440... Livrädd att 440 ska bli för stort dock :-/
Angelica
Kvinna ·
22 maj, 2011
Kalas fina!!
lisa82
Kvinna ·
22 maj, 2011
Skitsnygga verkligen!
Tack så mycket =)
lisa82
Kvinna ·
22 maj, 2011
Åååh, du har ju skitfina bröst, med mycket underpool! Precis som jag älskar det och vill ha själv 😀
Åå tack =) Tycker själv att det är snyggt med mer underpool... men dock tyckte jag att jag hade för mycket på mina förra... så hoppas det blir lite mindre nu. Hade nämligen problem med att bröstvårtorna ploppade ut från bhn...
lisa82
Kvinna ·
22 maj, 2011
Åh, ser jätte bra ut! Calle ska få göra mina imorgon..
Hehe, så han tyckte du va knäpp!? 💋 Han är inte den som håller inne med vad han tycker o tänker! Han är nog en rätt kul prick.
Men verkligen, jättefina tuttar!👍
Aa han är rätt rolig av sig =)
Tack snälla... Hoppas du blir nöjd med dina och lycka till =)
lisa82
Kvinna ·
22 maj, 2011
Skitsnygga!!! GRATTIS :)
måste bara få fråga, varför bytte du? känndes dina förra väldigt små lr? jag velar nämnligen mellan 380 och 440... Livrädd att 440 ska bli för stort dock :-/
Tack =) eftersom jag ändå skulle korra så passade jag på att byta till större... tyckte inte att de förra va så små men ville ändå ha större.. man blir ju lite blind..
Kör på det större tycker jag =)
lisa82
Kvinna ·
22 maj, 2011
Kalas fina!!
Tack =)
tinkerbell1
Kvinna ·
22 maj, 2011
Skitsnygga verkligen!
Tack så mycket =)
La precis upp en tråd med mina bröst som fyller 3v nu, och jag känner mig verkligen i miniklubben=))))😛 trodde inte jag gillade så stora men har upptäckt att jag gör det..man är ju knas o är man inte det så blir man det härinne på pof=)*S*
Lovcas
Kvinna ·
22 maj, 2011
Jätte snygga!! Grattis :D
lisa82
Kvinna ·
22 maj, 2011
Skitsnygga verkligen!
Tack så mycket =)
La precis upp en tråd med mina bröst som fyller 3v nu, och jag känner mig verkligen i miniklubben=))))😛 trodde inte jag gillade så stora men har upptäckt att jag gör det..man är ju knas o är man inte det så blir man det härinne på pof=)*S*
jag tycker dina bröst är superfina och inte alls små =) och visst blir man knäpp av att hänga här.. min sambo blir galen på mig och han sa att nu när du väl ha gjort brösten en gång till så måste du radera dina användare här =)
lisa82
Kvinna ·
22 maj, 2011
Jätte snygga!! Grattis :D
Tack så mkt =)
Patte85
Kvinna ·
22 maj, 2011
super snygga! jag blev så glad när jag läste denna tråden, då jag själva skall göra en om op. i över morgon, skall byta upp mig från 500cc till 800cc, blev så glad och lugn när jag läste att du inte haft ont :) hoppas det blir det samma för mig.
lisa82
Kvinna ·
22 maj, 2011
super snygga! jag blev så glad när jag läste denna tråden, då jag själva skall göra en om op. i över morgon, skall byta upp mig från 500cc till 800cc, blev så glad och lugn när jag läste att du inte haft ont :) hoppas det blir det samma för mig.
Tack =) Vi får hoppas på att du mår bra efter din operation.. Sköterskorna tyckte att det var helt otroligt att jag inte hade ont. Har t om sluppit att äta värktabletter efter.
Hur kommer det sig att du byter till 800cc? Spännande och lycka till =)
Tittade på dina bilder och måste verkligen säga att du ha skitsnygga och stora bröst redan nu =) såg att dina blev mer bolliga med tiden, stämmer det?? Hoppas nämligen att mina blir lite mer bolliga... vi hade ganska lika mellanrum också. Hur har ditt blivit med tiden? mindre el större? tycke nämligen att mitt är ett aninge för tätt...