lisa82
Kvinna ·
21 maj, 2011
*Nya bilder* Byte från 345 till 500cc
BröstförstoringSå nu har jag äntligen gjort min omoperation samt ärrkorrigering och det känns så bra, är verkligen supernöjd. Har inte haft det minsta ont denna gång och konstigt nog är jag fullt rörlig... Men försöker att ta det lugn ändå.
Här kommer lite bilder... vad tycks? Hade tidigare gjort lyft samt lagt in 345 cc. Har nu 500cc...
De två första bilderna är på de "gamla" brösten.
Sortera efter
lisa82
Kvinna ·
23 maj, 2011
Patte85
Kvinna ·
26 maj, 2011
gloa
Kvinna ·
26 maj, 2011
Ursnygga! (Tyckte iofs att de var snygga redan innan också!) 😀
Har du fortfarande framför?
lisa82
Kvinna ·
26 maj, 2011
Anonym användare
26 maj, 2011
Put betyder hur mycket brösten putar ut från kroppen liksom. Ett litet put sticker inte ut så mycket i profil, medan en high profile, eller ultra high profile sticker ut desto mer från kroppen! :)
lisa82
Kvinna ·
26 maj, 2011
hej!
Jo jag känner mej nöjd faktiskt. Känns verkligen skönt att äntligen gjort det =)
förklaringen på put har du ovan... =)
guttan08
Kvinna ·
26 maj, 2011
Så nu har jag äntligen gjort min omoperation samt ärrkorrigering och det känns så bra, är verkligen supernöjd. Har inte haft det minsta ont denna gång och konstigt nog är jag fullt rörlig... Men försöker att ta det lugn ändå.
Här kommer lite bilder... vad tycks? Hade tidigare gjort lyft samt lagt in 345 cc. Har nu 500cc...
De två första bilderna är på de "gamla" brösten.
Men vilka fina bröst du har!! Grattis!!! Är det okey om jag visar min kirurg bilderna på dina bröst? Ska operera mig hos Gunnar Kratz den 10 juni och jag gillar verkligen dina bröst 🙂
Anonym användare
26 maj, 2011
Har du bakom muskeln? Kom brösten upp mer nu när du bytt till större?? men vart de mer fylligt upp till :)
lisa82
Kvinna ·
26 maj, 2011
Men vilka fina bröst du har!! Grattis!!! Är det okey om jag visar min kirurg bilderna på dina bröst? Ska operera mig hos Gunnar Kratz den 10 juni och jag gillar verkligen dina bröst 🙂
tack snälla... är supernöjd=)
Helt ok att visa bilder. Lycka till =)
lisa82
Kvinna ·
26 maj, 2011
tack snälla... är supernöjd=)
Helt ok att visa bilder. Lycka till =)
lisa82
Kvinna ·
26 maj, 2011
Har du bakom muskeln? Kom brösten upp mer nu när du bytt till större?? men vart de mer fylligt upp till :)
jag har framför och det vart mera fylligt upptill nu när jag har bytt storlek =)
pandora89
Kvinna ·
27 maj, 2011
Verkligen hur snygga som helst! Hur breda är dina implantat? Och hur stora bröst hade du innan din första OP?
Jag har lagt in 430 cc men var praktiskt taget helt platt innan, och skulle gärna ha större än vad jag har nu. Dina ser ut precis som jag skulle vilja ha mina! 70 cc gör nog ingen skillnad direkt så måste nog gå upp mer... Men skulle vara jättetacksam om du berättade hur du hade innan :)
lisa82
Kvinna ·
28 maj, 2011
Verkligen hur snygga som helst! Hur breda är dina implantat? Och hur stora bröst hade du innan din första OP?
Jag har lagt in 430 cc men var praktiskt taget helt platt innan, och skulle gärna ha större än vad jag har nu. Dina ser ut precis som jag skulle vilja ha mina! 70 cc gör nog ingen skillnad direkt så måste nog gå upp mer... Men skulle vara jättetacksam om du berättade hur du hade innan :)
tack snälla du =)
Jag hade en 75 b innan. Urammad och lite häng men jag har ju gjort lyft oxå. Har tyvärr ingen förebild på denna dator. Bröstbredden på min dåvårande bröst var iaf mellan 12,5cm - 13cm om jag inte minns fel och implantatet har en bredd på 13,2 cm.
sen beror det ju så mkt på hur man ser ut i kroppen oxå...
pandora89
Kvinna ·
28 maj, 2011
Tinglan
Kvinna ·
28 maj, 2011
Tycker att de var toksnygga med 345 - och ännu snyggare nu! :-)
Lycka till med läkningen, verkar ju ha börjat bra!
lisa82
Kvinna ·
28 maj, 2011
Jo men lite så är det... Fast jag gillar ju bolligheten oxå =)
Kollade på dina bilder och jag tycker att du ska vara helnöjd, supersnygga.. vi kan byta om du vill, haha =)
Om jag inte minns fel så låg putet på 5,4 cm
lisa82
Kvinna ·
28 maj, 2011
Tycker att de var toksnygga med 345 - och ännu snyggare nu! :-)
Lycka till med läkningen, verkar ju ha börjat bra!
Tack snälla=)
fast de var inte så snygga med 345cc eller höger va fint men inte vänster, var svårt att få till bra bilder som visade problemet med vänster bröst.
känns som att läkningen går framåt, redan efter ett par dar efter förra operation varade det tokmycket och det gör det inte änsålänge så jag håller tummarna att det blir bra denna gång.
pandora89
Kvinna ·
28 maj, 2011
Haha gärna för mig :D Typiskt man aldrig riktigt kan få precis som man vill :) Dina ser så naturligt stora och fina ut! Mitt put är 6,0 cm, 12 cm breda implantat men 12,5 cm höga. Gör jag om blir det definitivt bredare implantat. Vad jag hittat enligt produktbroschyrer från mentor och perthese verkar det inte finna så många implantat som är bredare än 6,2 cm.
Verkligen helsnygga iallafall, du ska vara jättenöjd! Tack för dina svar iallafall :)
Gick denna operation lättare? Alltså mindre smärta osv? :)
Superfina! Min tur i slutet av veckan.. Blir 650 cc :)
Tack =)
Då är det dags snart.. spännande =)
Lycka till!!