Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lisa82 profilbild

lisa82

Kvinna ·

21 maj, 2011

*Nya bilder* Byte från 345 till 500cc

Bröstförstoring

Så nu har jag äntligen gjort min omoperation samt ärrkorrigering och det känns så bra, är verkligen supernöjd. Har inte haft det minsta ont denna gång och konstigt nog är jag fullt rörlig... Men försöker att ta det lugn ändå.

Här kommer lite bilder... vad tycks? Hade tidigare gjort lyft samt lagt in 345 cc. Har nu 500cc...

De två första bilderna är på de "gamla" brösten.

58

Sortera efter

Anonym användare

22 maj, 2011

Jag ska också opas av Michael. Är du nöjd med resultatet? :) Var han något skeptisk mot dina 500cc? :)

Gilla

lisa82

Kvinna ·

22 maj, 2011

eellinor skrev:

Jag ska också opas av Michael. Är du nöjd med resultatet? :) Var han något skeptisk mot dina 500cc? :)

Denna gång opades jag av Calle då Michael är sjukskriven. Men tanken var från början att jag skulle omoperaras av Michael och ja han var lite skeptiskt mot 500cc men han var inte svår övertalad =) Jag är än sålänge supernöjd =)

Gilla

Anonym användare

22 maj, 2011

Aha, så du bytte pga av det 😛 Men det var ju bra om han var lätt att övertala hhah för jag vill ju ha typ 460cc och det är ju rätt stort när det gäller honom!

Gilla

Anonym användare

22 maj, 2011

Hej.. synd jag bara kan se profil bilden. men ser jätte snygga ut.

märker du att det blivit synlig skillnad på storleken? även fast de e nygjorda?

ska me öka ca 150cc nu på onsdag å vill ju ha skillnad och oxå ärrkorr.

fick tyvärr inte lägga in mer än 450 från 310 men hoppas på skillnad ändå.

Gilla

lisa82

Kvinna ·

22 maj, 2011

eellinor skrev:

Aha, så du bytte pga av det 😛 Men det var ju bra om han var lätt att övertala hhah för jag vill ju ha typ 460cc och det är ju rätt stort när det gäller honom!

Ja precis... kände i princip hela tiden att jag ville ha större. Gjorde ju omop 2 1/2 år efter första operationen. Han var inte alls svår att övertala så du behöver nog inte oroa dej =)

Gilla

lisa82

Kvinna ·

22 maj, 2011

_Frida_ skrev:

Hej.. synd jag bara kan se profil bilden. men ser jätte snygga ut.

märker du att det blivit synlig skillnad på storleken? även fast de e nygjorda?

ska me öka ca 150cc nu på onsdag å vill ju ha skillnad och oxå ärrkorr.

fick tyvärr inte lägga in mer än 450 från 310 men hoppas på skillnad ändå.

Hej!

Tack =)

Okej vad synd... går ganska fort att få silver medlemskap bara man ligger i och skriver =)

Jag ser ganska stor skillnad, inte jätte... mest i profil faktiskt och det var ju det jag ville =) men när jag kollar tillbaka hur mina nya 345cc såg ut då och hur dessa 500cc ser ut nu så är det jättestor skillnad. 

Kan tänka mig att det blir ungefär en bh storlek upp. Hade 70E och tror jag hamnar på 70F...

Så jag tror absolut att du kommer att se skillnad men sen beror det ju på hur stora du vill ha. Hoppas du blir nöjd iaf =)

Gilla

Anonym användare

22 maj, 2011

konstigt för har skrivit i massa inlägg å även startat trådar.

jag vill egentligen ha rätt stor skillnad, men får väl töja ut huden lite i taget.

och kanske det räcker med 450, ville ju ha 500cc så inte jättestor skillnad.

är 171cm lång 55kg  70Dnu

Gilla

lisa82

Kvinna ·

22 maj, 2011

_Frida_ skrev:

konstigt för har skrivit i massa inlägg å även startat trådar.

jag vill egentligen ha rätt stor skillnad, men får väl töja ut huden lite i taget.

och kanske det räcker med 450, ville ju ha 500cc så inte jättestor skillnad.

är 171cm lång 55kg  70Dnu

Ja det var konstigt.. brukar gå fortare om man själv lägger ut bilder. Annars maila marina här på forumet som har hand om det.

Om du vill ha stor skillnad så kanske du borde lägga in ännu mera men om det inte går blir det klurigt =( Men tror ändå absolut att det kommer bli en synlig skillnad. Du är så smal (om jag kollar dina mått) oxå =)

Gilla

Anonym användare

22 maj, 2011

Verkligen suupersnyggt!!! :) Grattis!!!

Gilla

lisa82

Kvinna ·

22 maj, 2011

flisan skrev:

Verkligen suupersnyggt!!! :) Grattis!!!

Åå tack =) blir så glad... 

Gilla

Anonym användare

22 maj, 2011

tack.. får hoppas det.. mm har typ 70cm under brösten å inget underhudsfett. (på överkroppen iaf) haha

vad hade du för storlek innan första op? jävligt snygga blev de.

Gilla

lisa82

Kvinna ·

22 maj, 2011

Tack =)

Jag hade 75B/70C...

Gilla

Anonym användare

22 maj, 2011

det förklara saken. att de ser så stora ut.

Gilla

lisa82

Kvinna ·

22 maj, 2011

_Frida_ skrev:

det förklara saken. att de ser så stora ut.

Haha tycker du??? tycker inte att de är sååå stora =)

Hade väl lite bröst innan, dock urammade men var ju inte helt platt.. 

Gilla

Patte85

Kvinna ·

22 maj, 2011

Tack så mycket Lisa ! Anledningen till att jag vill byta till större är att, jag vill att dem skall se lika stora ut som när jag har en vaderad Puch up bh, vill att dem skall vara stora och fina men med bara en spets bh utan vadering! :) Ja dem har blivigt mera bolliga, beror nog mycket på att jag gått ner 8 kg sedan op. Nr1, så klyftan är mer synlig och dem ser ut som 2 bollar vilket jag älskar! Vad var anledningen till att du bytade upp dig förutom din kor?
Gilla

Anonym användare

22 maj, 2011

Superfina! Min tur i slutet av veckan.. Blir 650 cc :)

Gilla

Patte85

Kvinna ·

22 maj, 2011

LoLita2011 hur mycket har du nu?
Gilla

Anonym användare

22 maj, 2011

150-200 cc egen vävnad. Har inga implantat. Men om fyra dagar har jag :)
Tänkte ta 700 men kom ner på jorden ;-)

Gilla

Patte85

Kvinna ·

22 maj, 2011

Okej! Hehe vad menar du med kom ner på jorden? Att då ångrade dig för att det blir för stort! Om det var det du menade så är ju inte 50cc någon märkbar skillnad :)
Gilla

lisa82

Kvinna ·

23 maj, 2011

Patte85 skrev:
Tack så mycket Lisa ! Anledningen till att jag vill byta till större är att, jag vill att dem skall se lika stora ut som när jag har en vaderad Puch up bh, vill att dem skall vara stora och fina men med bara en spets bh utan vadering! :) Ja dem har blivigt mera bolliga, beror nog mycket på att jag gått ner 8 kg sedan op. Nr1, så klyftan är mer synlig och dem ser ut som 2 bollar vilket jag älskar! Vad var anledningen till att du bytade upp dig förutom din kor?

okej, då förstår jag.. ska ju oxå ner lite mera. Helst 4 kg till, jobbar på det =) 

Anledningen till att jag bytte var precis samma som dej. Plus att jag störde mig på att jag knappt hade något put.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem