Josefingr
Kvinna ·
18 mar, 2019
OP i mars 2019, hur mår ni?
BröstförstoringHade OP på proforma i mars 13/3 hos Örjan Gribbe. La in 375cc vänster & 400cc höger. Känns som jag mår oförskämt bra. Hade dag 3 lite ondare att ta mig upp. Annars har det spänt & stramat lite. Klarat mig på 2-4 alvedon per dygn. bröstgympan går bra! Tycker nu det börjar göra lite ondare i såren/ärren där dem bökat. Hur mår ni andra? Snart fyller dem 1 vecka! Hurra! :-)
Sortera efter
Minilelle
Kvinna ·
29 mar, 2019
Pari
Kvinna ·
29 mar, 2019
Apelsin
Kvinna ·
29 mar, 2019
Känns bättre dag två! Och har fått se dem nu och de var mycket finare än jag trott de skulle va så här tidigt! :O Har nog mer ont i ryggen efter natten. Har ryggproblem sedan innan och det gör så ont att ligga på rygg :( Har någon tips på hur man kan sova?
Allekarro
Kvinna ·
30 mar, 2019
Apelsin
Kvinna ·
30 mar, 2019
Vaknar upp och har jätteont idag, hade även sjunkit ner från sittande ställning till liggande och det var verkligen inte kul. Jättesvårt att sätta sig upp själv utan att använda bröstmuskler men nu har jag tagit mig till min fåtölj och fått i mig smärtstillande. Hoppas verkligen den värsta smärtan går över till på måndag... hade planerat att återgå till livet egentligen.
När jag blev hämtad igår av min sambo på kliniken fick han bära min väska och jacka. Kan inte lyfta min macbook, en tekopp eller sträcka mig efter saker. Personligen hade jag nog inte klarat att dra en liten kabinväska ens nu dag tre faktiskt, men det är väl olika! Kanske om det är en sån med fyra hjul så man kan putta på den i stället för att dra ifall det gör ont!
Allekarro
Kvinna ·
30 mar, 2019
Snöflinga123
Kvinna ·
30 mar, 2019
Minilelle
Kvinna ·
31 mar, 2019
Snöflinga123
Kvinna ·
31 mar, 2019
Minilelle
Kvinna ·
31 mar, 2019
Snöflinga123
Kvinna ·
31 mar, 2019
M-karlsson
Kvinna ·
31 mar, 2019
Jag har bakomplacering. La precis upp en ny bild i mitt galleri från idag :)
Minilelle
Kvinna ·
31 mar, 2019
Snöflinga123
Kvinna ·
01 apr, 2019
Josefingr
Kvinna ·
09 apr, 2019
Lolitamin
Kvinna ·
09 apr, 2019
Snöflinga123
Kvinna ·
09 apr, 2019
lovvan
Kvinna ·
10 apr, 2019
Autumn
Kvinna ·
10 apr, 2019
Jag känner mig nästan som vanligt, saknar träningen också. Har börjat köra lite power walks istället för vanliga löprundan, jag får hindra mig från att börja småjogga när jag är ute och går :) Ska ha sport-bh dagtid i två veckor till, sover utan bh på nätterna vilket är skönt men var lite ovant i början. Det känns alltid lite läskigt att gå runt utan bh tycker jag, jag vill typ hålla om brösten med armen då.
Har köpt två vanliga bh-ar utan bygel som jag får börja ha om två veckor. Det är otroligt svårt att hitta bh-ar som passar. Dels är ju brösten rätt hårda fortfarande vilket gör dem hyfsat oformbara och sen är det så svårt med storleken. I vissa modeller sitter 75 B jättesnyggt och andra modeller känns det knappt som att halva bröstet får plats i den storleken och till och med 75 C känns tight. Så det är mycket beställande, provande och returnerande av BH-ar nu för min del.
Snöflinga123
Kvinna ·
10 apr, 2019
Opererades den 12/3 på proforma av örjan. Hade min op bh tills jag tog bort stygnen i måndags. Sköterskan sa att den va för lös att jag måste ha en stadigare sportbh på dagarna någrs veckor till och så kunde jag sova med den vi fick från kliniken. Verkar va så olika för alla men jag vågade inte va utan innan jag tagit bort stygnen.
Är min andra op bytte ut implantaten till större och korrade en kapselbildning. Mådde förv9nansvärt bra jämfört med första op .. men har haft ont i dom inre stygnen som kunde ta lite tid att läka tydligen. Nu är det nöstan helt borta, glömmer bort att jag inte får lyfta tugnt osv