Josefingr
Kvinna ·
18 mar, 2019
OP i mars 2019, hur mår ni?
BröstförstoringHade OP på proforma i mars 13/3 hos Örjan Gribbe. La in 375cc vänster & 400cc höger. Känns som jag mår oförskämt bra. Hade dag 3 lite ondare att ta mig upp. Annars har det spänt & stramat lite. Klarat mig på 2-4 alvedon per dygn. bröstgympan går bra! Tycker nu det börjar göra lite ondare i såren/ärren där dem bökat. Hur mår ni andra? Snart fyller dem 1 vecka! Hurra! :-)
Sortera efter
Autumn
Kvinna ·
11 apr, 2019
Flippan
Kvinna ·
11 apr, 2019
Snöflinga123
Kvinna ·
11 apr, 2019
Autumn
Kvinna ·
14 apr, 2019
Tack för tips Autumn! Jag tycker också Lindex har haft finast hittills. Jag har mätt mig själv hemma med måttband och kollat upp på en bh-site jag hittade och enligt den är jag 75 B men när jag provar några gamla 75 B-bhar jag har här hemma så är de på tok för små. Minsta lilla fyllning i BH:n tycker jag gör att de inte passar alls, kanske för att mina bröst är så fasta än så länge. Men det är ett kärt besvär, att överhuvudtaget ha bröst som man kan fylla ut några kupor med tycker jag är underbart!
Minilelle
Kvinna ·
18 apr, 2019
Flippan
Kvinna ·
19 apr, 2019
Minilelle
Kvinna ·
19 apr, 2019
Jag beställde en bikini på Ellos. Den kostade bara 149:- så jag tänkte ha den i reserv men blev positivt överraskad. Bra passform och stöd utan bygel och snyggare än en sport-BH. Lizette heter modellen!
Flippan
Kvinna ·
19 apr, 2019
Jag beställde en bikini på Ellos. Den kostade bara 149:- så jag tänkte ha den i reserv men blev positivt överraskad. Bra passform och stöd utan bygel och snyggare än en sport-BH. Lizette heter modellen!
Åh tack :))) va inne å kollade men fanns inte i min storlek.. typiskt, hur ä storleken? Vågar ja ta en mindre eller en större tro??
Minilelle
Kvinna ·
24 apr, 2019
Minilelle
Kvinna ·
18 jun, 2019
Autumn
Kvinna ·
23 jun, 2019
Hur mår alla annars? :) över tre månader sedan min operation nu och allt bara flyter på ännu :) inga besvär, ärren är fina och brösten symmetriska och mjuknat mycket :)
Köpte en bygelfri bh på Lindex nu som är jätte skön, ger ett bra stöd också =D
Tänk va tiden går iaf så här i efterhand, innan va de så jobbigt att vänta på op dagen å nu ä allt klart å känns naturligt :)
Minilelle
Kvinna ·
24 jun, 2019
Snöflinga123
Kvinna ·
24 jun, 2019
Autumn tack för tips! Gick du till typ Twilfit då eller annan stans? Det enda jag tänker är att brösten kommer att förändras, mjukna och sjunka och att storleken kanske ändras då med? Vad har du för storlek?