Vårblomma
Kvinna ·
23 mar, 2020
Operation april 2020
BröstförstoringKan inte se att någon tråd finns för oss som ska opereras i april. Jag ska opereras på Nordiska av Mattias Elmér 8/4. Var på konsultation 20/3 och kände mig så trygg med honom att jag direkt bokade operation första lediga tid trots att jag inte vet vilken storlek jag ska välja :) Han var tydlig med att jag inte behöver bestämma mig förrän operationsdagen, känns skönt att kunna vela lite fram och tillbaka ett par veckor till :D
Sortera efter
Briannah
Kvinna ·
13 maj, 2020
Knasen
Kvinna ·
14 maj, 2020
Briannah
Kvinna ·
14 maj, 2020
Eva74
Kvinna ·
14 maj, 2020
Och nej, tålde verkligen inte silicontejp heller. Sista utvägen är att prova med ärrstift. Annars får jag hoppas att ären blir så bra de kan ändå. :)
hejisj
Kvinna ·
14 maj, 2020
Briannah
Kvinna ·
14 maj, 2020
Och nej, tålde verkligen inte silicontejp heller. Sista utvägen är att prova med ärrstift. Annars får jag hoppas att ären blir så bra de kan ändå. :)
Nej vad tråkigt, lycka till med stiftet. (Jag läste om en tjej med samma problem som hade testat silikontejpen igen efter några dagar och då hade det gått bra)
I helgen ska jag byta tejp för första gången på mig själv, funderar på hur jag ska lyckas med ryggen? Ska testa själv, annars sa Chris att jag kunde komma dit så hjälper dom mig. Så fantastiskt med en klinik som ger 100% service :)
Briannah
Kvinna ·
24 maj, 2020
Brinnah..du skriver att du är 47 år..
Funderar på att du lagt inplantat..
Vad händer längre fram? Kommer du få åtgärda el byta ut senare i livet eller behöver du inte göta något all lämgre fram?
Menar..håller det resten av livet...?