Välkommen till nya Plastikoperationsforum
1xxx1 profilbild

1xxx1

Kvinna ·

04 mar, 2023

Operation april/maj/juni 2023

Bröstförstoring

Hej. Tänker att vi startar en tråd för oss som har OP i april/maj/juni. Ju fler vi är ju mer pepp kan vi ge. Vad ska ni göra? Byte? Förstoring? cc? Profil? Märke? Mm Jag ska byta mina 260cc mot 425/450cc Motiva ergonomix Full Profil. Här snurrar bröst, strl, implantat mm 24h/dygn.. Så mycket tankar och funderingar... vill bara att tiden ska gå och 24/4 är här :) Vad har ni för tankar och funderingar?

Sortera efter

Tingeling123 profilbild

Tingeling123

Kvinna ·

05 mar, 2023

Hej, har precis bytt mina implantat (24/2), från 305cc till 455cc Metor siltex round hp Xtra. Hjälper gärna till om någon har funderingar och skulle ha nytta av att fråga en som är nyopererad om något :) Ha en fin dag alla!

0 Gilla

1xxx1 profilbild

1xxx1

Kvinna ·

05 mar, 2023

Nu är de ganska nyligen, och du är säkert svullen mm. Men, upplever du 455cc som stort? Var tror du att du landar i bh strl? Ha en fin dag :)
Tingeling123 skrev:

Hej, har precis bytt mina implantat (24/2), från 305cc till 455cc Metor siltex round hp Xtra. Hjälper gärna till om någon har funderingar och skulle ha nytta av att fråga en som är nyopererad om något :)
Ha en fin dag alla!

0 Gilla

Maria_78 profilbild

Maria_78

Kvinna ·

05 mar, 2023

Jag har op bokad 5:e april. Inte helt hundra på storlek av implantat än... Blev rekommenderad Mentor siltex round HP 350 cc bakom muskeln. Tror dock att jag vill ha lite större. Har telefonkonsultation om en vecka. Var otroligt dåligt förberedd inför min första konsultation.

0 Gilla

1xxx1 profilbild

1xxx1

Kvinna ·

06 mar, 2023

Skönt att du har en till konsultation, så du får lite mer klarhet. Jag längtar till min, just nu känns de som evigheter bort.
Maria_78 skrev:

Jag har op bokad 5:e april.
Inte helt hundra på storlek av implantat än...
Blev rekommenderad Mentor siltex round HP 350 cc bakom muskeln. Tror dock att jag vill ha lite större.

Har telefonkonsultation om en vecka.
Var otroligt dåligt förberedd inför min första konsultation.

0 Gilla

Melros3 profilbild

Melros3

Kvinna ·

06 mar, 2023

Jag har op bokat 4 april. Min första operation. Blivit rekommenderad motiva Ergonomix2, mini 275cc eller demi 360cc. Tyckte mini verkade bra till en början men har ändrat mig till demi vilket känns bättre.

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem