Tuss123
Kvinna ·
02 dec, 2022
Operation december 2022
BröstförstoringNågon mer än jag som opererats eller ska opereras i december? Vill ni följas åt inför och efter operationen, skriv en rad kanske vi kan bolla med varandra som opereras ungefär samtligt :) Jag har bytt implantat för att förhoppningvis fylla ut lös hud. Ny klinik denna gång, ganska intressant är att de hade lite olika rekommendationer kring när man får titta på brösten första gången, duscha första gången, osv. Får träna om en månad, duscha direkt. Opererades igår, smärtan är idag hanterbar men sjävklart känner man lite oro över läkningen som nu ska ske under veckorna framöver. Fick väldigt mkt blåmärken på bröstkorgen sist så vet att det är vanligt… Håller tummarna jag slipper denna gång då jag minns att det gjorde ont.
Sortera efter
Petra1979
Kvinna ·
13 dec, 2022
Zophiee
Kvinna ·
13 dec, 2022
Tuss123
Kvinna ·
13 dec, 2022
Gratulerar Fanny till tvillingarna :) Härligt för dig Ja vi andra ramlar in på löpande band nu , lycka till Jejubun och Zophiee om några dagar ❤️
Själv så om 7 dagar så har jag precis i skrivande stund fått lämna kliniken med mina nya tvillingar ❤️
Hur går det för dig Tuss ? det har snart gått 2 veckor nu ❤️
NellanBellan
Kvinna ·
13 dec, 2022
Petra1979
Kvinna ·
13 dec, 2022
Fanny35
Kvinna ·
14 dec, 2022
Gratulerar Fanny till tvillingarna :) Härligt för dig Ja vi andra ramlar in på löpande band nu , lycka till Jejubun och Zophiee om några dagar ❤️
Själv så om 7 dagar så har jag precis i skrivande stund fått lämna kliniken med mina nya tvillingar ❤️
Hur går det för dig Tuss ? det har snart gått 2 veckor nu ❤️
Fanny35
Kvinna ·
14 dec, 2022
Fanny, ja jag är väldigt nervös, börjar få lite kalla fötter! Har också varit off senaste veckan, som att jag går in i mig själv för att hantera oron/nervositeten. Men är också peppad. Bara att hålla tummarna att allt går så bra det kan gå.. nu ska jag tvätta, städa och plocka i ordning och njuta av att kunna göra saker sista timmarna (i livet känns det som)?
Fanny35
Kvinna ·
14 dec, 2022
Fanny35
Kvinna ·
14 dec, 2022
Zophiee
Kvinna ·
14 dec, 2022
Tuss123
Kvinna ·
14 dec, 2022
Smygkollade under kompresserna och la upp en bild :D så här långt känns det bra.
Tuss123
Kvinna ·
14 dec, 2022
Fick lite gjort men satt mest och nervös-åt upp en godispåse jag hade tänkt ha efter operationen ?
Nu ligger jag färdigopererad och väntar på att bli hemskickad. Varit kvar nu 6 timmar .. hur länge låg du/ni kvar? Kirurgen har operationer på löpande band och har tydligen inte hunnit komma in till mig. Men har fått hjälp och information av andra.
Jag har väldigt ont men hanterbart, har sovit och pillat med telefonen om vartannat hela dagen. Hoppas få åka hem snart :)
Ska inte strunta i att ta vid behov-tabletten, har väldigt ont trots att jag tagit den så den vill jag inte vara utan, haha!
NellanBellan
Kvinna ·
14 dec, 2022
Fanny35
Kvinna ·
14 dec, 2022
Fick lite gjort men satt mest och nervös-åt upp en godispåse jag hade tänkt ha efter operationen ?
Nu ligger jag färdigopererad och väntar på att bli hemskickad. Varit kvar nu 6 timmar .. hur länge låg du/ni kvar? Kirurgen har operationer på löpande band och har tydligen inte hunnit komma in till mig. Men har fått hjälp och information av andra.
Jag har väldigt ont men hanterbart, har sovit och pillat med telefonen om vartannat hela dagen. Hoppas få åka hem snart :)
Ska inte strunta i att ta vid behov-tabletten, har väldigt ont trots att jag tagit den så den vill jag inte vara utan, haha!
Zophiee
Kvinna ·
14 dec, 2022
Tuss123
Kvinna ·
14 dec, 2022
Nån mer som är svullen om magen? Funderar på att ta movicol för att inte bli förstoppad...
jejubun
Kvinna ·
14 dec, 2022
Fanny35
Kvinna ·
15 dec, 2022
NellanBellan
Kvinna ·
15 dec, 2022
Zophiee
Kvinna ·
15 dec, 2022