Tuss123
Kvinna ·
02 dec, 2022
Operation december 2022
BröstförstoringNågon mer än jag som opererats eller ska opereras i december? Vill ni följas åt inför och efter operationen, skriv en rad kanske vi kan bolla med varandra som opereras ungefär samtligt :) Jag har bytt implantat för att förhoppningvis fylla ut lös hud. Ny klinik denna gång, ganska intressant är att de hade lite olika rekommendationer kring när man får titta på brösten första gången, duscha första gången, osv. Får träna om en månad, duscha direkt. Opererades igår, smärtan är idag hanterbar men sjävklart känner man lite oro över läkningen som nu ska ske under veckorna framöver. Fick väldigt mkt blåmärken på bröstkorgen sist så vet att det är vanligt… Håller tummarna jag slipper denna gång då jag minns att det gjorde ont.
Sortera efter
Fanny35
Kvinna ·
15 dec, 2022
Zophiee
Kvinna ·
15 dec, 2022
NellanBellan
Kvinna ·
15 dec, 2022
Zophiee
Kvinna ·
15 dec, 2022
Fanny35
Kvinna ·
15 dec, 2022
Tuss123
Kvinna ·
15 dec, 2022
Vätskar era sår fortfarande? Duschade idag mitt på dagen och tog bort kompresserna, nu på kvällen så har jag fått små blodfläckar på bhn. Någon som vet ifall det är normalt?
Tuss123
Kvinna ·
15 dec, 2022
Vätskar era sår fortfarande? Duschade idag mitt på dagen och tog bort kompresserna, nu på kvällen så har jag fått små blodfläckar på bhn. Någon som vet ifall det är normalt?
Fanny35
Kvinna ·
15 dec, 2022
Fanny35
Kvinna ·
15 dec, 2022
pelargontjejen
Kvinna ·
15 dec, 2022
Fanny35
Kvinna ·
16 dec, 2022
Fanny35
Kvinna ·
16 dec, 2022
Kom på en grej, jag fick inte ta bort mina plåster första två veckorna. Skulle vänta till återbesöket, fick du andra rekommendationer?
jejubun
Kvinna ·
16 dec, 2022
Fanny35
Kvinna ·
16 dec, 2022
NellanBellan
Kvinna ·
16 dec, 2022
pelargontjejen
Kvinna ·
16 dec, 2022
NellanBellan
Kvinna ·
16 dec, 2022
Tuss123
Kvinna ·
17 dec, 2022
Igår hände det äntligen! Har klarat mig igenom min första natt nu på kliniken. Blev ärligt talat lite rädd när jag låg där och väntade på min tur... Kunde höra tidigare patienter vakna upp från operation i smärta och förvirring. Smärtan är inte så illa, det var värst när jag precis vaknade men då gav de mig mer smärtstillande. Har inte vågat titta på brösten i spegeln ännu, använder en kompressor-bh men uppifrån ser formen och storleken jätte bra ut! Gick med det mindre alternativet 220cc efter rekommendation från två kirurger, känner att jag kommer bli nöjd.
Fanny, hoppas att du mår bra och snabbt får svar från din klinik. Min kirurg berättade när jag vaknade upp att blödning kan ske om man överansträngner sig. Om några timmar blir jag utskriven med mer information.
Zophiee
Kvinna ·
17 dec, 2022
jejubun
Kvinna ·
17 dec, 2022