Tuss123
Kvinna ·
02 dec, 2022
Operation december 2022
BröstförstoringNågon mer än jag som opererats eller ska opereras i december? Vill ni följas åt inför och efter operationen, skriv en rad kanske vi kan bolla med varandra som opereras ungefär samtligt :) Jag har bytt implantat för att förhoppningvis fylla ut lös hud. Ny klinik denna gång, ganska intressant är att de hade lite olika rekommendationer kring när man får titta på brösten första gången, duscha första gången, osv. Får träna om en månad, duscha direkt. Opererades igår, smärtan är idag hanterbar men sjävklart känner man lite oro över läkningen som nu ska ske under veckorna framöver. Fick väldigt mkt blåmärken på bröstkorgen sist så vet att det är vanligt… Håller tummarna jag slipper denna gång då jag minns att det gjorde ont.
Sortera efter
Zophiee
Kvinna ·
17 dec, 2022
NellanBellan
Kvinna ·
17 dec, 2022
Petra1979
Kvinna ·
17 dec, 2022
Lillaprinsessan
Kvinna ·
17 dec, 2022
NellanBellan
Kvinna ·
18 dec, 2022
Fanny35
Kvinna ·
18 dec, 2022
Lillaprinsessan
Kvinna ·
18 dec, 2022
Petra
Jag körde efter en vecka. Var tvungen och hämta min yngsta dotter och min man var iväg på jobb. Dock ingen lång väg dit jag skulle. Har undvikit o köra bil. Min man har kört mig om det behövts.
Så spännande att det inte är långt kvar för dig nu :)
Lillaprinsessan
Fyy vad jobbigt med känslan att inte kunna andas och ha så ont. Efter min första op satt det också en elefant på min bröstkorg. Så obehagligt. Men gick över ganska fort. Du har ju lagt in större implantat än mig, så klart trycket blir mer påtagligt. Hoppas verkligen din smärta avtar snart.
Lillaprinsessan
Kvinna ·
18 dec, 2022
Mina bröst har också börjat klia och spänner rätt rejält. Först tänkte jag att bh satt tajt men det var huden som var tajt ;)
Jag har lyckats ta mig ut på promenad alla dagar utom en och mår mycket bättre när jag fått lite luft och sol. Men trött blir jag, försöker minska på smärtstillande men vill inte vara utan än märker jag när det gått en stund.
Spännande Petra :) jag var ett nervöst när det var så nära för mig. Sitter och scrollar bland fina BHar jag vill ha när det är färdigläkt, ska bli så kul att shoppa underkläder sen!
Fanny35
Kvinna ·
18 dec, 2022
jejubun
Kvinna ·
18 dec, 2022
Lillaprinsessan
Kvinna ·
18 dec, 2022
Oj Lillaprinsessan att det fortfarande gör så ont?! För mig är smärtan duglig så det måste nog ha med storleken och placeringen att göra. Det var bara första dagen det knappt gick att andas för mig, hoppas det blir bättre snart.
Själv sitter jag och längtar tills jag slipper smärtstillande och brösten "droppar", vill så gärna prova kläder jag aldrig kunnat använda tidigare. Försöker trösta mig i tanken av att det när normalt att de ser lite konstiga ut just nu. Har även börjat få riktigt illa huvudvärk i främre delen av huvudet, någon annan som upplevt det? Kanske någon biverkning av smärtstillandet eller så beror det bara på att jag inte är ute så mycket... osäker
Lovelie
Kvinna ·
18 dec, 2022
Petra1979
Kvinna ·
18 dec, 2022
Imorrn ska jag opereras och har fan ångest nu….
Lovelie
Kvinna ·
18 dec, 2022
Petra1979
Kvinna ·
18 dec, 2022
jejubun
Kvinna ·
18 dec, 2022
Zophiee
Kvinna ·
19 dec, 2022