Lovina
Kvinna ·
22 okt, 2023
Operation december 2023
BröstförstoringHej, Tänkte att jag startar en tråd för oss som har planerad operation i december 2023 :) Hade varit kul att följas åt! Jag har planerad operation den 19/12 hos dr Richard Lewin på Elite Clinic i Göteborg. Ska lägga in Motiva Ergonomix 2 demi, 280cc.
Sortera efter
Annicka
Kvinna ·
10 dec, 2023
Therese_S
Kvinna ·
10 dec, 2023
Nervöös
Kvinna ·
10 dec, 2023
Annicka
Kvinna ·
10 dec, 2023
Annicka
Kvinna ·
10 dec, 2023
Emma Emma
Kvinna ·
10 dec, 2023
Maggieyo
Kvinna ·
10 dec, 2023
Jag mår jättebra☺️ första dagarna drog det lite i stygnen och att stöd-bhn lätt korvade sig i bröstbenet/stygnen, så gick med axlarna mer framåt och uppåt än vad som känns bekvämt (quasimodo-hållning). Nu har det lagt sig och jag kan sträcka ordentligt på ryggen/bröstet, kan sträcka upp armarna utan att det gör ont men är ändå försiktig med tanke på att det bara är sex dagar sedan op.
Igår träffade vi vänner, var orolig för alla hej- o hejdåkramar, orkar inte berätta för alla bekantisar? men det gick jättebra, sa inget o kramades lugnt o försiktigt, gick bra o slapp nämna?
Maggieyo
Kvinna ·
10 dec, 2023
Får ni duscha efter 3 dagar alltså? Jag måste vänta 10 dagar enligt nordiska ? mannen får hjälpa mig att duscha håret ?
17 dagar kvar nu, helt galet vad nära det känns, särskilt då jag började räkna ner när det var typ 100 dagar kvar kan verkligen inte förstå att min dröm ska gå i uppfyllelse snart.
Känner att jag klarar i princip vilken smärta som helst, bara operationen blir av (så jag inte är sjuk) för isåfall kan jag inte göra operationen förrän till sommaren).
Hämtade ni ut några mediciner osv innan operationen? Eller hämtar man allt sådant efteråt?
Lovina
Kvinna ·
10 dec, 2023
Therese_S
Kvinna ·
11 dec, 2023
Annicka
Kvinna ·
11 dec, 2023
Lovina
Kvinna ·
11 dec, 2023
Får ni duscha efter 3 dagar alltså? Jag måste vänta 10 dagar enligt nordiska ? mannen får hjälpa mig att duscha håret ?
17 dagar kvar nu, helt galet vad nära det känns, särskilt då jag började räkna ner när det var typ 100 dagar kvar kan verkligen inte förstå att min dröm ska gå i uppfyllelse snart.
Känner att jag klarar i princip vilken smärta som helst, bara operationen blir av (så jag inte är sjuk) för isåfall kan jag inte göra operationen förrän till sommaren).
Hämtade ni ut några mediciner osv innan operationen? Eller hämtar man allt sådant efteråt?
Therese_S
Kvinna ·
11 dec, 2023
Lovina
Kvinna ·
11 dec, 2023
Skönt att du fick stanna en natt Annicka! Ja våtservetter får införskaffas ? o så får mannen duscha håret på mig. Den duschen efter 10 dagar kommer ju kännas såå lyxig! Haha!
Vad skönt att du kan hämta ut medicinerna så pass långt innan. Jag får inte hämta ut dem förrän dagen innan. Hade gärna haft det förberett och klart. Vill inte springa ute bland folk på stan i Stockholm och dra på mig nån smitta ?
En vecka ja, helt galet ju!! Är du laddad? ? Jag håller redan på att skriva packlista, ska åka till Stockholm med en kompis och hon måste ju bära min väska till bussen efteråt så ska försöka packa lätt för en gångs skull ?
Linosaur
Kvinna ·
11 dec, 2023
Skönt att du fick stanna en natt Annicka! Ja våtservetter får införskaffas ? o så får mannen duscha håret på mig. Den duschen efter 10 dagar kommer ju kännas såå lyxig! Haha!
Vad skönt att du kan hämta ut medicinerna så pass långt innan. Jag får inte hämta ut dem förrän dagen innan. Hade gärna haft det förberett och klart. Vill inte springa ute bland folk på stan i Stockholm och dra på mig nån smitta ?
En vecka ja, helt galet ju!! Är du laddad? ? Jag håller redan på att skriva packlista, ska åka till Stockholm med en kompis och hon måste ju bära min väska till bussen efteråt så ska försöka packa lätt för en gångs skull ?
Emma Emma
Kvinna ·
12 dec, 2023
Nervöös
Kvinna ·
13 dec, 2023
Lovina
Kvinna ·
13 dec, 2023
Annicka
Kvinna ·
13 dec, 2023
Nervöös
Kvinna ·
13 dec, 2023
Väntar på samtalet från kliniken med spänning! Dem skulle ringa igår eller idag så hoppas dem hör av sig snart ?
Var där förra veckan och då verkade det som att jag var först ut på morgonen, så hoppas det fortfarande är så ☺️
Tänk bara en vecka kvar med obefintliga bröst ?